to juz mam tak jedna na oku tzn sprawdzonego sprzedawce mam ale on wola za kpl glowice 1200
To mu powiedz żeby próbował sprzedać dalej, głowice w dobrym stanie kupisz za 500zł MAX z rovera 200, 400, 600, 25, 45 ważne żeby była K seria czyli 1,4 1,6 i 1,8 jest ich troche na allegro....
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
o za czesci do HGF wydalem juz prawie 800 do tego mechanior 450 i teraz okazalo sie glowica do bani a za glowice do 1.8 kpl wolaja 1200 czyli juz mam 2500
Nie wiem jak Ty to robisz ale za komplet wszystkich uszczelek i śrub na allegro do K serii wołają ok 300zł a głowica MAX 500zł 1.4 1.6 i 1.8 więc skąd ta suma?
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
BoloSr, sprawdzenie szczelnosci glowicy kosztuje bynajmniej w szczecinie 50zl- 100zl
Ja znalalzem gdzie robia to za 50zl.
Ja na Twoim miejscu bym kupil uzywke na allegro od silnika K serii obojetnie czy 1,4 czy 1,6 czy 18. Grunt (oczywistosc) by byla 16V.
W razie czego mozesz wymieniec zawory na te ktore masz w tej swojej, do tego robisz planowanie, wymieniasz uszczelniacze zaworowe i docierasz zawory i glowiczka jak nowa:)
U mnie po takim zabiegu auto smiga az milo
Pierwsze 100km po zlozeniu silnika dzis peklo jest miodzio
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
BoloSr [Usunięty]
Wysłany: Pią Kwi 01, 2011 06:13
bonus89 napisał/a:
BoloSr napisał/a:
a sam silnik 1.8 VVC mozna kupic za 1200 zeta
Nie wierze, pokaż
allegro i szukasz znalazlem 2 w tej cenei i sa w wkeiszej tez
[ Dodano: Czw Mar 31, 2011 22:30 ]
BoloSr napisał/a:
o za czesci do HGF wydalem juz prawie 800 do tego mechanior 450 i teraz okazalo sie glowica do bani a za glowice do 1.8 kpl wolaja 1200 czyli juz mam 2500
Nie wiem jak Ty to robisz ale za komplet wszystkich uszczelek i śrub na allegro do K serii wołają ok 300zł a głowica MAX 500zł 1.4 1.6 i 1.8 więc skąd ta suma?
to co jest na allego to jakos mnie sie nie widzi zamowielem u Tomiego calosci:
uszczelka glowicy 108,
uszczelka kol. dolotowego i wydechowego 19, 28,
uszczelka pok zaworow 50,
uszczelniacz walka rozrzadu 4 sztuki po 30,
filt oleju 18,
sruby glowicy 182,
pasek rorzadu 82,
olej i plyn chodniczy 180
dodtkowe koszty 40
wiec sobie policz ile to jest a glowice za 500 to jakos naallegro nie potrafie znalesc
BoloSr [Usunięty]
Wysłany: Pią Kwi 01, 2011 06:15
bonus89 napisał/a:
BoloSr napisał/a:
to juz mam tak jedna na oku tzn sprawdzonego sprzedawce mam ale on wola za kpl glowice 1200
To mu powiedz żeby próbował sprzedać dalej, głowice w dobrym stanie kupisz za 500zł MAX z rovera 200, 400, 600, 25, 45 ważne żeby była K seria czyli 1,4 1,6 i 1,8 jest ich troche na allegro....
no widzisz znalazlem jedna tak fajna glowice na ktorej gosciu napisa ze do 1.4 i 1.6 ale ja do niego zadzwonilem to stwierdzil ze do 1.8 to ona podejdzie ale moze byc slapszy ale zaworow tam nie wsadzi sie z 1.8 a czemu to mi nie pwoiedzial
głowica od 1.6 i 1.8 PODOBNO różni się lekko wałkami rozrządu (taki mit polonezowski że lepiej było założyć głowe z 1.6) ja właśnie z 1.6 kupiłem, w zwykłym 1.8 zawory są takie same, może on myślał o VVC? Możesz kupić głowice z freelandka 1,8 i też jest taka sama
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
BoloSr [Usunięty]
Wysłany: Pią Kwi 01, 2011 07:41
bonus89 napisał/a:
głowica od 1.6 i 1.8 PODOBNO różni się lekko wałkami rozrządu (taki mit polonezowski że lepiej było założyć głowe z 1.6) ja właśnie z 1.6 kupiłem, w zwykłym 1.8 zawory są takie same, może on myślał o VVC? Możesz kupić głowice z freelandka 1,8 i też jest taka sama
to co on myslal to mnie ze tak powiem nie interesuje ja powiedzialem to co potrzebuje
tylko znjadz glowice w przyzwoitym stanie i w cenie tak jak co niektorzy podaja 500 zeta jakos nie widze takich cen
BoloSr, podzwoń po szrotach, ja też swojej nie znalazłem na allegro ale gość wystawiał sporo części z rovera, dzwoniłem i pytałem czy posiadają kompletną głowice aż się trafiła
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
BoloSr [Usunięty]
Wysłany: Pią Kwi 01, 2011 07:47
bonus89 napisał/a:
BoloSr, podzwoń po szrotach, ja też swojej nie znalazłem na allegro ale gość wystawiał sporo części z rovera, dzwoniłem i pytałem czy posiadają kompletną głowice aż się trafiła
no dobra ale to mam pokowac glowice od 1.4 czy liepiej szukac faktycznie od 1.8 16v
możesz od 1.4 BoloSr, troszke trzeba podzwonić ja swoją głowice KOMPLETNĄ z wałkami zaworami pokrywą itd itd nawet z rolkami zapłaciłem 250zł i zawory niektóre nie trzymały co mi nie przeszkadzało bo je zmieniałem
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
czy dobrze rozumiem z tego linka http://kengine.dvapower.com/ ze zawory w 1,4 sa mniejsze maja rozmiar 31mm a 1,6 i 1,8 maja rozmiar 34 mm chyba ze to chodzi o otwory ssace. MOja glowica nienadaje sie do regenerjacji. Szukam innej glowy. Znalazlem od 1,4 juz splanowana sprawdzona cisnieniowo i szczelnosciowo i gosciu daje gwaracje. Tylko juz sam nie wiem czy jest taka sama czy czyms sie rozni.
daniolas, mam do sprzedania głowice od 1.6 ze sprawnego silnika z nowymi popychaczami hydraulicznymi 16szt... była już planowana co prawda ale myśle że jeszcze sie nadaje do założenia.. jest kompletna z kołami i wałkami
Pomógł: 35 razy Dołączył: 12 Paź 2012 Posty: 456 Skąd: Radom
Wysłany: Czw Lis 19, 2015 18:50
Głowica w 1.4/1.6 i 1.8 jest taka sama, wymiary zaworów również. Większe są tylko w VVC.
Zwróć uwagę na zastosowany napinacz paska rozrządu w głowicy którą masz na oku, żeby nie kupić pod manualny (starszy typ). Generalnie interesują Cie głowicę od 1999 w górę.
Co do tego czy głowica jest zdatna, to planowaniem można ukryć to że w wyniku przegrzania materiał jest miękki (głębokie rowki wokół komór spalania) i po paru tysiącach kilometrów zacznie przedostawać się woda do cylindra...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum