Wysłany: Pon Maj 23, 2016 06:31 [R200SDi 1999] nie mogę odpalić auta
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1999
Witam
Proszę o rady , jaka może być przyczyna że nie mogę odpalić swojego Rovera 200SDi rocznik 1999 ?
Wczoraj podjechałem pod market , normalnie zgasiłem auto , pilotem zamknąłem drzwi po półgodzinie chce wrócić do domu a tu nie miła niespodzianka, pilotem nie mogę otworzyć drzwi, otwieram kluczykiem próbuje uruchomić auto a tu tylko pipczenie i mrugająca dioda na pulpicie. Napięcie w baterii w pilocie 2,98 V jednak zmieniam baterie na nową 3,33V i dalej to samo , odłączyłem akumulator na godzinę i dalej ten sam efekt - brak jest komunikacji po miedzy pilotem a samochodem. Poprzedni właściciel miał dwa razy tak samo jednak na drugi dzień jak przyszedł sholować auto to po prostu Rover odpalił. Teraz u mnie to się powtórzyło
- bezpieczniki sprawdziłem wszystkie są Ok. w tej skrzynce przy akumulatorze, wiązka tylnej klapy naprawiana w kwietniu, - na obecną chwile sprawdzę u elektryka samochodowego na testerze czy pilot prawidłowo funkcjonuje wtedy chyba będzie wiadomo czy usterka jest w pilocie czy w aucie
Dalej brak pomysłów proszę o jakieś wskazówki bo jedynie pozostaje holowanie auta do elektryka
SPAMU¦
Wysłany: Pon Maj 23, 2016 06:31 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Najprawdopodobniej musisz przelutować wszystko w pilocie bo tak stara cyna zapewne przestała łączyć,przerobiem to w R200SDI i w Freelanderze (takie same piloty)
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Po co? zbędny wydatek. Daj polutować pilota jakiemuś elektronikowi co RTV naprawia i będziesz miał spokój na zawsze. Ja jestem akurat elektronikiem to sobie sam robię takie rzeczy. Najczęściej jest tak że nie trzyma lutowanie blaszki od baterii a ono przy okazji zapewnia połączenie jednej z druga strony płytki i to tak się objawia jak u ciebie. U mnie po upadku pilota to zauważyłem i jak poprawiłem porządnie wymieniając lutowie to już nigdy nawet jak upadł nic się ie działo i jak w Freelanderze pierwszy raz mnie to spotkało to wymiana lutowia na całej płytce i spokój.
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Panowie dziękuje za zainteresowaniem się moim tematem
Wróciłem teraz od elektryka samochodowego
Pilot jest sprawny tak pokazuje tester do pilotów wysyła sygnał
elektryk powiedział że sprawdzi teraz bardzo dokładnie wiązkę tylnej klapy bo pamięta jak wcześniej ją naprawiał / przerwanych było kilka przewodów/ to była w nie zaciekawym stanie ponieważ przewody były już bardzo sztywne twarde nie miały swojej elastyczności i być może to jest tu przyczyna , no i faktycznie otwierałem bagażnik i może urwał się znowu jakiś przewód , a następnym krokiem będzie sprawdzenie immo i ewentualne wycięcie
powiedział że sprawdzi teraz bardzo dokładnie wiązkę tylnej klapy bo pamięta jak wcześniej ją naprawiał / przerwanych było kilka przewodów/ to była w nie zaciekawym stanie ponieważ przewody były już bardzo sztywne twarde nie miały swojej elastyczności i być może to jest tu przyczyna ,
To jest przyczyna, zadziwia mnie ze naprawiał i nie wstawił kawałka miękkich przewodów w ten gumowy przelot. Dla mnie to partactwo. u syna w R200 mam wiązkę do naprawy kiedyś połączył to tam na aby aby żeby tylko jeździł ale trzeba to zrobić porządnie i wymienić kable. Ja zawsze jak to naprawiałem to robiłem kostki po dwuch stronach i nowy kawałek wstawiałem w przelot.
m166 napisał/a:
a następnym krokiem będzie sprawdzenie immo i ewentualne wycięcie
Naprawdę daj sobie z tym spokój bo często to generuje więcej kłopotów niż się spodziewasz.
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Ok dziękuje
ukierunkuje elektryka na wiązkę tylnej klapy , zresztą on sam powiedział że od tego zacznie usunie te twarde przewody i założy nowe. Jutro po 10-tej mam być u niego będę już wiedział coś więcej to się odezwę
pozdrawiam
Użyj ABY ABY - zawodny sposób łączenia! Gwarancja usterki już po kilku dniach!
Nie zwlekaj, ABY ABY zawsze zawiedzie!
Kup teraz! Jedyne pisiont groszy.
ABY ABY - droga do łez.
m166, Molgo zwarcie rozkodowac immo w aucie i nie widzi teraz pilota. Najlatwiej dokodowac sobie od nowa pilota lub zobaczyc czy wpisanie kodu EKA przez kluczyk odblokuje immo. Jezeli brak daj sobie odczytac
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Wróciłem od elektryka samochodowego i sprawa nie ciekawa
- pilot sprawny wysyła sygnał / tester /
- wiązka tylnej klapy sprawna / cała /
Brak komunikacji po miedzy pilotem a immo
Drzwi można otwierać i zamykać tylko kluczykiem , wtedy kierunkowskazy mrugają
Elektryk drąży dalej temat i powiedział że jak problemu nie rozwiąże, to wycina immo , ponoć robi to bardzo często w różnych markach samochodów również w Roverach i żadnych negatywnych skutków tego nie ma , no jedynie to że trzeba drzwi /centralny zamek/ otwierać i zamykać kluczykiem , ewentualnie mówi że może wstawić nowe „ustrojstwo” nie wiem chyba centralkę - alarm i dostanę nowy pilot i wtedy będzie można otwierać i zamykać drzwi z pilota.
Ewentualne wycięcie immo 300 + wstawienie centralki alarmu 250 no to już nie ciekawie 550
No zobaczymy jak to się potoczy
Pompa wtryskiwaczy brzeczy po kluczyku ? Czemu nie uzyjeSZ kodu eka żeby immo włączyć i nie za programujesz pilota od nowa. Wystarczy warsztat z autocom.
Zapłacisz max 100zl a jak chcesz auto odpalić zapodaj 12v na cewkę na pompie która paliwo odcina i powinien zapalić.
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Elektryk ewidentnie chce ci zdrenować kieszeń może odbiornik pilota zardzewiałe styki ma i nie chodzi?
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
pompa wtryskiwaczy brzęczy po kluczyku to słyszę
Cyt" Czemu nie uzyjeSZ kodu eka żeby immo włączyć i nie za programujesz pilota od nowa"
nawet nie wiem skąd ten kod się bierze
ten elektryk o tym chyba wie bo naprawdę różniste tam auta stoją pewno jak to możliwe to to zrobi
[ Dodano: Wto Maj 24, 2016 10:48 ]
a słuchajcie jak to się stało to półgodziny wcześniej byłem na myjni samoobsługowej a może karcherem coś zalałem ?
Ostatnio zmieniony przez m166 Wto Maj 24, 2016 09:49, w całości zmieniany 1 raz
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
wymienić moduły najlepiej bo pewnie wymiana zestawu startowego (stacyjka immo i komp silnika)będzie tańsza niż to co on ci proponuje
[ Dodano: Wto Maj 24, 2016 10:55 ]
swoja droga moduły po zalaniu można naprawić
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum