1.
Progi zachodzą mi rudą, powiedziałbym, że dość konkretnie (widzę, że były zabezpieczane i baranek pod kolor, ale już się pojawia na tym ruda).
Co najlepiej z nimi zrobić?
1.Kupić przed zimą, używane (powypadku, lub z allegro + lakierować)
2.czy na zamówienie u blacharza progi, konserwacja i lakierowanie
ad 2 pisałem do ludzi z forum co tak robili, po 1-2latach ruda zaatakowała "nowe", wydatek 2-3tyś...
2. Mam kilka miejsc w aucie gdzie tak jakby - brakuje lakieru(?) np. na samym końcu drzwi - ktoś musiał zawadzić otwierając samą końcówką drzwi, jest to bardzo niewielkie a wole już interweniować, co należy zrobić w takiej sytuacji?
Pozdrawiam !
[ Dodano: Sro Cze 15, 2016 17:41 ]
w dniu 14/06/2016 przednie głośniki wymienione na INFINITY 6530s
Jutro w british cars:
Wachacz przedni prawy (aluminiowy)
końcówka drążka przednia prawa
zbieżność
ręczny - diagnoza i naprawa (napisze co padło)
kierunek przedni prawy (na zderzaku, padła żarówka)
diagnoza stanu technicznego (ogólna)
W między czasie:
- wymiana tarczy tylnych + klocki dzięki czemu do sprawności wrócił hamulec ręczny - tarczobemben na poprzednich tarczach był poniżej minimalnej i nie łapał ok 600 PLN
- wymiana wysprzęglika 850 PLN
- wymiana świateł postojowych na Led canbus 6000K (powiem Wam, że pięknie świecą i świetnie komponują się z xenonem!) system canbus zlikwidował "miganie" oraz błąd na komputerze, który wywołują zwykłe ledy 20 PLN
- naprawiony błąd na komputerze dotyczący poduszek powietrznych. 50 PLN
Wszystkie naprawy i wymiany dokonywane w British Cars u Mariusza potwierdzone książką serwisową.
Co w planie?
Odzywają się progi - chciałbym coś z nimi zrobić jak najszybciej
[ Dodano: Nie Lut 19, 2017 03:25 ]
Zapomniałem dodać, ze wydech został również wymieniony bo sie sypał, na nowy ladny nierdzewny:)
SPAMU¦
Wysłany: Nie Lut 19, 2017 03:25 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
1.
Progi zachodzą mi rudą, powiedziałbym, że dość konkretnie (widzę, że były zabezpieczane i baranek pod kolor, ale już się pojawia na tym ruda).
Co najlepiej z nimi zrobić?
1.Kupić przed zimą, używane (powypadku, lub z allegro + lakierować)
2.czy na zamówienie u blacharza progi, konserwacja i lakierowanie
ad 2 pisałem do ludzi z forum co tak robili, po 1-2latach ruda zaatakowała "nowe", wydatek 2-3tyś...
2. Mam kilka miejsc w aucie gdzie tak jakby - brakuje lakieru(?) np. na samym końcu drzwi - ktoś musiał zawadzić otwierając samą końcówką drzwi, jest to bardzo niewielkie a wole już interweniować, co należy zrobić w takiej sytuacji?
1. U mnie zachodził próg tylko w 1 miejscu (pod tylną podkładką na lewarek... której brakowało ) i po prostu wycięli kawałek progu i podłogi (bo już przegniła od progu) i dorobili z blachy. Koszt 450 zł w drogim warsztacie więc nie wiem skąd ceny rzędu 2-3 tyś .
2. Jedziesz do mieszalni lakierów żeby dobrali bazę i potem wykałaczką albo malutkim pędzelkiem 'dotykasz' ubytki żeby zasłonić blachę. Np. coś w ten deseń: https://www.youtube.com/watch?v=dpfQYWYvDhY . Jedyny minus, że na jasnym lakierze coś takiego widać (ciemna obwódka 'łączenia' starego lakieru z nowym) ale skoro to rant drzwi to nie martwiłbym się.
prebenny, widać zaprawki, bo ich się w ten sposób nie wykonuje. Należy wymieszać odrobinę bezbarwnego z lakierem bazowym, nanieść i najlepiej lekko przeszlifować, na to znów kropka bezbarwnego, szlif i polerka (nawet i ręczna). Szlif oczywiście kawałkiem papieru wodnego na czymś twardym, by nie drzeć lakieru wokoło, a jedynie wyrównać powierzchnie.
MD może i masz rację ale na jasnym lakierze zawsze będziesz miał ciemniejszy ślad - po prostu nowa baza nachodzi na jeszcze obecny lakier przez co ta obwódka jest ciemniejsza.
n0name blacha nie jest na wierzchu więc raczej też coś zabezpieczy.
Benny zrobię zdjęcia i Wam pokażę żebyś mógł ocenić jak mogę to zabezpieczyć bo wydaje mi sie ze lakier jest zdarty do blachy.
Rzuć okiem na pw, bo mam kilka pytan co do progów bo tez bym z chęcią je w taki sposób zrobil co Ty.
[ Dodano: Nie Lut 19, 2017 21:29 ]
Co w planie?
1. Zabezpieczenie ubytku w lakierze na rancie drzwi
2. Wymiana pompki sprzęgła na metalową (asekuracyjnie ponieważ mam pompkę starej generacji przy nadwyżce jezeli będzie taka możliwość wymienię na metalową TAZU
3. Wymiana wszystkich filtrów + oleju
4. W marcu przegląd techniczny + OC które wynosi mnie 1300pln...
5. Sprawdzenie stanu progów i ewentualna ingerencja w blachę jak u prebenny
wymiana wszystkich filtrów Bosch + kabinowy węglowy Filtron
wymiana oleju na Castrol 10w40
pełen serwis klimtyzacji - odgrzybienie i nabicie
wymiana linki w drzwiach kierowcy
Dzwonili jeszcze, że coś było nieszczelnego i zleciłem zrobienie - jak odbiore autko to napisze Wam tutaj co to było.
[ Dodano: Czw Maj 18, 2017 13:43 ]
Dodatkowe informację:
Jestem po spotkaniu z MaRkieM - auto przeszło porządne "trzepanie" TOAFem.
Co wyszło?
- auto kiedyś podobno "zgubiło serię" jednak na mapie "seryjnej" wynik wyszedł idealnie
- Że było niezdrowo zmapowane i dużo palił.
- 2 wtryski za duża kompresja - do wymiany, zamówione
- włączenie tempomatu (na poprzedniej mapie był wyłączony o.O) i hula
- włączenie licznika prędkości na wyświetlaczu
- zmapowany na "zdrową" mapę jak sprawdzaliśmy ok. 160 koni mechanicznych
- przebieg na zegarach 225 000, podobno był cofany o 80 000 (tak twierdził poprzedni właściciel, jednak TOAF wskazał nam, że o 43 000. = czyli auto ma przebieg ok 268 000.
Marek wskazał mi kilka usterek, które widział gołym okiem jestem już umówiony tym razem w Tomateam celem sprawdzenia co tam sie dzieje - będę informował.
- auto kiedyś podobno "zgubiło serię" jednak na mapie "seryjnej" wynik wyszedł idealnie
Ale nie zapominaj o zaworku MbC skręconym na 1.5bara zdaje się.
Poza tym. Auto jest mierzone w/g programu komputerowego na podstawie odczytów z obd. To są tylko teoretyczne obliczenia. Jednak pokrywają się w jakimś stopniu z rzeczywistością jeśli tylko podamy wszystkie parametry zgodnie z prawdą.
n0name napisał/a:
Że było niezdrowo zmapowane i dużo palił.
Bo to były jakieś wariacje na temat czipowania dla szpyniora, jemu ciągle było mało - jak j0zkowi
n0name napisał/a:
- 2 wtryski za duża kompresja - do wymiany, zamówione
Tego nie wiemy. Na razie korekcje z jakiegoś powodu są zbyt wysokie. To świadczyć może o zbyt małej kompresji. Im mniejszy stopień sprężania na cylindrze tym gorzej.
n0name napisał/a:
- włączenie tempomatu (na poprzedniej mapie był wyłączony o.O) i hula
Mapa nie miała nic do tego. Sposób jej wgrywania oraz zachowanie procedur nie były odpowiednie. Stąd brak komunikacji ze sterownikiem tempomatu. Dodatkowo odsunięty był czujnik sprzęgła.
n0name napisał/a:
- włączenie licznika prędkości na wyświetlaczu
A miałem jeszcze policyjne lampy włączyć
n0name napisał/a:
- zmapowany na "zdrową" mapę jak sprawdzaliśmy ok. 160 koni mechanicznych
Patrz punkt pierwszy. Teoretycznie, na kołach ok. 156KM, na silniku coś w okolicach 170KM.
Na poprzedniej mapie niesamowity był moment - prawie 400Nm
Zweryfikujesz na hamowni rolkowej.
n0name napisał/a:
przebieg na zegarach 225 000, podobno był cofany o 80 000 (tak twierdził poprzedni właściciel, jednak TOAF wskazał nam, że o 43 000. = czyli auto ma przebieg ok 268 000.
Tak wychodzi z EWS'a. Jego ciężej przerobić jak zegary czy LSM'a.
n0name napisał/a:
Marek wskazał mi kilka usterek, które widział gołym okiem jestem już umówiony tym razem w Tomateam celem sprawdzenia co tam sie dzieje - będę informował.
Zastosuj się do wskazówek, które ci podałem. Potem warsztaty
Dbaj o auto. Bo szpynior się dowie co i jak i złoży Ci wizytę
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum