Objawy pasują Co do oleju to trochę pomaga i łagodzi drgania. U mnie były mniej odczuwalne. Polecam dolać na pierwszy raz 300ml przy tankowaniu do pełna. Później lać po 200ml na bak. Ja stosuje od kiedy miałem ataki i poprawia pracę silnika. Najlepiej sprawuje się ten: http://liquimoly.pl/produ...hes-1052-detail
[ Dodano: Pią Lip 24, 2015 07:57 ]
Skoro już jesteśmy przy temacie ECU to mam pytanie. Orientuje się ktoś czy jeśli miałem ECU w silniku o mocy 114hp i zamieniłem na ECU o takich samych numerach ale z np. R25 to może mieć 101hp? Pytam bo dziś patrzyłem na swój ECU pod maską i napisane jest na nim: Rover 25, 45, 100. No i mnie zastanawia czy nie mam teraz mocy 101hp zamiast 114? Jest to możliwe by komp o tych samych numerach miał różne moce wgrane? Z pewnością ma inne wolne obroty, bo na starym było 805 a ten ma 850. Miałem o mumerach: YL MSB 101151 V90 62. I na takie same zamieniłem.
SPAMU¦
Wysłany: Pią Lip 24, 2015 06:57 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
bociannielot, Wiem że takie występowały i dlatego zadałem pytanie o ECU. W skrócie brzmiało: czy komp o numerze MSB 101151 V90 62 może być zarówno do auta z mocą 101 jak i tego z mocą 113? A może 101 miały tylko te o numerach MSB 101150 V80 62 ? Z tego co wiem to te silniki różniły się mocą tylko ze względu na soft w ECU. Więc czy ECU o konkretnych numerach może mieć dwa różne sofy?
Dziś podłączyłem stary komputer by sprawdzić czy auto będzie zrywniejsze. Obroty wynosiły jak to na starym w okolicach 805. Różnicy w elastyczności ani w przyśpieszeniu nie zauważyłem. No i po nagrzaniu dostał padaczki, więc szybko włożyłem obecne ECU. Obroty 850 i silnik ładnie pracuje.
michalzytnia, Tak więc radzę wymienić ECU i powinno być ok.
Dodam że styki od masy w starym ECU były wyczyszczone, a i tak nic to nie pomogło
a spalanie jest na tyle niskie że nie ma co go odnosić.
Powiem tyle, moje mapy podkręcone już na maxa pompy wytryskowej pod turbo GT2056S które śmiga na 2barach doładowania po ostatniej trasie 1.500km przez jeden weekend wyszło mi na 5.3l z klima Ogólnie teraz w lecie z klima jak nie pędzę jak głupi ponad 160 na autostradach to takie spalanie już się wiele razy powtórzyło
Dlatego nie wiem skąd ta teoria ze remap to od razu większe spalanie
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
No dobra. Zainteresowaliście mnie Ile kosztują te maflessy i jak je załatwić? Bo nie znam tematu zbytnio. Dodam że prowadzę bardzo szczegółowe pomiary spalania i u mnie wygląda ono następująco:
Trasa z ograniczeniami 70-90 ja jadę +10 czasami uruchamiając klimę, to potrafi zejść do 3.9l
Tak jechałem ostatnio z Wawy w Bieszczady i takie spalanie wyszło na drogach przez miejscowości itp.
Na ekspresówce z Wawy do Radomia jadąc co chwilę 130-150 spalanie 5,5l z uruchomioną klimą.
Cała trasa Wawa - Bieszczady( po górach w dwa dni ponad 300km) - Wawa, w sumie przejechałem ponad 1200km i spalanie średnie wyszło 4,4-4,5l. Faktem jest że nie katowałem zbytnio do odcinki i pozwalałem sobie tylko na ekspresówce. No i poszalałem z piskiem opon na zakrętach w górach, oj poszalałem
To może faktycznie pozostań na serii Kobi84 bo spalanie o wiele mniejsze Ale pytanie czy ty masz wtryski SDI ?
Tego nie wiem. ja ich nie zmieniałem więc myślę że są zwykłe. Postanowione. Zostanę przy swojej mocy i spalaniu
Tak się złożyło że przedwczoraj musiałem pojechać do Danii, a wczoraj wrócić. Zrobiłem w 2188km jadąc ciągle 140-150 u nas i dobijając do 190 w Niemczech. Jakieś 150km nabiłem kręcąc się po miastach, a reszta to autostrady i drogi dojazdowe do nich. Dziś rano uzupełniłem bak i obliczyłem spalanie. Wyszło 6l średnia z całej trasy.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum