po wykreceniu czujnika cisnienia nie leci paliwo z listwy cr
[ Dodano: Sob Lut 11, 2017 16:51 ]
postanowilem isc na skroty przed wyjeciem zaworka na pompie a mianowicie podalem paliwo bezposrednio z filtra pomijajac maly czarny trojnik, o dziwo auto po dluzszym kreceniu odpalilo i pracuje normalnie
trojnik byl zapchany wiec wyczyscilem i zlozylem auto nie odpala wiec znow podanie na krotko i auto pracuje
do trojnika doprowadzone sa trzy przewody paliwowe
1.zasilanie z filtra
2. zasilanie na listwe CR
3. (chyba powrot do pomki progowej )
Nie wiem czemu nie pali po zalozeniu tego trojnika
czy ktos moglby mi podac kolejnosc podpiecia tych przewodow prawidłowo moze w kolejnosc jest wina
SPAMU¦
Wysłany: Sob Lut 11, 2017 16:51 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Zatkalem przewody w miejscu gdzie jest zaworek. Chciałem sprawdzić czy odpali ale nie odpalił. Winny był trojkim zapchany jakimś osadem.
Pech chciał że to nie koniec jazda próbna skończyła się sprzęgłem w podłodze. Przez rok nie było awarii za to teraz jedna po drugiej.
[ Dodano: Pią Lut 17, 2017 16:52 ]
Witam. Ponownie zdobylem oryginalny zaworek zwrotny. Teraz pytanie w ktora strone go zamontowac.
Czarnym do sciany grodziowej?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum