Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: wszystkie
Czy ktoś wie co to za część? Jest na przewodzie paliwowym pod akumulatorem i nie jest to zawór zwrotny paliwa. Na części jest tylko nazwa producenta pierburg. Nie moge dodać zdjęcia. Wygląda to jak jakaś złączka w która wchodzą przewody paliowe 1 strona jest kremowa 2 w kolorze metalu.
Ostatnio zmieniony przez apples Sob Maj 21, 2011 21:03, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Czw Paź 28, 2010 15:59 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
To dokładnie ta część jak na zdjęciu. Tylko myli mnie 1. Mechanik w 1 momencie też powiedział, że to zawór zwrotny i zamienił go na jakiś uniwerslany i auto już nie odpaliło po założeniu starego odpaliło od razu. Stąd jego pomysł, że jest to jakaś inna cześć bo ma jeszcze jakąś sprężynkę-nazwał to regulatorem ciśnienia paliwa, ale nie znalazłem nic takiego w tym kształcie na forum, pozatym regulator miałby chyba jakiś nr. Muszę to zmienić bo paliwo mi ucieka przez ten zawór. Także co robić kupować zawór zwrotny byle do R 75, a nie żaden uniwersalny? I jak tak od jakich aut jeszcze pasuje.
Pomógł: 564 razy Dołączył: 27 Mar 2009 Posty: 5678
Wysłany: Czw Paź 28, 2010 19:45
vlvlvl napisał/a:
To dokładnie ta część jak na zdjęciu. Tylko myli mnie 1. Mechanik w 1 momencie też powiedział, że to zawór zwrotny i zamienił go na jakiś uniwerslany i auto już nie odpaliło po założeniu starego odpaliło od razu.
Nie pomylił kierunku montażu czasami?
vlvlvl napisał/a:
Także co robić kupować zawór zwrotny byle do R 75
Zamienników nie ma. Może będzie pasować od BMW. Tyle że uniwersalny powinien tez być OK. Chodzi tylko o ciśnieni jakie ma trzymać.
vlvlvl napisał/a:
Muszę to zmienić bo paliwo mi ucieka przez ten zawór.
Mi też leciało. Okazało się że to nie sam zawór, a raczej wężyki bo były chyba "rzadkie" i mimo że dobrze skręciłem puszczało dalej. Po wymianie wężyków i delikatnym zaciśnięciu blachy kombinerkami na zaworze jak ręką odjął.
[ Dodano: Pią Gru 03, 2010 09:18 ]
Po długich poszukiwaniach tego zaworu, nie mogę nic znaleźć. Na uniwersalnym samochód nie odpala, a typu oryginalnego nikt nie może ustalić-łącznie z aso bmw. Może ktoś wie jakie parametry powinien mieć ten zawór żeby pasował?
Pomógł: 6 razy Dołączył: 25 Mar 2013 Posty: 370 Skąd: Częstochowa
Wysłany: Sob Paź 08, 2016 21:35
Dziś wymieniałem wężyki pod osłoną aku i ułamałem jeden z króćców tego zaworu, wyrywając część obudowy. Jako że jest to zawór bezpieczeństwa który ma za zadanie zabezpieczać pompę wysokiego ciśnienia, przed zbyt dużym ciśnieniem na wejściu ma jakieś parametry powyżej których się otwiera. Zna ktoś może jego ciśnienie otwarcia? Auto bez niego spokojnie odpaliłem zaślepiając węże do niego dochodzące, tylko pytanie, jak długo tak mogę jeździć (jak często on się otwiera podczas normalnej pracy auta). Mając te parametry można jakiś zamiennik dopasować, ewentualnie czy ktoś go już czymś zastąpił skutecznie? Wiem, że najlepszy oryginał,a ale na niego muszę czekać kilka dni, wiec chciałbym go zastąpić czymś co mają na miejscu.
Pomógł: 6 razy Dołączył: 25 Mar 2013 Posty: 370 Skąd: Częstochowa
Wysłany: Pią Paź 14, 2016 13:35
W ASO BMW za oryginał chcą 520zł Zawór zrobiłem sobie samemu, otwiera się przy 4 Barach i myślę, że będzie wieczny. 4 bary dlatego, że w silnikach M47 i M57 na forach BMW mierzone ciśnienie z pompy progowej na biegu jałowym podają około 4 do 4,2 Bara a podczas jazdy 3,7 do 3,8. Powinno być ok. Pojeździmy zobaczymy.
Pomógł: 6 razy Dołączył: 25 Mar 2013 Posty: 370 Skąd: Częstochowa
Wysłany: Nie Lis 27, 2016 09:11
Zawór ma oznaczenie VUR01C4, do tego dwa króćce 1/4” na 8mm, dwie podkładki metalowo-gumowe, ich wymiaru nie pamiętam bo dobierałem w sklepie na miejscu. Całość trzeba skręcić na taśmę teflonową, tylko nie nawijać do końca gwintu, żeby potem coś się nie oderwało i nie poszło w pompę, Na zaworze zrobiłem już około 3000 km, jest suchy, trzyma ciśnienie, pompy też ok.
Bardzo ważne, zwróć uwagę na kierunek montażu, bo jak założysz odwrotnie, to auto odpalisz, ale w przypadku przeładowania nie upuści ciśnienia i może pompę uszkodzić.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum