Wizualnie auto jest "lalka", motor gra ładnie i pali od strzała, skrzynia też zmienia dobrze, sprzęgło tak samo, zawias cichutki więc reszta do przełknięcia.
Lukasz126 napisał/a:
Ale niestety jak już wspomniałem - do bogatych nie należę. Zobaczymy jak będzie.
Kupiłem tak samo i testując miedzy innymi rozwiazania win32SyntaXa i paru innych plus "madrości" mechaników tylko w pierwszym roku położyłem 26000 w auto które nabyłem za 12600 plus paliwo i gadżety z cyklu CBradio itp. i to wcale nie był koniec wydatków po drugim roku przestałem liczyć pierdoły i notowałem tylko grubsze rzeczy ale już było ok.
W napędach tylko dyfer wymieniłem cały bo zdechł całkiem a reszta to podpory, krzyżaki, osłony, smary i oleje.
Zawias w ciągu 120kkm robiłem 3-4 razy i dopiero PU założone po półtora roku jeżdżenia dało radę tak jak polskie podpory łączniki i jeszcze parę zamienników przepraszam "drutów". Dziś dostałem MMS od nowego właściciela jak to ubłocił auto na nowych oponach w terenie bo postanowił sprawdzić jak sie sprawują napędy i zawias po 286000kkm od wyjazdu z fabryki. Zrobisz jak uważasz jednak będę ostrzegał co można zepsuć naprawiając inne.
Mam teraz drugiego Freela i powiedziałem sobie że będzie robiony zdrowym rozsądkiem a nie na hura jak to SyntaX ma w zwyczaju bo to tylko generuje zbędne koszty.
Nie założę na pewno podpór GEN, krzyżaków, łączników stabilizatora i niektórych poduszek silnika, jak i tulei w zawieszeniu. Na pewno założę (jak sie wysra) centralną podporę dyfra GEN, układ chłodzenia już mam poprawiony przez LR więc termostat zostanie jak jest. Resztę sie zobaczy PU już wjeżdżają na stabilizator. śmiem twierdzić że mało kto tyle Km łoji Freelem co ja i raczej dobrze wiem jak unikać kosztów bo mam dwa swoje auta Rovera i wszystkie moje dzieciaki pokupiły sobie Rovery więc raczej świadomie używam tej marki wbrew temu co tu o mnie niektórzy wypisują.
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
SPAMU¦
Wysłany: Pią Paź 16, 2015 21:03 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Bardzo mnie ciekawi jakim cudem luz na flanszy może mieć 0,2-0,3mm, w 3-stopniowej przekładni gdzie luz międzyzębny MUSI mieć 0,6-08mm. Do tego dochodzą jeszcze luzy skrzyni biegów,bo mechanizm różnicowy nie ma blokady.
zdzichu nie żebym się wymądrzał ale oni takie legendy często wypisują.
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum