Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75] Zawór zwrotny pompy paliwa
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75] Zawór zwrotny pompy paliwa
Autor Wiadomość
vlvlvl 



Dołączył: 21 Wrz 2010
Posty: 11
Skąd: Gdańsk



Wysłany: Czw Paź 28, 2010 15:59   [R75] Zawór zwrotny pompy paliwa
Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: wszystkie

Czy ktoś wie co to za część? Jest na przewodzie paliwowym pod akumulatorem i nie jest to zawór zwrotny paliwa. Na części jest tylko nazwa producenta pierburg. Nie moge dodać zdjęcia. Wygląda to jak jakaś złączka w która wchodzą przewody paliowe 1 strona jest kremowa 2 w kolorze metalu.
Ostatnio zmieniony przez apples Sob Maj 21, 2011 21:03, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Paź 28, 2010 15:59   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
jesse 



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 19 Maj 2010
Posty: 121



Wysłany: Czw Paź 28, 2010 16:34   

to jest złączka przewodów od pompki sprzęgła i wysprzęglika
 
 
apples 




Pomógł: 564 razy
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 5678



Wysłany: Czw Paź 28, 2010 16:37   

jesse napisał/a:
to jest złączka przewodów od pompki sprzęgła i wysprzęglika
Nie jest to złączka.
Jest to właśnie zawór zwrotny pompy paliwa. :wink: http://forum.roverki.eu/v...p=429044#429044
 
 
vlvlvl 



Dołączył: 21 Wrz 2010
Posty: 11
Skąd: Gdańsk



Wysłany: Czw Paź 28, 2010 17:29   

To dokładnie ta część jak na zdjęciu. Tylko myli mnie 1. Mechanik w 1 momencie też powiedział, że to zawór zwrotny i zamienił go na jakiś uniwerslany i auto już nie odpaliło po założeniu starego odpaliło od razu. Stąd jego pomysł, że jest to jakaś inna cześć bo ma jeszcze jakąś sprężynkę-nazwał to regulatorem ciśnienia paliwa, ale nie znalazłem nic takiego w tym kształcie na forum, pozatym regulator miałby chyba jakiś nr. Muszę to zmienić bo paliwo mi ucieka przez ten zawór. Także co robić kupować zawór zwrotny byle do R 75, a nie żaden uniwersalny? I jak tak od jakich aut jeszcze pasuje.
 
 
apples 




Pomógł: 564 razy
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 5678



Wysłany: Czw Paź 28, 2010 19:45   

vlvlvl napisał/a:
To dokładnie ta część jak na zdjęciu. Tylko myli mnie 1. Mechanik w 1 momencie też powiedział, że to zawór zwrotny i zamienił go na jakiś uniwerslany i auto już nie odpaliło po założeniu starego odpaliło od razu.
Nie pomylił kierunku montażu czasami?
vlvlvl napisał/a:
Także co robić kupować zawór zwrotny byle do R 75
Zamienników nie ma. Może będzie pasować od BMW. Tyle że uniwersalny powinien tez być OK. Chodzi tylko o ciśnieni jakie ma trzymać.
vlvlvl napisał/a:
Muszę to zmienić bo paliwo mi ucieka przez ten zawór.
Mi też leciało. Okazało się że to nie sam zawór, a raczej wężyki bo były chyba "rzadkie" i mimo że dobrze skręciłem puszczało dalej. Po wymianie wężyków i delikatnym zaciśnięciu blachy kombinerkami na zaworze jak ręką odjął. :wink:
 
 
vlvlvl 



Dołączył: 21 Wrz 2010
Posty: 11
Skąd: Gdańsk



Wysłany: Czw Paź 28, 2010 21:09   

A kojarzysz może jakiej średnicy i długości są te wężyki?
 
 
apples 




Pomógł: 564 razy
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 5678



Wysłany: Czw Paź 28, 2010 21:14   

vlvlvl napisał/a:
A kojarzysz może jakiej średnicy i długości są te wężyki?
Kupiłem 0,5m. Wymieniłem tylko po obu stronach od zaworu do trójników. Grubość chyba Ø8.
 
 
vlvlvl 



Dołączył: 21 Wrz 2010
Posty: 11
Skąd: Gdańsk



Wysłany: Pią Gru 03, 2010 09:18   

Ok. Dziękuje pięknie.

[ Dodano: Pią Gru 03, 2010 09:18 ]
Po długich poszukiwaniach tego zaworu, nie mogę nic znaleźć. Na uniwersalnym samochód nie odpala, a typu oryginalnego nikt nie może ustalić-łącznie z aso bmw. Może ktoś wie jakie parametry powinien mieć ten zawór żeby pasował?
 
 
kasjopea 


Członek Zarządu
wiceprezes


Pomogła: 196 razy
Dołączyła: 08 Paź 2007
Posty: 3890
Skąd: Włocławek

MG ZS

Wysłany: Pią Gru 03, 2010 14:36   

up
_________________
Pozdrawiam Monika
 
 
 
koteczegg 



Dołączył: 04 Sie 2010
Posty: 3
Skąd: Langdale UK



Wysłany: Czw Sie 25, 2011 23:21   [MG ZT] zawór zwrotny pompy paliwa (zamiennik)

Witam, niestety jestem zmuszony do wymiany zaworka zwrotnego takiego dokladnie:

http://forum.roverki.eu/v...p=429044#429044

i mam problem z jego zdobyciem... czy ewenualna wymiana na cos takiego wchodzi w gre?

http://www.ebay.co.uk/itm...=item414eed5375
Ostatnio zmieniony przez apples Pią Sie 26, 2011 12:14, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Marcin84 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 25 Mar 2013
Posty: 370
Skąd: Częstochowa



Wysłany: Sob Paź 08, 2016 21:35   

Dziś wymieniałem wężyki pod osłoną aku i ułamałem jeden z króćców tego zaworu, wyrywając część obudowy. Jako że jest to zawór bezpieczeństwa który ma za zadanie zabezpieczać pompę wysokiego ciśnienia, przed zbyt dużym ciśnieniem na wejściu ma jakieś parametry powyżej których się otwiera. Zna ktoś może jego ciśnienie otwarcia? Auto bez niego spokojnie odpaliłem zaślepiając węże do niego dochodzące, tylko pytanie, jak długo tak mogę jeździć (jak często on się otwiera podczas normalnej pracy auta). Mając te parametry można jakiś zamiennik dopasować, ewentualnie czy ktoś go już czymś zastąpił skutecznie? Wiem, że najlepszy oryginał,a ale na niego muszę czekać kilka dni, wiec chciałbym go zastąpić czymś co mają na miejscu.
_________________
Rover 600SDi, Rover 75 2.0 CDT, Rover 75 1.8T
 
 
longer86 
Moderator




Pomógł: 138 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 4792
Skąd: Mosina/Poznań

Rover 75

Wysłany: Nie Paź 09, 2016 08:46   

3.6 bar
_________________
75 Red Edition
 
 
Marcin84 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 25 Mar 2013
Posty: 370
Skąd: Częstochowa



Wysłany: Pią Paź 14, 2016 13:35   

W ASO BMW za oryginał chcą 520zł :) Zawór zrobiłem sobie samemu, otwiera się przy 4 Barach i myślę, że będzie wieczny. 4 bary dlatego, że w silnikach M47 i M57 na forach BMW mierzone ciśnienie z pompy progowej na biegu jałowym podają około 4 do 4,2 Bara a podczas jazdy 3,7 do 3,8. Powinno być ok. Pojeździmy zobaczymy.
_________________
Rover 600SDi, Rover 75 2.0 CDT, Rover 75 1.8T
 
 
mironh 




Dołączył: 28 Gru 2012
Posty: 126

Rover 75

Wysłany: Sob Lis 26, 2016 23:16   

jak spisuje ci sie ten robiony zawór? podaj nr częsci ktore urzyłeś
_________________
Jeszcze 1 niespodziewana akcja i pójdzie do ŻYDA!!!
Człowiek z Huty wyjdzie.... ale Huta z człowieka nigdy!
 
 
Marcin84 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 25 Mar 2013
Posty: 370
Skąd: Częstochowa



Wysłany: Nie Lis 27, 2016 09:11   

Zawór ma oznaczenie VUR01C4, do tego dwa króćce 1/4” na 8mm, dwie podkładki metalowo-gumowe, ich wymiaru nie pamiętam bo dobierałem w sklepie na miejscu. Całość trzeba skręcić na taśmę teflonową, tylko nie nawijać do końca gwintu, żeby potem coś się nie oderwało i nie poszło w pompę, Na zaworze zrobiłem już około 3000 km, jest suchy, trzyma ciśnienie, pompy też ok.

Bardzo ważne, zwróć uwagę na kierunek montażu, bo jak założysz odwrotnie, to auto odpalisz, ale w przypadku przeładowania nie upuści ciśnienia i może pompę uszkodzić.
_________________
Rover 600SDi, Rover 75 2.0 CDT, Rover 75 1.8T
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R75] Zawór zwrotny paliwa
vlvlvl Rover serii 75, MG ZT 13 Sro Lut 06, 2019 22:36
Marcin84
Brak nowych postów [R75] zawór zwrotny paliwa
alpacino Rover serii 75, MG ZT 4 Wto Lip 18, 2017 09:24
dawidd
Brak nowych postów [R75] Zawór zwrotny paliwa w cdt
maras62 Rover serii 75, MG ZT 1 Pią Wrz 08, 2023 20:27
sTERYD
Brak nowych postów [R75] Zawór zwrotny paliwa, zapach paliwa w aucie
lukaszh Rover serii 75, MG ZT 18 Nie Lut 14, 2016 00:04
lasper
Brak nowych postów [R75]ZAWÓR ZWROTNY ROVER 75 MG ZT 2.0 CDT PIERBURG
dorotamax1 Rover serii 75, MG ZT 3 Wto Cze 08, 2021 22:43
marcin.misek



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink