Sknerko co do jazdy to ja tylko do pracy i z powrotem i czasem gdzieś dalej tyle co ty w pół roku to ja zrobię w 3 lata
To tym bardziej nie ołaca sie płacić LR za drogie podpory ale łożyska FAG u mnie były króciótko, pozostałe tez nie specjalnie i najdziwniejsze że te pierwsze z forda aż ponad 30kkm wytrzymały i o ile dobrze pamiętam to na nich właśnie dyfer mi sie zatarł i zmielił
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
SPAMU¦
Wysłany: Pon Kwi 18, 2016 21:53 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Syntax podobnie jak na twoim filmiku mam na tylnim dyfrze jutro go podniosę i się upewnię.
Jeszcze jedno pytanie z innej beczki, mi się przypomniało jaki korek zbiorniczka wyrównawczego polecacie do mojego silnika bo mój puszcza parę, chłodzenie mam już przerobione z termostatem na przód ...
Nie korek kolego a zmiana zbiorniczka na nowa rewizję taką jak jest w poliftach.
http://allegro.pl/freelan...6110835428.html
Na tych starych rewizjach raz że korek nie trzymał, dwa że czesto zbiorniczek pod nim pękał.
Zmień na nową rewizję i zapomnij.
Sknerko czemu mnie nie dziwi że się dyfer rozwalił na podporach od Transita.
Raz założyłem na wyraźne życzenie klienta i nigdy więcej.
Po 2 tyg przyjechał by zrobić jeszcze krzyżaki.
Podpory były już całe rude.
Miseczka trzymająca łożysko w gumie to jakaś kpina.
Kawałek blaszki którą wystarczy lekko podważyć a łożysko dosłownie wypada z gumy.
Mam na złomie około 30 podpór.
Mogę porozbierać i sobie porównasz jak co jest zrobione.
Zdjęcia będą mówiły same za siebie.
Jeżeli to ma jeździć to albo GEN refurb jak nie stać na GEN albo podpory z łożyskiem FAG ale nie te składane u nas a z pewnej dystrybucji ze Słowacji.
Mam dla porównania i takie i takie mogę rozebrać wrzucić fotki.
Jakość jednych a drugich to zupełnie inna bajka.
Robię wały w ilościach hurtowych bo mam do tego odpowiednie prasy i wyważarkę.
Wszyscy piszą że do IRD nie da się dostać pewnych elementów a ja je mam.
ale nie sprzedam ich Kowalskiemu który chce robić kolejnego ulepa bo zdobycie tego kosztowało mnie sporo wysiłku.
To towar w ilości kilku szt. czekający na "odpowiedniego człowieka".
Samych zużytych podpór od Freelka mam ... 3 skrzynki złomu.
Mogę porozbierać porobić zdjęcia i sam ocenisz.
Na pewno nie wsadził bym podpór od Transita za wyjątkiem jednej firmy ale dla mnie to rzeźba.
Na pewno nie wsadził bym podpór z firmy BOGAR
http://allegro.pl/podpora...6115365719.html
Guma tak miękka jak nogi nastolatki na koncercie Bibera
Cały wał lata i krzyżaki dostają ostro popalić.
Te z kolei rdzewieją na potęgę:
http://allegro.pl/land-ro...5833703771.html
Po pół roku zdejmujesz je 5kg młotem i przecinakiem
http://allegro.pl/land-ro...5643881387.html
Jak wkładać to tylko te.
Z tym że ja mam je w takiej cenie jak pisałem Tobie na PW. ze względu na to że przywiozłem do PL 2 palety tego.
Z tańszych jeszcze dobrze robią te:
http://allegro.pl/podpora...33.html#thumb/1
Tylko czy jest sens jak w podobnej cenie masz u mnie GKN bez mojej marży.
Pracuję jako zaopatrzeniowiec dla kilku dużych sieci warsztatów.
Teraz buduję od podstaw swój warsztat.
Mam swoje dojścia w tym do Oleśnicy
[ Dodano: Wto Kwi 19, 2016 05:29 ]
Nie korek kolego a zmiana zbiorniczka na nowa rewizję taką jak jest w poliftach.
http://allegro.pl/freelan...6110835428.html
Na tych starych rewizjach raz że korek nie trzymał, dwa że czesto zbiorniczek pod nim pękał.
Zmień na nową rewizję i zapomnij.
Sknerko czemu mnie nie dziwi że się dyfer rozwalił na podporach od Transita.
Raz założyłem na wyraźne życzenie klienta i nigdy więcej.
Po 2 tyg przyjechał by zrobić jeszcze krzyżaki.
Podpory były już całe rude.
Miseczka trzymająca łożysko w gumie to jakaś kpina.
Kawałek blaszki którą wystarczy lekko podważyć a łożysko dosłownie wypada z gumy.
Mam na złomie około 30 podpór.
Mogę porozbierać i sobie porównasz jak co jest zrobione.
Zdjęcia będą mówiły same za siebie.
Jeżeli to ma jeździć to albo GEN refurb jak nie stać na GEN albo podpory z łożyskiem FAG ale nie te składane u nas a z pewnej dystrybucji ze Słowacji.
Mam dla porównania i takie i takie mogę rozebrać wrzucić fotki.
Jakość jednych a drugich to zupełnie inna bajka.
Robię wały w ilościach hurtowych bo mam do tego odpowiednie prasy i wyważarkę.
Wszyscy piszą że do IRD nie da się dostać pewnych elementów a ja je mam.
ale nie sprzedam ich Kowalskiemu który chce robić kolejnego ulepa bo zdobycie tego kosztowało mnie sporo wysiłku.
To towar w ilości kilku szt. czekający na "odpowiedniego człowieka".
Samych zużytych podpór od Freelka mam ... 3 skrzynki złomu.
Mogę porozbierać porobić zdjęcia i sam ocenisz.
Na pewno nie wsadził bym podpór od Transita za wyjątkiem jednej firmy ale dla mnie to rzeźba.
Na pewno nie wsadził bym podpór z firmy BOGAR
http://allegro.pl/podpora...6115365719.html
Guma tak miękka jak nogi nastolatki na koncercie Bibera
Cały wał lata i krzyżaki dostają ostro popalić.
Te z kolei rdzewieją na potęgę:
http://allegro.pl/land-ro...5833703771.html
Po pół roku zdejmujesz je 5kg młotem i przecinakiem
http://allegro.pl/land-ro...5643881387.html
Jak wkładać to tylko te.
Z tym że ja mam je w takiej cenie jak pisałem Tobie na PW. ze względu na to że przywiozłem do PL 2 palety tego.
Z tańszych jeszcze dobrze robią te:
http://allegro.pl/podpora...33.html#thumb/1
Tylko czy jest sens jak w podobnej cenie masz u mnie GKN bez mojej marży.
Pracuję jako zaopatrzeniowiec dla kilku dużych sieci warsztatów.
Teraz buduję od podstaw swój warsztat.
Mam swoje dojścia w tym do Oleśnicy
Syntax podobnie jak na twoim filmiku mam na tylnim dyfrze jutro go podniosę i się upewnię.
Jeszcze jedno pytanie z innej beczki, mi się przypomniało jaki korek zbiorniczka wyrównawczego polecacie do mojego silnika bo mój puszcza parę, chłodzenie mam już przerobione z termostatem na przód ...
Niektórzy mogli mnie źle zrozumieć jeżeli chodzi o IRD.
Mam człowieka który kupił 30 nowych IRD i sprzedaje je na poszczególne elementy.
Nie mniej jednak regeneracja IRD i VCU to nie jest poprawna technologia naprawy a jedynie tymczasowe ratowanie sytuacji.
SyntaX nie nakręcaj sie tylko przeczytaj co napisałem wyżej, Transitowe podpory po 160pln szt kupiłem następnego dnia po zakupie auta bo te co były zdechły i nie miałem wyboru bo musiałem mieć czym do roboty jechać i pokonały wszystkie inne z GKNami i FAGami włącznie a wszystkich pokonały tanie podpory z Allegro za 70 pln polskiej produkcji na łożyskach z Kraśnika bodajże. innych podpór jak te za 7 dych moje auto nie zobaczy na pewno bo przelatały u mnie grube tysiące kilometrów i teraz latają dalej u nowego właściciela polnymi drogami i w terenie ok 30kkm.
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
a dyfer zmieliło bo były łożyska skatowane i podkładki sferyczne też. najśmieszniejsze że olej w dyfrze był zmieniany niewiele wcześniej i był czysty nic nie wskazywało na awarię
[ Dodano: Wto Kwi 19, 2016 09:29 ]
Winu napisał/a:
A i tak przynajmniej połowę podpór zabija zły montaż
Transitowe montował kto inny a pozostałe jeden warsztat włącznie z tymi co najwięcej przejechały
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Dobra zbiorniczek i korek zamówię, SyntaX rozumiem że ten z linka do aukcji, który podałeś jest oryginalny czyli porządny? Samochód podniosę na podnośniku po pracy i wtedy napiszę co i jak wygląda, i może usłyszę co chrubota myślę jednak, że jakaś łapa puściła, choć w górze mogę g.. usłyszeć.
A jeśli chodzi o podpory to poprzednie były robione w 2008 r. przy przebiegu 160kk i nie było oryginalne dziwne, że wstawili takie w serwisie no ale hulały 9 lat i zrobiły 70 kk, jedno hula dalej. Muszę się przyjrzeć jakiej firmy były.
Aha właśnie jak już mam zabawę na wale to dobrze by było wymienić wszystkie śruby wiecie gdzie dostanę cały zestaw nowych? 6 na przód 2 na środek i 4 na tył?
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Lr.pl to mistrzowie wirtualnych stanów... i obsługi petenta.
Landstore ma często towar rozsiany po różnych magazynach i paskudną praktykę obciążania podwójnie klienta za wysyłkę (np jeśli twoje zamówienie jest z wawy i poznania to płacisz za dwie paczki )
Generalnie takich drobiazgów do tych aut w sklepach LR w kraju nie ma i do tego trzeba się przyzwyczaić. Jest głównie podstawowa eksploatacja.
Do większych robót elementy lepiej sprowadzać samemu z UK. Generalnie jest każa pierdoła, szybko i bez problemu.
oki, posprawdzałem wszystko i tak samochód w górę 4/5 bieg i nie słychać nic niepokojącego filmik
-podpory zdjęte więc nie szumią,
-wszystkie poduszki/tulejki sprawdzone
-sanki/wózek trzyma się
-półośki sprawdzone
-flansze sprawdzone nie wiem jakim cudem ale na tylnym dyfrze nie mam praktycznie żadnego luzu może z 2-3mm jest to stara rewizja i praktycznie od razu bez luzu ruszają koła zobaczcie sami film1 film2
-flansza na IRD sprawdzona jest luz sufmiarką wyszło ok 5mm no ale chyba jakiś luz musi być.
film1 film2
-łapa IRD była pęknięta kiedyś ale została dawno pospawana i się trzyma
Moje podejrzenie teraz, że coś z skrzynią biegów jest nie teges że to chrobotanie to nie zapięcie się biegu. Szumią stare opony i być może okładziny hamulców w przyszłym tygodniu robię całkowity przegląd hamulców i zobaczę w jakim są stanie i wymieniam hurtowo co trzeba.
sorki za wielkość filmików ale przynajmniej jakość porządna i coś widać, żeby je obejrzeć nie trzeba zakładać konta ani się logować do dropoboxa
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum