Wygląda fajnie Z rurami masz racje dobrze ze pospawałeś od razu tylko bym te gumy wymienił na silikonowe, bardziej odporne i opaski inne to mus bo sciagne tobie te gumy za chwile
Pytanie co dałeś miedzy kolanki SDI oraz turbo i wydech ? Jest to masa czy jakaś uszczelka uniwersalna ?
Montuj te końcówki wtrysków jeszcze
[ Dodano: Czw Paź 08, 2015 18:06 ]
Ahh i z czego zrobiłeś spływ do silnika bo widzę jakaś dłuższa rurka karbowana jest.
[ Dodano: Czw Paź 08, 2015 18:09 ]
I załóż sobie osłonę pasków od strony pompy
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Pomógł: 41 razy Dołączył: 15 Sie 2007 Posty: 1184 Skąd: Piotrków Tryb
Wysłany: Czw Paź 08, 2015 17:25
Remigiusz napisał/a:
Wygląda fajnie Z rurami masz racje dobrze ze pospawałeś od razu tylko bym te gumy wymienił na silikonowe, bardziej odporne i opaski inne to mus bo sciagne tobie te gumy za chwile
wlasnie nie wiem czy jeszcze nie przerobie tego jeszcze inaczej
po glowie chodzi mi ten FMIC ktory ci pokazywalem jednostronny dac go z przodu przed wiatrakami powinien wejsc
Remigiusz napisał/a:
Pytanie co dałeś miedzy kolanki SDI oraz turbo i wydech ? Jest to masa czy jakaś uszczelka uniwersalna ?
tak kolanko oryginal z SDI i przykrecony przez kryze (jutro pokaze fotke )
Remigiusz napisał/a:
Montuj te końcówki wtrysków jeszcze
no trzeba bedzie zamowic i do wlutowania mapki szykuj mi
Remigiusz napisał/a:
Ahh i z czego zrobiłeś spływ do silnika bo widzę jakaś dłuższa rurka karbowana jest.
splyw oryginalny od turbawki z IDT tez tam GT1549 ino harmonijka wiec rozciagnalem i wyprofilowalem wydalo
Remigiusz napisał/a:
I załóż sobie osłonę pasków od strony pompy
wszystko bedzie ino narazie bylo dopasowywanie rur pod oryginalny IC ale pewnie bez potrzeby
chociaz tu wieksza turbawka wiec moze nie bedzie puchnal jak podkrecona do 1,6bara oryginalna ,no trzeba bedzie przetestowac a potem zobaczy sie co i jak
Pomógł: 41 razy Dołączył: 15 Sie 2007 Posty: 1184 Skąd: Piotrków Tryb
Wysłany: Pią Paź 09, 2015 09:20
ciegno od WG przedluzylem poniewaz inaczej wyprofilowalem mocowanie gruszki gdysz zimna strone wirnika przekrecilem aby miec wyjscie na weza praktyczenie centralnie w pionie
flansza laczaca turbawke z kolektorem 10mm
mozna bylo zalozyc na oryginalnej pierwsze rurze od SDI 220 bo w 420 45 troche inaczej wyprofilowana ale za bardzo seryjnie sa posciskane wiec
flansze rurka 2 cale i troche wyobrazni
[ Dodano: Pią Paź 09, 2015 10:20 ]
Aha no i jako ze cale to kolanko odeszlo w prawo musialem dorobic calkiem nowy wspornik pod turbawke ktory jest przykrecany do bloku silnika .
rurka zasilajaca po lekkim wyprofilowaniu podeszla od serii
Pomógł: 41 razy Dołączył: 15 Sie 2007 Posty: 1184 Skąd: Piotrków Tryb
Wysłany: Sob Paź 10, 2015 09:39
Remigiusz napisał/a:
Widzę ze mój patent na płytkę i kolano od sdi daje rade
Oryginalnie do tej turbawki idzie katalizator wiec nic sie nie podpasuje zbytnio
wiec trzeba przykrecac przez kryze a kolanko z sdi jest juz wyprofilowane pod lagodny przeplyw spalic wiec mozna je wykorzystac
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum