Forum Klubu ROVERki.pl :: [R ALL 20TN2 Diesel] Szarpanie na niskich obrotach,brak mocy
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R ALL 20TN2 Diesel] Szarpanie na niskich obrotach,brak mocy
Autor Wiadomość
daniel18c 



Dołączył: 28 Wrz 2015
Posty: 88

Rover 75

Wysłany: Pon Lis 02, 2015 23:01   [R ALL 20TN2 Diesel] Szarpanie na niskich obrotach,brak mocy
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1997

Witam wszystkich po raz kolejny, jedna problem jest ciut inny niż reszta opisywanych, przeszukałem całe forum już ostatnio i nie do końca jest to co trzeba z moim autkiem.
Mam Rover'a 620 SDI.

Przyszedł czas na ogarnięcie silnika, gdyż jak w temacie, w moim Diesellku przy biegu 4 i 5 w okolicach 1500-1800 obrotów strasznie szarpie autem, coś na zasadzie takiej lekkiej żabki, po czym w około 1900 już przestaje. Najgorzej jest właśnie na biegu 4, na 5 już mniej tak jak i na 3. Przy okazji, gdy ruszam autem to rano strasznie szarpie, muszę na prawdę się namęczyć żeby ruszyć płynnie, gaz przynajmniej do połowy a tu ledwo 1300 obrotów, a później już lepiej z coraz to cieplejszym silnikiem.

Nic nie kopci, nic nie dymi, nic nie stuka.. co ciekawe. Olej jest, nic nie kapie chociaż raz kapała mi ropa (jakaś nieszczelność mechanik mówił w pompie) i teraz tak:

Do tej pory, miałem jeszcze jeden problem, gdy była żabka, wyświetlał się check engine i po podpięciu wyszło błąd z wtryskiem oraz przepływomierz. Już jest okej, już działa jak trzeba i nie ma checku, natomiast dalej szarpie. Po odpięciu przepływki nie ma żadnej różnicy.. i jeszcze jedna sprawa.
Raz jak wracałem z roboty zaczęło strasznie szarpać, a obroty to było jakieś 1200-4000-800-0 i tak w kółko, okazało się że to czujnik wału korbowego.
A jeżeli chodzi o kuce, no to tragedia trochę, nie ma takiego kopa jak rover 420 od mojego brata a przyśpiesza w jakieś 15 s albo i dłużej do 100. Teraz tak:

Na pewno wymieniam czujnik, przepływkę też narazie tyle bo nie wiem co możę być powodem.. miał ktoś tak? Jakieś pomysły? Nie chce wymieniać wszystkiego niepotrzebnie.
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Lis 02, 2015 23:01   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pon Lis 02, 2015 23:25   

daniel18c, Aha ahh to dzwine tyle tematow o tym jest na forum co powoduje szarpanie :D

Do wymiany masz wiazke od pompy :)
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
daniel18c 



Dołączył: 28 Wrz 2015
Posty: 88

Rover 75

Wysłany: Pon Lis 02, 2015 23:56   

I tylko tyle? :D No właśnie szukałem i ciągle jakby nie było tego samego, może dlatego że głównie przejrzałem o 620 SDI a nie o np. 420 itd.

Hmm, wszystko fajnie, tylko gdzie ja mam taką wiązke znaleźć? Ma ona jakąś konkretną nazwę ,,fachową''?
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Wto Lis 03, 2015 00:01   

Szukaj po forum a znajdziesz :D
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
daniel18c 



Dołączył: 28 Wrz 2015
Posty: 88

Rover 75

Wysłany: Nie Lis 15, 2015 22:01   

Chodzi mi konkretnie o możliwość zakupu, przejrzałem trochę allegro i rozumiem, że trzeba całą instalację silnika wymienić, oraz tak to się nazywa tak?

[ Dodano: Nie Lis 15, 2015 22:01 ]
Niestety widzę brak odpowiedzi. Czy na forum jest ktoś, kto będzie w stanie mi zdiagnozować co może być nie tak? Mam kilka problemów no i potrzebuję takiego ,,speca'', który mi pomoże zdiagnozować kilka problemów.. już mnie to wkurza. Ciągle mam problem z tą wiązką, mechanik mowi że to wina oleju lub coś, co fakt faktem jest gęsty jak galaretka, ale idzie pod wymianę. Problem ze skrzynią biegów no i jeszcze coś mi zaczyna piszczeć w aucie.. dostaję powoli kota normalnie z tym autem ...
 
 
natsu9 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 26 Sty 2014
Posty: 118



Wysłany: Wto Lis 24, 2015 10:17   

ehhee no to wymień olej tak jak mechanik radził, nie wiem z czym problem każdy mechanik ma olej na stanie i filtry w ciągu paru godzin, więc czemu tego nie zrobiłeś jak ci powiedział? coś ci piszczy w aucie? mi czasem jak jadę to tak z fotela pasażera bla bla bla bla byłem u mechanika z tym i powiedział mi że to moja baba co siedzi na tym fotelu, niestety powiedział że albo taśma albo zatyczki do uszu ;( (więc gdzie ci piszczy)

Co do wiązki każdy elektryk samochodowy ci to zrobi, pewnie da kabelki w jeden kolor i inne wtyczki jakie ma na stanie ale będzie działać ;]

Może olej w skrzyni też jak galareta?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R all] szarpanie kierownicą.
skończyły mi się pomysły...
Markzo Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 19 Czw Sie 05, 2010 17:39
tronsek
Brak nowych postów [Rover 214] Jak diesel
marcelslu Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 0 Pon Gru 02, 2013 22:14
marcelslu
Brak nowych postów [R All Di SDi Diesel 220 420 620] How-to kąt wtrysku
empe Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 51 Sob Maj 03, 2014 12:44
ziorock
Brak nowych postów [Diesel] Co to za turbosprężarka?
Gegan Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 8 Sob Paź 16, 2010 22:49
Gegan
Brak nowych postów [R all diesel] Bioester
Chester Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 72 Sro Wrz 14, 2011 14:20
plemaster



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink