Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000
Cześć ,
Chłopaki walczę z podłączeniem gniazda w podłokietniku tylko nie mam pojęcia która to kostka wyprowadzona do podłączenia zapalniczki jako wyposażenia dodatkowego.
Pomógł: 54 razy Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 957 Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: Sro Lis 16, 2016 22:08
Ja też tak zrobiłem, tylko przewód trzeba pociągnąć tak żeby nie haczył o ręczny hamulec. Trochę pracy, a pożytek od kilku lat. W podłokietniku transmiter fm.
Najlepiej podpiąć na kablu zasilającym zapalniczkę wtedy będzie na jednym bezpieczniku i jak coś się upali to będzie wiadomo który to bezpiecznik.
Poza tym samochód nie spłonie
_________________ Kontakt: 780177880 email wiadomość nadmiarowe części, gadżety i akcesoria do Rovera 75 i MG
Dzięki chłopaki , lutownica w dłoń i będę zatem działał Jakie obciążenie zniasą kable od zapalniczki gdy podłączę drugie gniazdo ? więcej niż 5A lepiej chyba nie przekraczać , co ?
Oczywiście , że było . Widziałem nawet ze 2 razy oryginalny wkład z gniazdem na allegro tylko że raz cena była zabójcza bo ok 300zł a za drugim razem się sprzedał zanim zdążyłem się zalogować
Nawet jak się przyjrzysz na żłobienia w plastiku zobaczyc w którym owe gniazdo się znajdowało , są wyraźne kontury.
[ Dodano: Czw Lis 17, 2016 09:10 ] szewski, ja mam 2 gniazda. Jedno ładowarka 2x2.1A i coś koło 2A, jak wszystko dział, nie wiedząc problemu. Bezpiecznik nie zmieniałem na większy
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
rafalmis1 toż to skandal A tak serio to mówiąc szczerze w podłokietniku i tak nie przydatna mi zapalniczka - ja myślę nad schowkiem pasażera (pod kamerkę, ładowarki itp - kabel bez problemu przejdzie przez 'drzwiczki') i gdzieś w okolice tylnej kanapy
A ja mam dodatkowo wyłącznik tej badziewnej tuby H/K w manetkach, Sash mi zmajstrował takie cudo, dzięki czemu pozbyłem się niewygodnego przełącznika ze schowka.
Siemanko, odgrzewam delikatnie
Chciałem sobie dołożyć 2 gniazdka zapalniczki w schowku, żeby podłączyć sobie rejestrator, ładowarki do telefonów itd. Ale mam kuź*wa problem. Kupiłem kabelek 1,5mm2 pozapinałem złączki, tak aby mieć wyjście na nowe gniazdka zapalniczki, wpiąć się w oryginalne złącza zapalniczki i podłączyć oryginalną zapalniczkę aby nadal była funkcjonalna, taki trójnik.
I pali mi bezpieczniki w urządzeniach, nie wiem co jest grane, czy gdzieś polaryzację pozmieniałem, nie wiem co jest problemem. Poprzednio podpinałem poprzez złodziejkę bezpiecznika zapalniczki ze skrzynki spod schowka i ten sam efekt
MaReK, zakupiłem dopiero jak mi bezpieczników brakło, z tą chwilą gotowy plug&play zestaw nie ma zwarcia, opory bardzo małe, wszystko zabezpieczone, jutro będę podpinał do auta, mierzył i sprawdzał zanim jakiekolwiek urządzenie podłączę. Ale wszystko było podłączone tak jak teraz.
MaReK, używałem 2 różnych gniazd, w tym dzisiejszym sprawdzałem czy nie ma zwarcia itd, wszystko w porządku, po podłączeniu do przewodów też wszystko dobrze. Jutro dam znać, czy coś zdziałałem czy nadal problem.
MaReK, używałem 2 różnych gniazd, w tym dzisiejszym sprawdzałem czy nie ma zwarcia itd, wszystko w porządku, po podłączeniu do przewodów też wszystko dobrze. Jutro dam znać, czy coś zdziałałem czy nadal problem.
Ja mam tak podłączone tyle że w schowku i kamera działa bez problemu kiedy nawet ładuje 2 telefony z zapalniczki. Sprawdź też jaki masz bezpiecznik w porównaniu do pobóru prądu przez urządzenia. Jeśli nie ma tu problemu to szukaj dodatkowej rezystancji (zaśniedziałe styki, luty na trójniku itd...)
Witam.
Gniazdko podłączone, ogarnąłem to jednego wieczoru. Miernik w dłoń, znalazłem polaryzacje przewodów, potem podłączanie i cały czas sprawdzanie czy nie ma zwarcia, polaryzacje prawidłowe itd. Na koniec test na urządzeniach i działa do tej pory. Bezpieczników nie pali urządzenia działają prawidłowo.
Teraz myślę skąd podłączyć prąd aby dołożyć gniazda w bagażniku i tu przydałoby się zasilanie po przekręceniu zapłonu. Jakieś pomysły? Ktoś coś kombinował?
Pozdrawiam
teraz myślę skąd podłączyć prąd aby dołożyć gniazda w bagażniku i tu przydałoby się zasilanie po przekręceniu zapłonu
Hm... najpewniej "po stacyjce" to bedize podpiecie sei prosto pod stacyjek, ale kabla trzeba duzo ciagnać
Tak czy owak, nalezaloby pociagnac osobny kabel do gniazda prosto ze skrzynki bezpiecznikow, a "aktywacje" mozesz zrobic przez jakis przekaznik, ba... moglbys wykorzystac nawet gniazdo przekaznika w skrzynce bezpiecznikow jezeli jakies masz wolne.
Wtedy znajdziesz sobie gdzie jest prad po zaplonie - > przekaznik -> i to na gniazdo.
Tak czy owak, wszystko zalezy od tego jakiej mocy ma byc to gniazdo. jezeli ma sluzyc do ladowania telefonu to moze gdzies bys znalazl prąd, ale jesli to ma byc jakaś lodowka, lub przetwornica 12->230 to nie masz wyboru, kabel trzeba ciagnac nowy.
marcin.misek, no właśnie na myśli mam lodówkę albo i dwie, ewentualnie jakiś mały kompresorek/przetwornica. Myślałem czy można to pogodzić z car audio, bo chcę jakąś tubę ze wzmacniaczem pociągnąć do bagażnika.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum