[ Dodano: Sro Lut 24, 2016 18:46 ]
U mnie nie potrzeba było żadnego przejścia antena w gniazdo antenowe a iso w kostki radia.
Sterowanie z kiery jest plug & play jedynie trzeba w radiu zaprogramować w instrukcji jest jak to podłączyć ja przedłużyłem kable i wpiąłem w oryginalne kostki w tutorialu jest opisane.
Kamery powinny działać dowolne jedynie w instrukcji poszukaj jak je aktywować jak co to moge cos podpowiedziec ale jak już bedzie konkret
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
[ Dodano: Sro Lut 24, 2016 18:46 ]
U mnie nie potrzeba było żadnego przejścia antena w gniazdo antenowe a iso w kostki radia.
Sterowanie z kiery jest plug & play jedynie trzeba w radiu zaprogramować w instrukcji jest jak to podłączyć ja przedłużyłem kable i wpiąłem w oryginalne kostki w tutorialu jest opisane.
Kamery powinny działać dowolne jedynie w instrukcji poszukaj jak je aktywować jak co to moge cos podpowiedziec ale jak już bedzie konkret
Dzięki bardzo za odpowiedzi Mam nadzieję, że odnajdę się w tych przewodach od sterowania, bo w wątku o montażu radyjka napisałeś, że w szarej kostce ISO są 2 niebieskie kabelki - rozumiem, że obojętnie który połączę z którym ze sterowaniem w Radiu?
_________________ Wolę pchać Rovera niż jeździć Golfem
napisałeś, że w szarej kostce ISO są 2 niebieskie kabelki - rozumiem, że obojętnie który połączę z którym ze sterowaniem w Radiu?
tak obojętne który niebieski jedynie w radiu trzeba wpinać w masę sterowania opisane GROUND i KEY A od sterowania, bo są dwa KEY i masa
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Oba sa do radia FM jedynie że cienkim zbierało informacje Trafic.
Ciebie interesuje grubszy kabel i pierwsza z podanych przejściówek
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Warto wymienić komplet i dać zwrotnice. nie widziałem na własne oczy ale tu na forum gdzieś czytałem że tweetery są przez kondensator podłączone ale pewności nie mam bo na schemacie nie ma nic na ten temat
[ Dodano: Pią Lut 26, 2016 13:34 ]
a miałem te głośniki z zwrotnicami w R200, dawały rade naprawdę wyśmienicie
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Wysłany: Nie Lut 28, 2016 06:43 [R75] radio, głośniki? KONKRETNIE
W R75 w oryginalnej konfiguracji każdy wysokotonowy wyposażony jest w kondensator. W przypadku Harman&Kardon analogicznie tylko kondensatory sa inne. Na wiązce audio nie widac żadnych kondensatorów chyba że schowali je w jakimś wyjątkowo wrednym miejscu.
_________________ Kontakt: 780177880 email wiadomość nadmiarowe części, gadżety i akcesoria do Rovera 75 i MG
Sprawdziłem bo akurat wczoraj boczki do mnie dojechały i kondensatory są w samym tweeterze, instalacja to same kable i wtyczki. Jak bym miał wymieniać głośniki to bym zostawił oryginalne kable w spokoju, jedynie główny dopiął do zwrotnicy a dalej poprowadził sobie nowe, zawsze by była możliwość przywrócenia serii.
christopher7 napisał/a:
W przypadku Harman&Kardon analogicznie tylko kondensatory sa inne.
Co znaczy inne? inna pojemność? czy wygląd?
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
cin1391, spokojnie możesz podmienić tweetery na te z DSK, mam tak u siebie i nie żałuję, wydają się piszczeć lepiej niż HK, które miałem oryginalnie. Użyłem też zwrotnic dołączonych do zestawu, zrobiłem dokładnie jak napisał sknerko.
_________________ "Mówisz, że możesz - to możesz. Mówisz, że nie możesz - to nie możesz.
Więc sobie wybierz."
Zwrotnica powinna składać się z cewki i kondensatora o dobrze wyliczonych parametrach.
Sam kondensator to wg mnie półśrodek rzutujący na jakość brzmienia.
Ja zamontowałbym cały dedykowany zestaw.
Witajcie. Wszystko złożone do kupy. Dystanse MDF dedykowane R75 pasują świetnie i są naprawdę solidne.
Zamontowałem cały zestaw DSK i nie żałuję - brzmienie naprawdę fajne. Tłusty kick-bass, całkiem czysty niski bass, góra krystaliczna. Rewelacja.
Radio GMS trochę mnie wkurza, bo mistrzem szybkości działania nie jest, ale jakość brzmienia jest naprawdę fajna. Wzmocnienie wystarczające, aby pociągnąć DSK z pazurem.
Wygłuszone przednie drzwi nadały całości mocy. Jednak drzwi kierowcy zaczęły mi niepokojąco trzeszczeć przy niskich i mocnych bassach - trzeszczą środkowe mocowania boczka - takie dwie wypustki metalowe, które są niechlujnie przynitowane do drzwi. Chyba je rozwiercę i skręcę gipsiakiem, klejąc pod spód butyl, aby nie rezonowało.
Mniejsza o to.
Jutro przyjdzie mi ramka 2DIN do radia. Już je ogarnąłem właściwie, brakuje tylko ramki.
Antenę GPS wrzuciłem na sufit nad lampką kabinową -kabla starczyło NA STYK.
Mikrofon na kolumnę kierowniczą na wprost zegarów.
Zastanawiam się tylko, jak przymocować radio? Półkieszeń montażowa jest naprawdę mała, a jest tam ogromna dziura. Jak ją przytwierdzić? Do czego? Do ramki plastikowej, która mi przyjdzie? Jakoś średnio to wszystko widzę, heh.
_________________ Wolę pchać Rovera niż jeździć Golfem
nasze radia nie są mocowane w zaden sposób. Poprostu gumowy kołek wchodzi z tyłu w otwór a przód unieruchamia ramka 2DIN jedynie trzeba odpowiednio wykręcić gumowy kołek żeby ramka zaparła radio o ścianę za radiem. Nie używaliśmy kieszeni ani ramek co sa z radiem bo nie trzeba
[ Dodano: Nie Lut 28, 2016 19:54 ]
NoPE napisał/a:
Zwrotnica powinna składać się z cewki i kondensatora o dobrze wyliczonych parametrach.
Sam kondensator to wg mnie półśrodek rzutujący na jakość brzmienia.
Cewka to filtr dolno przepustowy a kondensator górno, w jaki sposób sam kond bez cewki ma rzutować na brzmienie (jeśli jest prawidłowo dobrany)?
Konensator ogranicza żeby tylko wysokie częstotliwości szły na tweeter i tyle. Cewka powoduje że nisko-średniotonowy nie dostaje wysokich do przetworzenia, których i tak nie odtworzy bo nie da rady więc cewka konieczna nie jest. Bez kondensatora wysokotonowe mogą pójść z dymem bo one są w stanie odtworzyć niższe częstotliwości i wtedy będą przesterowane.
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
sknerko, Jak będę miał je w ręku to sczytam parametry. Wizualnie są do odróżnienia właśnie po kondensatorze i numerze. Widziałem kiedyś na allegro spryciarza który wsadzał w sam koszyk z napisem Harman Kardon standardowy tweeter Rovera i sprzedawał to jako głośniki premium. Jak ktoś to kupił to zapewne teraz uważa,że tweetery H&K grają tak samo jak seryjne Rovera
_________________ Kontakt: 780177880 email wiadomość nadmiarowe części, gadżety i akcesoria do Rovera 75 i MG
cin1391 ogarnąłeś już radio na tip-top? jak tak to napisz wrażenia, może jakieś fotki, i chętnie bym się dowiedział czy navi w tej tańszej stacji też jest tak szybka. co do wolniejszego interfejsu jak pisałeś, to ja brałem droższą stacje bo sprzedawca powiedział że 6401 działa płynnie i się nie zawiodłem.
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
cin1391 ogarnąłeś już radio na tip-top? jak tak to napisz wrażenia, może jakieś fotki, i chętnie bym się dowiedział czy navi w tej tańszej stacji też jest tak szybka. co do wolniejszego interfejsu jak pisałeś, to ja brałem droższą stacje bo sprzedawca powiedział że 6401 działa płynnie i się nie zawiodłem.
Tak, już ogarnąłem. Radio prezentuje się świetnie. Gra fajnie. Logo startowe Rover robi wrażenie. Brzmienie jak najbardziej ok - czysto i tłusto. Sterowanie z kierownicy działa. Fajny EQ, jakość rozmów przez BT wyśmienita.
Nawigacja - po wciśnięciu przycisku trzeba czekać około 3s zanim się włączy. Potem kolejne 5s się ładuje. Natomiast sam sygnał GPS po włączeniu i wykrycie położenia to dosłownie 2-3s czyli szybko.
Nakręcę krótki filmik i wrzucę na YT, jak to hula. Tymczasem dwie fotki
_________________ Wolę pchać Rovera niż jeździć Golfem
No fajnie że navi też w tym niższym modelu zapitala że aż iskry idą
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum