Pomógł: 6 razy Dołączył: 25 Mar 2013 Posty: 370 Skąd: Częstochowa
Wysłany: Pią Cze 03, 2016 12:49
pablo napisał/a:
Gumy wkłada się między zwoje sprężyn . Wkłada się je bardzo łatwo i szybko ( na lewarku bez ściągania kół można). Jedynie co to ograniczamy delikatnie ruch sprężyny ale szczególnie przy zbyt miękkich sprężynach jest to ciekawe rozwiązanie. Auto mam wrażenie jest nieco "twardsze" . Gumy są uniwersalne jedynie średnica jest ważna aby dobrze siedziała między zwojami. Ja mam z tej AUKCJI
Pomógł: 6 razy Dołączył: 25 Mar 2013 Posty: 370 Skąd: Częstochowa
Wysłany: Sro Cze 08, 2016 11:33
pablo napisał/a:
Ja tył mam wysoko , więc zakładałem na przód. Z przodu masz McPhersony więc czegoś takiego nie założysz.
Na McPhersony są te z dziurami wewnątrz, amorek przechodzi przez tą dziurę w podkładce.
[ Dodano: Wto Cze 07, 2016 16:50 ]
Jeszcze jedno pytanko w temacie, jaki producent dostarczał sprężyny na pierwszy montaż i czy da się je gdzieś kupić ?
[ Dodano: Sro Cze 08, 2016 12:33 ]
MD napisał/a:
Marcin84, jak będę na płaskim to sprawdzę.
i jak pomierzyłeś odległości osi od błotników, oraz wysokość od ziemi za progiem? Masz już jakieś foto autka z boku?
Arczibald myślę, że od czerwca 2016 przestał się interesować problemem... Zamiast bawić się w archeologa wrzuć ogłoszenie na allegro/olx i do działu giełda i tyle.
Pomógł: 591 razy Dołączył: 14 Sty 2009 Posty: 4888
Wysłany: Pon Lut 27, 2017 08:58
Marcin84 kupił tak :Sprężyny kupione online w eAutosklep.pl:
- na przód Lesjofors 40 757 30, cena 148,84 zł za sztukę
- na tył Lesjofors 42 757 29, cena 142,75zł za sztukę
Razem z kurierem 599,18zł
Też zastanawiam się nad takim zestawem na przód. Pytanie jaka bedzie różnica KYB glugosci 377 fi14 a Lesjofors długości 380 fi13,75?
I jeszcze KYB długości 366 - katalogowe tylko do CDT.
Pomóżcie zanim kurier ruszy do mnie z tymi ostatnimi...
Jeszcze do wyboru są Lesjofors o dł 367
_________________ Każda podpowiedź jest dla mnie bezcenna
Pomógł: 6 razy Dołączył: 25 Mar 2013 Posty: 370 Skąd: Częstochowa
Wysłany: Pon Lut 27, 2017 09:56
Arczibald w linku który podał wyżej SeniorA masz opisane jak sprawa potoczyła się u mnie do końca. Sprężyny wymieniłem faktycznie na Lesjoforsy. W tamtym poście masz dokładnie podane numery katalogowe sprężyn które montowałem, odległości środka osi od rantu błotnika i fotkę jak wygląda auto po wymianie. Nawet sklep jest podany. Czyli w zasadzie gotowe rozwiązanie, jeżeli interesuje Cię wygląd jak na tamtym zdjęciu Dodam tylko, że założyłem osłonę silnika na jesień i nigdzie już nie obcieram, nawet zimą
Dziękuję za odpowiedź. Moje dylematy wiążą się z rożnym przeznaczeniem sprężyn od rożnych producentów.
Nr katalogowe są na tyle wymiennie stosowane, że ciężko się w tym połapać. Na ten przykład KYB rozróżnia trzy wersje, inni producenci dwie. W KYB CDT są krótsze od v6 ale jak popatrzy sie na Lesjofors to CDT i v6 mają te same...
Nie chcę już Wam zawracać głowy. Sam za chwilę zdecyduję i chyba padnie na KYB dedykowane tylko do CDT.
Mam nadzieję, że nie bedą za twarde, że nie będę czuł na budzie każdego kamienia
_________________ Każda podpowiedź jest dla mnie bezcenna
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum