Na tą chwilę jest sama dzwignia zamontowana dopiero na dniach będę ja podłączać. I wlasnie nie wiem czy wpinac w uklad czy zrobić na osobnych zaciskach. Dużo znajomych którzy śmigaja w kajtkach ma wpiety w seryjny układ i sprawuje sie to bez zarzutów....
A co do hydrolapy.. Wpiecie w ori system ma tylko 1 wade.. Potrafi przepompowac płyn i niestety przyblokowac przednie koła.. O ile puki uzywasz tego tylko i wyłacznie na KJS to spoko ale na miescie lepiej "nie szpanować" bo przyblokuje Ci przód i dupa.. wiem co gadam bo kumpel ma driftowóz i na poczatku tez mial wpierte to wszystko w ori układ na pompce sprzegłowej? z lasnosa czy jakos tak i opowiadał, ze zdarza sie.. Dlatego też zrobił odseparowany układ i inna pompke dał
Poczytaj na forach driftingowych to tam wszystko bedziesz miał opisane.. Jak masz czas, kase i zaciski to lepiej zrobić na osobnych zaciskach i mozna pruć pełnym ogniem bez obaw
Dluuuugo nic nie aktualizowalem. Autko caly czas jeździ i o dziwo jeszcze nie wybuchło Przez pół roku auto prawie caly czas stalo w garażu bo nie było czasu jeździć. W między czasie walczyłem z nieszczelnościa pod kolektorem wydechowym, kupiłem uszczelkę rainza ale ja wypalilo po 10km w koncu w cermotorze udalo sie zamówić uszczelke marki BGA z okuciami i ta trzyma bez problemu Dwa tygodnie temu podczas nocnego latania skoczyły sie łożyska na mechanizmie różnicowym. Jako ze mialem włożona skrzynie z 600ti bardzo mnie denerwowaly krótkie biegi a w szczegolnosci to ze 4bieg konczyl sie przy 180kmh a zapięcie 5biegu psul sprint do 200kmh Nie wiele myslac rozebralem ori skrzynie z 220ti (torsen A) wyciagnalem przelozenie główne i wlozylem do skrzyni od 600 ti i dzięki temu udalo sie zrobic hybryde z idealnymi przelozeniami Tak wygladaja prędkości przy 6500rmp a kręcę go normalnie do 6800 wiec prędkości sa jeszcze trochę wyższe
1 - 68.18 km/h
2 - 115.79 km/h
3 - 162.24 km/h
4 - 204.90 km/h
5 - 278.18 km/h
Na tej konfiguracji skrzyni sprint do 100kmh zajmuje powtarzalne 5.1 sec a 100-200kmh byly robione 3 pomiary i wynik wahal sie miedzy 10.8s a 11.4s. Osiagi mierzone za omoca najnowszego g-techa przy 13satelitach. Mierzenie licznikowe calkowicie mija sie z prawdą bo 100-200 niby robilem w 9 sekund
Po taniosci udalo sie kupic wysoką lotke z imprez gc8, oddale. Ja do lakiernika i zobaczymy co z tego wyjdzie. A pokusilem sie o zakup bo smiga po torze coupeta właśnie z tą lotka i mega mi sie podoba
Ale nowy image auta srednio mi sie widzi - o ile szportowe malowanie jak najbardziej tak to lotka kontrowersyjna ale znośna ale przedni i tylny zderzak + wysuniety pas pod lampka (pas holowniczy) to po prostu dramat dla mnie - ja wiem ze to fun car itd.. ale no mi osobiscie sie nie widzi
[ Dodano: Czw Wrz 08, 2016 20:05 ]
A no i jeszcze takie pytanko - jakie sa przelożenia 620Ti i 220Ti ?
Mi akurat nie chodzi o czasy a raczej o ekonomie i obroty - jakkolwiek to brzmi bo mieszkam przy DK3 i zazwyczaj jak jade poza miasto to predkosciami ~140km/h i obroty na 5 biegu sa po prostu dla mnie wnerwiajaco wysokie
bociannielot, zobaczymy jak bedzie wygladac na aucie, głównym powodem zmiany jest wlasnie ustsbilizowanie lekkiego tyłu. I tak klatka i aku w bagazniku pomogly ale przy większych predkosciach mogloby byc stabilniej.
greg-si, lotka od mg jest duzo za wąska, z tego co mierzylem to jest 15cm węższa niz klapa w coupecie....
tomii620si, to nie jest nowy imige auta, to jest zdjecie auta skad wziąłem inspiracje na tę lotke
Jak widac w obydwu skrzyniach 5 bieg jest taki sam ale skrzynie różnią sie przelozeniem głównym. Z tego co liczylem to przy 140kmh miedzy nimi jest 300rmp różnicy ( ale nie jestem pewien, w necie są specjalne kalkulatory)
Pomógł: 5 razy Dołączył: 26 Wrz 2010 Posty: 161 Skąd: Kraków, Nowa Huta
Wysłany: Czw Wrz 08, 2016 21:39
A mi się w sumie nawet podoba, ale raczej tylko pod warunkiem "wyścigowego" oklejenia, na cywilu chyba średnio to będzie wyglądać. A jakby tak zamontować tylko górną część spoilera bez podstawki?
Pomógł: 142 razy Dołączył: 19 Mar 2009 Posty: 3960 Skąd: Pieszyce
Wysłany: Pią Wrz 09, 2016 08:12
Gekus, to Ci wtedy tak nie będzie dociskac jak cały spoiler, zresztą rozwalenie tego jest bez sensu, lepiej by bylo sprzedac (będą chętni) i kombinowac z niższym, ale to auto już dawno nie znosi kompromisów i w kwestii docisku zapewne też potrzebny będzie większy niż mniejszy
Lotka zamontowana, szczerze mam mieszane uczucia, ale wszyscy mi mówią ze wygląda mega dobrze. Przez kilka detali lotka stylistycznie mega pasuje, bo boki rombu który tworzy spoiler idealnie łączą sie w lini z bokami auta oraz bokami słupków bocznych i owal podstawy spoilera (bok przy trzecim stopie) idzie równo owalem klapy, więc całościowo wyglada jak od tego auta. Zdecydowanie na żywo wyglada lepiej niz na zdjeciach, podejrzewam ze po prostu musi mi sie opatrzyć i bedzie git
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum