Sprawdzałem z zewnątrz nie widać żeby był uszkodzony. Takie wahania to się zdarzyły tylko jednego dnia i narazie się tak nie dzieje tylko wskazuje niższą temperaturę i pali więcej o 2 L
Z zewnątrz nic nie sprawdzisz bo termostat jest w obudowie.
Nawet gdyby był na zewnąrz to wzrokowo nic nie stwierdzisz, chyba że się zawiesił w pozycji otwartej.
Sprawdzić termostat jest łatwo. Podczas jazdy temperatura spada, na postoju rosnie.
Ciepłe powietrze z nadmuchu leci ?
Zazwyczaj takie szybkie wachania spowodowane są brakiem masy lub uszkodzeniem czujnika.
Co możesz zrobić ?
Sprawdź przewody które idą do wtyczki czujnika.
Przeczyść połączenie masy z akumulatora do nadwozia.
Stawiam jednak na uszkodzony czujnik temperatury.
_________________ Niewiedza kosztuje.
Autor zastrzega sobie prawo do zmiany zdania bez podania przyczyny.
Podczas jazdy temperatura spada a na postoju rośnie. Z nawiewów leci ciepłe powietrze jak i zimne. A ten czujnik to ten brązowy u góry? Sprawdzę jeszcze termostat, wykręcę go i zobacze czy się otwiera i zamyka bez problemów.
Ok sprawdziłem i przeczyściłem kable i klemy od akumulatora i było ok, ale dzisiaj rano jak jechałem silnik normalnie się nagrzewał, gdy był już rozgrzany jadąc i przyśpieszając nagle temp. na desce spadała do zera a gdy puszczałem gaz aby zmienić bieg wskażnik wracał do normalnego poziomu. Pewnie czujnik albo coś z kablami idącymi do czujnika. Jak myślicie?
co do położenia wskazówki, to niech sie posiadacze takich 200 wypowiedzą, u mnie w 800 jest chyba ciut wyżej, ale symbol graficzny jest tak samo przysłonięty
_________________ Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum