Wyciągnąłem teraz jedna sprężynę metalowa I się o wiele wolniej otwiera i teraz jest jak trzeba Juz nikomu zębów nie wybije i się łatwo jedna ręką zamyka
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
BoloSr [Usunięty]
Wysłany: Wto Maj 03, 2011 15:18
Remi55 napisał/a:
Wyciągnąłem teraz jedna sprężynę metalowa I się o wiele wolniej otwiera i teraz jest jak trzeba Juz nikomu zębów nie wybije i się łatwo jedna ręką zamyka
a gdyby tak dac po dwie pary prętów (bez siłowników) to czy miałyby siłę dźwignąć klapę do końca ?
Bo obawiam sie ze zamykanie z siłownikami jest utrudnione a tak "klap" i zamknięte
Pomógł: 1 raz Dołączył: 01 Lut 2016 Posty: 170 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Pią Wrz 16, 2016 12:32
Już niestety zdjęć nie ma, a chciałbym u brata w ZS taki modzik wykonać. Klapa jak się otwiera to cała "tańczy" w górę i w dół. W ogóle nie trzyma się w jednej pozycji. Spada na głowę, a wsadzając coś do bagażnika trzeba mieć wolną rękę do trzymania klapy, albo kij od miotły Wykorzystaliście siłowniki z nubiry? W którym miejscu powinien być zamocowany sworzeń kulowy?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum