Forum Klubu ROVERki.pl :: [R45 2.0 TDi 2003] Problem z turbo
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: thef
Czw Lis 18, 2010 15:52
[R45 2.0 TDi 2003] Problem z turbo
Autor Wiadomość
tkowalczuk 



Dołączył: 30 Wrz 2010
Posty: 2
Skąd: Bray



Wysłany: Czw Wrz 30, 2010 13:57   [R45 2.0 TDi 2003] Problem z turbo

Witam

Szukalem ale nie znalazlem.

Gdzie w R54 z 2003 z Diesel znajduje sie turbo - i dodatkowe pytanie czy jest je latwo wymienic ?

Okazyjnie jest samochod do kupienia ale padlo turbo (tak twierdzi wlasciciel) a nie znam sie jeszcze za bardzo na Rover'ach.

PS sorrki za brak polskich liter ale nie mam jak zmienic - sluzbowy komp

Tomek
Ostatnio zmieniony przez tkowalczuk Czw Wrz 30, 2010 14:53, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Wrz 30, 2010 13:57   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
marcin316 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 20 Kwi 2009
Posty: 1065
Skąd: Lublin - okolice



Wysłany: Czw Wrz 30, 2010 18:09   

Jeśli chodzi o lokalizację - otwierasz maskę i szukasz między silnikiem a grodzią (z tyłu silnika).

tkowalczuk napisał/a:
nie znam sie jeszcze za bardzo na Rover'ach


Rover to taki sam samochód jak każdy inny, więc jeśli znasz się na VW czy Oplach to dasz radę ;)

Planując kupić auto z uszkodzoną turbiną dobrze jest stwierdzić, na czym polega uszkodzenie. Może to być zwykłe "puszczanie oleju", lecz w skrajnych przypadkach, jeśli doszło do uszkodzenia wirnika, kawałki metalu mogą dostać się do cylindra a wtedy koszty naprawy rosną baaaardzo mocno.
 
 
tkowalczuk 



Dołączył: 30 Wrz 2010
Posty: 2
Skąd: Bray



Wysłany: Pią Paź 01, 2010 15:55   

A jeszcze jedno pytanie - da sie cos odczytac z komputera ?

Mam interfejs i program - czy dam rade zobaczyc czy to jest turbina czy moze zawor EGR czy moze przeplywomierz ?

A no i gdzie moze byc zlacze ;-)

Tomek
 
 
Kam971 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 20 Maj 2015
Posty: 118



Wysłany: Czw Paź 13, 2016 09:58   

Zobacz czy w okolicach turbiny jest pozalewane olejem i odłącz przewód idący od filtra powietrza do turbiny, wtedy będziesz miał dostęp do wirnika i możesz sprawdzić jego luzy bez wyjmowania turbiny. Turbosprężarki do tych aut są dość tanie (używki) i bardzo łatwo je wymienić
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [MG ZS 180 2,5 v6 2003 r.]Problem ze sprzęgłem
Invisible Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 10 Sob Wrz 04, 2010 21:17
eMdzik
Brak nowych postów [MG ZS 180 2,5 v6 2003 r.] problem ze zmianą biegów
Invisible Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Pon Sie 04, 2014 17:51
greg-si
Brak nowych postów [R 45 2,0 td, 2003] problem z przednim kołem
baaa Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 5 Pią Lip 09, 2010 22:19
leszek95b
Brak nowych postów [R45] problem z turbo ?
Wolan007 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 4 Sro Maj 04, 2011 12:02
Wolan007
Brak nowych postów [honda civic] problem z turbo i swiecami zarowymi
kicek987 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 7 Czw Lut 02, 2012 16:54
kicek987



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink