Nie wpadł. Wszystko zgodnie ze sztuką. Trudno będzie znaleźć przyczynę. Pospawam go i tyle co mogę zrobić. Nim i tak już szybko nie da się jeździć. Ale chce nim jeździć, bo lubię nim jeździć.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Coś musi być delikatnie przegięte, najprawdopodobniej rozgina Ci odrobinę przód i tam przy usztywnieniach pęka.
Pytanie tylko co... który element. Wszystkie od spodu wydają się być proste, tymbardziej, że auto jedzie dobrze. Oczywiście jak wymienie wahacze z tyłu to ustawie zbieżność. Mogę jeszcze wymienić łączniki stabilizatorów z przodu, ale nie sądzę aby to miało wpływ. Na pewno do zrobienia jest maglownica
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Może amortyzatory ci się kończą i co któryś ruch przyblokowują u zięcia tak się kończyły z tyłu.
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
A belka pod zderzakiem cała? Zgrzewy nie puściły? Napręźenia lub odkształcenia innych elementów raczej nie doprowadzą do pęknięć. Po to elementy są zgrzewane żeby pracowały.
Na razie pęknięcia nie powiększają się. Przejrzeliśmy zawieszenie. Nawet zmieniłem z tyłu zawias. Wahacz wzdłużny (ten rogal) rozpadł się na łączeniu z karoserią + rozpadła się tuleja. Oczyściłem resztę zawieszenia ile mogłem, pomalowałem farbą antykorozyjną. Zmieniłem linki ręcznego, tarcze kotwiczne i wreszcie mam ręczny
Niestety przy kontrolowaniu zawieszenia z przodu zauważyłem luz na sworzniu wahacza lewego, a także spory wyciek z maglownicy. Nie wiem czy magiel będzie się nadawał w takim stanie do regeneracji.
Za kilka dni spróbuję pospawać budę.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum