Sprzęgło mam SLR'a - podobno gwarancja do bramy
Jeździ do dzisiaj, ale niestety przy obciążeniu (np. podjazd pod krawężnik, wzniesienie) powoduje, że tarcza się ślizga, a przy tym strasznie śmierdzi. Nie spalenizną, jak zwykle przyjarane sprzęgło śmierdzi tylko takim starym bąkiem
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Poprawka SRL , bo z mercedesa slr'a sprzęgła chyba nie masz, jak śmierdzi starym bąkiem a produkują to turasy, to może sprzeglo organiczne z camel kaka.
Sorry musiałem
Tak btw Ten SRL to chyba nienajgorsza firma, mam ich wahacze prawie rok i jeszcze się nie poddały
Sprzęgło mam SLR'a - podobno gwarancja do bramy
Jeździ do dzisiaj, ale niestety przy obciążeniu (np. podjazd pod krawężnik, wzniesienie) powoduje, że tarcza się ślizga, a przy tym strasznie śmierdzi. Nie spalenizną, jak zwykle przyjarane sprzęgło śmierdzi tylko takim starym bąkiem
Było tak od początku? wysprzeglik tez srl?ja ogólnie to bym kupił oryginał i się nie zastanawiał ale to anglik i max będę nim jeździł rok wiec nie chce przepłacać. Choć badziejstwa tez nie mogę założyć bo rocznie robie 50tys km.
[ Dodano: Sob Gru 05, 2015 01:22 ]
Może się jeszcze się wypowie ktoś kto ma założone sprzęgło i wysprzeglik SRL?
Jak nie chcesz mieć problemów załóż wysprzęglik TAZU. Ja w zeszłym roku LUKa przerabiałem i TAZU. LUK wytrzymał 2 miesiące i 1000 km a TAZU jeździ już prawie rok.
gdzieś o tym pisałem na forum przy r416. Po założeniu sprzęgła valeo miałem tak samo, ale tylko podczas cofania - tak śmierdziało ze trzeba było okno otwierać. Po paru latach trochę to ustąpiło, ale zaraz po założeniu byla tragedia. Jak kogoś obcego wiozłem to unikałem jak ognia cofania albo trzeba było sie tłumaczyć
[ Dodano: Sob Gru 05, 2015 06:58 ]
co do firmy srl - raczej unikam, wahacz wytrzymał mi ok roku i w tym czasie zrobiłem może z 10-15 tys.
co do firmy srl - raczej unikam, wahacz wytrzymał mi ok roku i w tym czasie zrobiłem może z 10-15 tys.
To tylko napis an opakowaniu, córka kupiła sprzęgło tej firmy i w kartonie był LUK
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Wydaje mi się, że problemem smrodu może być fakt, że zapomniałem założyć gumowej osłony na rewizję koła dwumasowego. Być może to śmierdzi tak stamtąd i leci na górę - jak każdy smród Faktycznie, przy cofaniu też to występuje.
Ślizgania jako takiego nie ma, żeby obroty rosły a prędkość nie wzrastała. Samo sprzęgło wyglądało solidnie, a po przejechaniu już ponad 4 tyś. km nie wskazuje żadnych złych objawów. Wysprzęglik założyłem BritPartsa zakupionego w Tomateam. Pompkę sprzęgła - odpukać - mam oryginał, który sobie sam przeserwisowałem jakieś 4,5 roku temu. Tyle, że staram się raz w sezonie przepuścić przez układ płyn.
Przy moim stylu jazdy i grzebaniu w mapach komputera silnika, skoro to sprzęgło wytrzymało już 4 tyś. km - nie jest najgorsze
sknerko napisał/a:
To tylko napis an opakowaniu, córka kupiła sprzęgło tej firmy i w kartonie był LUK
Widocznie Chińczyk pomylił opakowania przy pakowaniu towaru z taśmy
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Widocznie Chińczyk pomylił opakowania przy pakowaniu towaru z taśmy
Te chińczyki to chyba wiedzą co będę kupował bo kiedyś kupiłem wysprzeglik noname a dostałem AP,teraz sprzęgło, ciekawe co następne się trafi
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
ok wiec zdecydowałem się na sprzęgło National i wysprzeglik tazu . Gdzie mogę taki zestaw kupić najtaniej?ma ktoś jakieś namiary?
Najtaniej jak znalazłem to 390zl z wysylka sprzeglo i 350zl z wyslka wysprzeglik tazu .
340 wysprzeglik z przesyłka pobraniem jak zadzwonisz i zamówisz u tazu, telefon na stronie producenta
Właśnie dzwoniłem do Tazu.Pompka +wysprzeglik 650zl z wysyłka także dobra cena,starają się chłopaki .
Podaje numer do tazu:784500885
Można złożyć zamówienie sms-em.
A sprzęgło National gdzie kupie najtaniej?
[ Dodano: Wto Gru 08, 2015 12:55 ]
Czy przy wymianie sprzęgła i wysprzeglika coś jeszcze trzeba wymienić? Jakieś uszczelki uszczelniacze?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum