Czyli mam rozumieć, że jest on tak delikatny, że przy wyjmowaniu równo, nie szarpiąc/ruszając na boki można go złamać tak, żeby reszta została w pompie?...
No własnie nie, jest dość mocny. Tylko nie wyobrażam sobie żeby był pęknięty inaczej nieszczelny i żeby utrzymał ciśnienie na poziomi 300-1000 barów. W każdym bądź razie jak będziesz wyciągał resztki to uważaj zeby nie zarysować ścianek bo znów możesz mieć problemy
Edit.
Jest jakaś różnica w tych zaworach? Ponieważ u mnie siedział zawór z końcówką numeru 287, a wszędzie widzę, że w takiej samej pompie z takimi samymi numerami na tabliczkach, siedzą zawory z końcówką 480. Ten 287 jest krótszy od tego 480, i nie wiem czy będzie pasował.
[ Dodano: Sro Lis 11, 2015 15:46 ]
Problem rozwiązany, po wymianie wszystko wróciło do normy.
Koledzy, co w automacie jest nie tak że wcześniej na DRIVE było podczas jazdy ok ale dzisiaj zauważyłem że po zachamowaniu do zera i trzymaniu na hamulcu obroty falują i auto to jakby chciało jechać, po czym przystaje, natomiast po przełączeniu na bieg jałowy obroty się wyrównują...?
Ha, dobre pytanie. Nie znalazłem w książce serwisowej... Może nie dopatrzyłem coś. Dopiero dziś zarejestrowanie auta ogarnąłem więc muszę zobaczyć, a gdzie wtyku o którym mowa szukać...? przy okazji chcę zapytać tylko nie wiem gdzie, czy można zrobić coś za pomocą komputera w kwestii spalania. Czytałem w necie - cytuję że można wgrać mapę wtrysków od BMW co daje spalanie mniejsze do 2-ch litrów
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum