masz Rave? tam są schematy. układ zapłonu jest prosty do bólu komp silnika i dwa złącza jedno po drodze a drugie przy cewkach. przez to złącze po drodze idzie plus i masa. Plus masz z akumulatora przez styki przekaźnika R4 w komorze silnika na bezpiecznik F2 (20A) potem na złącze C0171 pin 11 i do cewki. sprawdzałeś czy masz plus na obu cewkach bo jest wspólny dla obu. Komp silnika podaje masę na cewki tylko przez to złącze C0171 przez piny 15 i 16 z kompa wychodzi na pinach 52 i 26 zmostkuj przewodem do samej cewki i po temacie albo chociaż sprawdź multimetrem czy jest ciągłość przewodu do cewki i tak samo dla plusa. masz na dobra sprawę do ogarnięcia 3 przewody.
Możesz też spróbować rozpiąć złącze C0171 i na pinach sprawdzić czy dostajesz masę jak ktoś będzie kręcił rozrusznikiem, choć nie wiem czy będzie kręcił po rozpięciu, bo nie wiem co jeszcze przez to złącze idzie.
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
SPAMU¦
Wysłany: Czw Mar 10, 2016 20:46 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
plus jest na obu cewkach sprawdzałem multimetrem. To teraz będę sprawdzał dalej te kable Dzięki ci wielkie na weekend się tym zajmę Ląduje wielki plusik Pocieszyłeś mnie i man nadzieje ze to gdzieś w tym jest problem
Plus idzie przez przekaźnik i może być styk podpalony, sprawdź czy ten plus jest jak kręcisz rozrusznikiem bo może jest za słaby.
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Sprawdziłem na kablach czy są przejścia od kompa do złącza i od złącza do cewek itd. Wszystko się zgadza przejście jest. Plus po przekręceniu się pokazuje na cewkach ale już z kompa nie wychodzi masa. Sprawdzałem multimetrem z kompa pinami 26 i 52 nic nie wychodzi nic jak kreci silnik. Teraz to już nie wiem. Żeby nowy komp też był uwalony ? czy jeszcze coś podaje masę na kompa i ona dopiero wychodzi ? tymi pinami ?
[ Dodano: Pią Mar 11, 2016 18:40 ]
Będę miał od znajomego cały zestaw do odpalenia załatwił z jakiegoś szrotu wyjęty z rozbitka na chodzie. Zobaczę jeszcze raz na innym zestawie.
[ Dodano: Sro Mar 16, 2016 19:06 ]
I rover odpalił. Okazało się ze kolega z forum sprzedał mi uszkodzonego kompa. Kupiłem następnego i pali.
masz Rave? tam są schematy. układ zapłonu jest prosty do bólu komp silnika i dwa złącza jedno po drodze a drugie przy cewkach. przez to złącze po drodze idzie plus i masa. Plus masz z akumulatora przez styki przekaźnika R4 w komorze silnika na bezpiecznik F2 (20A) potem na złącze C0171 pin 11 i do cewki. sprawdzałeś czy masz plus na obu cewkach bo jest wspólny dla obu. Komp silnika podaje masę na cewki tylko przez to złącze C0171 przez piny 15 i 16 z kompa wychodzi na pinach 52 i 26 zmostkuj przewodem do samej cewki i po temacie albo chociaż sprawdź multimetrem czy jest ciągłość przewodu do cewki i tak samo dla plusa. masz na dobra sprawę do ogarnięcia 3 przewody.
Możesz też spróbować rozpiąć złącze C0171 i na pinach sprawdzić czy dostajesz masę jak ktoś będzie kręcił rozrusznikiem, choć nie wiem czy będzie kręcił po rozpięciu, bo nie wiem co jeszcze przez to złącze idzie.
Cześć, pozwolę się podpiąć pod temat bo wynika z niego, że mam ten sam problem. Moje spostrzeżenia:
Jest ciągłość przewodów masowych od kompa do cewek. Na jednej z cewek jest zasilanie na drugiej nie ma. Ponieważ chcę dzisiaj podłączyć 3 z kolei zestaw do odpalania chciałbym się upewnić, że nie ma nigdzie zwarcia. Czy dobrze robię: Łączę multimetrem (w trybie sprawdzania ciągłości) przewód wychodzący z kompa z pinów 52 i 26 z minusem akumulatora i jest sygnał z multimetra. Robię podobnie z tymi przewodami tylko dla odmiany łączę z plusem akumulatora i też jest sygnał. Czy to oznacza, że jest gdzieś zwarcie?
Żeby sprawdzić poprawnie trzeba jeszcze rozpiąć wtyczki od kompa i od cewek
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Witam,
Panowie na forum jestem już jakiś czas ale pierwszy raz mam problem z samochodem więc szukam pomocy.
mg ztt 2.5 v6 rok 2002 jechałem i samochód zgasł.
Brak iskry na wszystkich świecach, czujnik wału wymieniony na używkę ( czy i jak można go sprawdzić???) ale iskra nie wróciła, bezpieczniki sprawdzone.
Gdzie jeszcze szukać????
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum