Forum Klubu ROVERki.pl :: Swap do Mg zr 160
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Swap do Mg zr 160
Autor Wiadomość
addb1 




Dołączył: 11 Lip 2016
Posty: 193

MG ZR

  Wysłany: Pon Paź 17, 2016 18:14   Swap do Mg zr 160

Witajcie :)
Wiem że wejdzie 2.0T <20t4g> rover coupe 220 lecz bardzo mało tych aut jest na dawce, więc jaki silnik jeszcze podejdzie bez rzeźbienia w komorze.
nie chcę kupować samego silnika gdyż jest to głupie, bo będzie potrzeba zakupić również resztę bebechów, wiązka i tak dalej.
Silnik z innego auta?
Jakieś propozycje?
Pozdrawiam :)
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Paź 17, 2016 18:14   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
skorpion 



Dołączył: 09 Lut 2014
Posty: 91



Wysłany: Pon Paź 17, 2016 20:43   

a co ty chcesz rzeźbic w komorze zeby zmiescic 2.0 ti?
 
 
Vigoslaw 




Pomógł: 28 razy
Dołączył: 15 Cze 2011
Posty: 805
Skąd: Pruszcz Gdański

Rover Coupe

Wysłany: Wto Paź 18, 2016 06:04   

Najlepiej to brać 600 TI, najwięcej wykorzystać... 800 tez jest spoko, tylko niektóre podzespoły nie pasują.

Nikt o zdrowych zmyslach nie sprzeda Tomcata ze zdrowym silnikiem za ok 3k :P

Pozdro,

Vig
_________________
Samochód wybiera się sercem, a nie rozumem :)
 
 
luke27 




Pomógł: 11 razy
Dołączył: 25 Lip 2013
Posty: 214



Wysłany: Wto Paź 18, 2016 07:08   

Może duratec + pg1?
_________________
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=103158
https://pl-pl.facebook.com/b4rally/
 
 
addb1 




Dołączył: 11 Lip 2016
Posty: 193

MG ZR

Wysłany: Wto Paź 18, 2016 11:11   

skorpion, wiem że nie trzeba rzeźbić w komorze ZR aby wsadzić 2.0 ti.
Może jest jakiś inny silnik któy bedzie pasował nie koniecznie od Rover
_________________
Ja lubie SZYPKO
niech żyje zbrodniczy REŻIM
 
 
luke27 




Pomógł: 11 razy
Dołączył: 25 Lip 2013
Posty: 214



Wysłany: Wto Paź 18, 2016 12:39   

Przecież pisałem że duratec forda. Np. 2.3l dorabiasz adapter i pasjue pod twoją skrzynię. Z sensownych to jeszcze 1.8t audi, ale to z skrzynią, plus taki że jest 6-ka. Rozwiń wątek co chcesz uzyskać i jakie fundusze przeznaczyć.
_________________
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=103158
https://pl-pl.facebook.com/b4rally/
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Wto Paź 18, 2016 14:21   

luke27, moze od tych funduszy zacznij dopasowywac porady bo ten duratec juz by byl konkretna studnia jak znam zycie ;-) nie kazdy ma budzet jak Ty :wink:
 
 
 
addb1 




Dołączył: 11 Lip 2016
Posty: 193

MG ZR

Wysłany: Wto Paź 18, 2016 15:56   

fundusz w tej chwili nie gra roli. porostu zbieram informacje co będzie pasować idealnie.
luke27, uzyskać chcę więcej mocy, wiem że silniki VVC nie są podatne na tuning mechaniczny bez zakuwania silnika, więc bawić się w to nie chce. Rozsądną opcją jest SWAP taki jak u skorpiona i tym się kieruję.
Informacje zbieram po to by przez pare miesięcy zebrać odpowiednią kwotę, i w przyszłym roku się za to zabrać.
Pozdrawiam
_________________
Ja lubie SZYPKO
niech żyje zbrodniczy REŻIM
 
 
Raptile 




Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Wto Paź 18, 2016 16:50   

addb1 napisał/a:
co będzie pasować idealnie.


1.8T z 75 oraz 2.0T z 620Ti nic wiecej
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
luke27 




Pomógł: 11 razy
Dołączył: 25 Lip 2013
Posty: 214



Wysłany: Wto Paź 18, 2016 17:14   

Ile koni więcej? Jeśli fundusz nie gra roli to po co swap-ować? Duratec pasuje ładnie, dorabiasz flansze do skrzyni (u mnie na laserze biorą za taką usługę 60-80zł), poduszki do silnika, wydech itp. Stroisz to np. na EMU, z tego silnika na N/A masz spokojnie 230 koni bez jakiejś mega przebudowy, jeśli mało to turbo albo silnik audi. Inna sprawa to zwiększenie masy i to na przodzie auta... Z żadnego innego silnika N/A raczej nie wyciągniesz tyle momentu co z k-serii, kwestia funduszy i wiedzy.
_________________
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=103158
https://pl-pl.facebook.com/b4rally/
 
 
Raptile 




Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Wto Paź 18, 2016 18:51   

luke27 napisał/a:
Duratec pasuje ładnie,
chciał bym to zobaczyc
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
luke27 




Pomógł: 11 razy
Dołączył: 25 Lip 2013
Posty: 214



Wysłany: Wto Paź 18, 2016 19:33   

Raptile napisał/a:
luke27 napisał/a:
Duratec pasuje ładnie,
chciał bym to zobaczyc


Proszę pierwszy lepszy, tutaj na lotusie:
http://www.pistonheads.co...c.asp?t=1357705

[ Dodano: Wto Paź 18, 2016 20:33 ]
bociannielot napisał/a:
luke27, moze od tych funduszy zacznij dopasowywac porady bo ten duratec juz by byl konkretna studnia jak znam zycie ;-) nie kazdy ma budzet jak Ty :wink:

Czasem się zapominam :wink: , po prostu staram się pomagać jak mogę. Spotkałem na swojej drodze wielu świetnych ludzi, którzy nie żałowali wiedzy, zwłaszcza jeśli chodzi o Rovera, staram się też dzielić.
Życzę każdemu, z całego serca, żeby nie musiał patrzeć na pieniądze w trakcie tej zabawy. :P
_________________
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=103158
https://pl-pl.facebook.com/b4rally/
 
 
addb1 




Dołączył: 11 Lip 2016
Posty: 193

MG ZR

Wysłany: Wto Paź 18, 2016 22:02   

luke27, Raptile, Dziękuje wam naprawdę za pomoc :) Jesteście Dobrymi ludźmi :D
Jak dobrze pójdzie i znajdę kompletne auto z 2.0t od rovera nie zastanawiam się biere ;)
Dzięki raz jeszcze!
_________________
Ja lubie SZYPKO
niech żyje zbrodniczy REŻIM
 
 
marcinmarcin 




Pomógł: 37 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 890
Skąd: Opole



Wysłany: Wto Paź 18, 2016 22:18   

Poszukaj jeszcze na ten temat i poczytaj. Co tracisz z 2.0t to znakomitą zwinność ZRki - to za co ją uwielbiałem. Praktycznie wszystkie opinie po swapach są takie że coś ją boli. Może warto porzeżbić trochę z VVC - jakiś porting etc - dużo nie uzyskasz, ale mi tam mocy wystarczało, a handlingu zawsze brakowało ;) Luke27 to studnia wiedzy w temacie, warto go pomęczyć...
 
 
addb1 




Dołączył: 11 Lip 2016
Posty: 193

MG ZR

Wysłany: Wto Paź 18, 2016 23:09   

marcinmarcin, Właśnie ujrzałem jego post gdzie buduje swoje dzieło.
zastanawiałem się nad planowaniem głowicy, porting, układ wydechowy < już mam wycenę >

A co można "przerobić" z ukadem VVC?
W takim razie prosił bym o jakieś nakierowanie co do tego silnika VVC może zmienię koncepcje i nakierujecie mnie :D
_________________
Ja lubie SZYPKO
niech żyje zbrodniczy REŻIM
 
 
Vigoslaw 




Pomógł: 28 razy
Dołączył: 15 Cze 2011
Posty: 805
Skąd: Pruszcz Gdański

Rover Coupe

Wysłany: Sro Paź 19, 2016 06:21   

addb1,

Slowo klucz KOMPRESOR :)

Pozdrawiam,

Vig
_________________
Samochód wybiera się sercem, a nie rozumem :)
 
 
marcinmarcin 




Pomógł: 37 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 890
Skąd: Opole



Wysłany: Sro Paź 19, 2016 07:11   

Planować nic nie splanujesz bo masz 0.2 rezerwy na hgf(mało) Wydech może więcej zepsuć niż pomóc. Wycięcie katalizatora nie dość że zmniejszy moc przez zubozenie mieszanki to jeszcze uwędzi silnik. Tu naprawdę trzeba głowy i doświadczenia w tym konkretnym silniku
 
 
prebenny 




Pomógł: 46 razy
Dołączył: 18 Wrz 2014
Posty: 2319
Skąd: Poznań

Rover 75

Wysłany: Sro Paź 19, 2016 08:05   

Vigoslaw kompresor albo turbo ;)
_________________
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?p=874423
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Sro Paź 19, 2016 08:14   

weź chłopie jak nie masz milion pincset zł to lepiej zeswapuj 2.0t, dobrym poli uratujesz dużo ze zwinnosci auta, ja jażdze klekotem moze nie najmocniejszym ale nie ma dramatów w prowadzeniu przy tak cięzkim silniku z przodu a +/- 200km zrekompensuje Ci je zresztą, jedyne co ma sens bez wielkiego budżetu, rozwiercanie głowicy to średni pomysł w vvc, (oryginalnie 1.8 to było rozwiercone 1.4 także ile można powiększac tą pojemnosc? :wink: ) pamietaj że auta używasz też na codzień a nie tylko do latania po torze, kjs itp :wink:
 
 
 
prebenny 




Pomógł: 46 razy
Dołączył: 18 Wrz 2014
Posty: 2319
Skąd: Poznań

Rover 75

Wysłany: Sro Paź 19, 2016 08:23   

A ja i tak powiem wsadź turbo/kompresor. Nie zdziwiłbym się jakby t-seria była 2x cięższa od k-serii także sorry Bociek ale poliuretan wiadomo - coś tam da... Ale moim zdaniem nie będzie już czego ratować :p
_________________
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?p=874423
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [MGF] SWAP 3.0 V6 ??
Maxiking Tuning mechaniczny 23 Nie Sie 07, 2011 20:33
Marrkus
Brak nowych postów [ R 214 i ] SWAP 1.4 i na 2.0 TDI ( 101 KM )
najnowszy85 Tuning mechaniczny 5 Pią Sty 18, 2008 10:41
piter34
Brak nowych postów SWAP z VTi
ciekawość
spider666 Tuning mechaniczny 2 Sob Lis 14, 2009 13:37
dobryziom
Brak nowych postów swap
ivi199 Tuning mechaniczny 45 Sro Sty 22, 2014 12:24
tuners
Brak nowych postów SWAP 1.8 VVC na 1.8 T
spider Tuning mechaniczny 41 Wto Mar 04, 2014 11:39
spider



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink