Mnie się udało otwieranie bagażnika pilotem. Żeby nie mieć kluczyka i pilota chcę zastąpić piloty scyzorykami. Mam wtedy wszystko w jednym i wszystko działa do 80 - 100 metrów
Może chodzi o możliwość otwierania bagażnika pilotem. Ktoś kiedyś kombinował coś w tym temacie, ale nie pamiętam czy mu się udało.
Taka opcja jest dostępna fabrycznie na wybranych modelach BCU. Koledze z forum udało się zrobić swój własny patent, który po szybkim, kilkukrotnym wciśnięciu przycisku od otwierania otwierał bagażnik. Ale to też układ, którym trzeba ingerować w instalację.
lyzwak napisał/a:
Żeby nie mieć kluczyka i pilota chcę zastąpić piloty scyzorykami.
No jeśli to jest w jakiś sposób wpływa na wygodę czy podniesienie prestiżu, to argumentacja nie do zbicia Do tego wszystkiego przydałoby się pozbyć blokady kierownicy i zrobić uruchamianie auta na przycisk. Wtedy nawet nie trzeba mieć grota
A tak z ciekawości, ten dokładany system tylko rygluje i odblokowuje zamki. Czy współpracuje z BCU w zakresie otwierania tylko drzwi kierowcy za pierwszym wciśnięciem otwarcia, za drugim resztę drzwi? Uzbraja alarm? Blokuje zamki tak aby nie dało się otworzyć ich z wewnątrz?
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Żeby nie mieć kluczyka i pilota chcę zastąpić piloty scyzorykami.
Ja mam jeden klucz scyzoryk do swojego R .
Wystarczy kupić nową obudowę i dociąć grot .
Wszystko w oryginale ,bez dodatkowych modów.
Zasięg pilota zwiększony grotem jako antena
Jak zrobi się ciepło to będzie otwieranie bagażnika za pomocą przycisku w blendzie
o taki: http://www.ebay.co.uk/itm...1oAAOSwF1dUNK-n
A jak to będzie funkcjonować kiedy auto masz zamknięte z pilota?
Jak będzie się ten przycisk zachowywał w czasie kiedy pojazd zatrzyma się na światłach?
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
A tak z ciekawości, ten dokładany system tylko rygluje i odblokowuje zamki. Czy współpracuje z BCU w zakresie otwierania tylko drzwi kierowcy za pierwszym wciśnięciem otwarcia, za drugim resztę drzwi? Uzbraja alarm? Blokuje zamki tak aby nie dało się otworzyć ich z wewnątrz?
Działa zamykanie i otwieranie, działa również ryglowanie (nie da się otworzyć od wewnątrz), uzbraja alarm, otwiera drzwi kierowcy a potem resztę. Czyli działa z BCU.
Jak będzie się ten przycisk zachowywał w czasie kiedy pojazd zatrzyma się na światłach?
Normalny mechaniczny zamek też jest aktywny jak zatrzymasz się na światłach A to się przydaje kiedy np. potrzebujesz coś z bagażnika kiedy stoisz na światłach. albo masz niedomknięty.
Normalny mechaniczny zamek też jest aktywny jak zatrzymasz się na światłach
Poważnie ? Ale zgodzisz się, że łatwiej kliknąć przycisk i opierdzielić bagażnik niż dorobić grot, wsadzić go i przekręcić niejednokrotnie zastany zamek w klapie, podczas minutowego postoju na światłach? Chyba, że piszemy o kombi, ale tam przycisk do klapy i szyby jest fabrycznie i zdaje się, nie działa jak go zaryglujemy od wewnątrz lub mamy włączone auto zamykanie po przekroczeniu prędkości.
nanab napisał/a:
A to się przydaje kiedy np. potrzebujesz coś z bagażnika kiedy stoisz na światłach. albo masz niedomknięty.
Ale co się przydaje ? Bo tego nie skumałem.
Jeśli stoję na światłach i mam coś wziąć z bagażnika, to otwieram drzwi kierowcy (uwalniam blokadę), naciskam przycisk od bagażnika i już. Chodzi mi tylko i wyłącznie o "nieautoryzowany" dostęp
lyzwak napisał/a:
Czyli działa z BCU.
To jest jakaś centralka dedykowana pod R75 lub przynajmniej pod BMW? W jakimś celu się komunikuje po linii K.
tomi24lbn napisał/a:
Wtedy będzie nie aktywny
Przydałaby się pętla rozpoznająca kluczyk z kieszeni i aktywująca przycisk Żebym podchodząc mógł nacisnąć i dostać się do bagażnika Albo ten system z fotokomórką i nogą W moim przypadku, skoro muszę otworzyć bagażniki, to przytrzymuję dłużej przycisk otwierania w pilocie i mam, tak jak w polifcie sedanie. W kombi są przyciski do szyby i klapy.
tomi24lbn napisał/a:
No wtedy niestety będzie aktywny
Przycisk jest tak mały i płaski że praktycznie niewidoczny .
Można jeszcze pokombinować z przekaźnikiem i w momencie włączenia zapłonu dezaktywować przycisk w blendzie
Mały niemały, ale trzeba być wtedy czujnym
Można by zrobić dezaktywację po zablokowaniu drzwi od środka (przyciskiem na tunelu).
Wszystko to nadal rzeźba w układzie fabrycznym i trochę wynajdowanie koła na nowo
Ale rozumiem poczucie dumy, kiedy własnymi rękami uda się coś zmodyfikować w samochodzie i działa
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
W moim przypadku, skoro muszę otworzyć bagażniki, to przytrzymuję dłużej przycisk otwierania w pilocie i mam, tak jak w polifcie sedanie. W kombi są przyciski do szyby i klapy
Ale trzeba mieć bcu chyba z końcówką 22 z tego co kojarzę
U mnie ta opcją nie działa mam bcu 1000,po przytrzymaniu odjeżdża fotel kierowcy do tyłu.
Przydałaby się pętla rozpoznająca kluczyk z kieszeni i aktywująca przycisk Żebym podchodząc mógł nacisnąć i dostać się do bagażnika Albo ten system z fotokomórką i nogą W moim przypadku, skoro muszę otworzyć bagażniki, to przytrzymuję dłużej przycisk otwierania w pilocie i mam, tak jak w polifcie sedanie. W kombi są przyciski do szyby i klapy.
O tym to juz dawno myślałem żeby zrobic czujke ruchu, dezaktywowana po odpaleniu żeby się bagażnik nie otwierał w czasie jazdy, ale znalezienie transpondera i czytnika który dzialal by w promieniu 1 m jest nieoplacalne. Bo za 1000 zl to wole ręcznie otworzyc
Poważnie ? Ale zgodzisz się, że łatwiej kliknąć przycisk i opierdzielić bagażnik niż dorobić grot, wsadzić go i przekręcić niejednokrotnie zastany zamek w klapie, podczas minutowego postoju na światłach? Chyba, że piszemy o kombi, ale tam przycisk do klapy i szyby jest fabrycznie i zdaje się, nie działa jak go zaryglujemy od wewnątrz lub mamy włączone auto zamykanie po przekroczeniu prędkości.
Nie wiem jak w R75, ale w R25 nie trzeba kluczyka, wciska się zamek i otwiera klapę. W wielu innych samochodach tak samo.
MaReK napisał/a:
Ale co się przydaje ? Bo tego nie skumałem.
Jeśli stoję na światłach i mam coś wziąć z bagażnika, to otwieram drzwi kierowcy (uwalniam blokadę), naciskam przycisk od bagażnika i już. Chodzi mi tylko i wyłącznie o "nieautoryzowany" dostęp
To już jest kombinacja-żeby otworzyć bagażnik musisz mieć otwarte drzwi kierowcy, wyobraź sobie ze wracasz zakupów obładowany siatami i zamiast od razu wszystko dać do bagażnika przeciskasz się do drzwi kierowcy żeby je uchylić(potem męczysz się chwilę z ogranicznikiem żeby nie zarysować samochodu obok i żeby drzwi same się nie zamknęły) a potem wracasz dopiero do bagażnika
Sytuację hipotetycznego złodzieja na światłach można rozwiązać prościej-zamykanie wszystkich zamków po ruszeniu z miejsca i otwieranie dopiero na żądanie. Wtedy na światłach bagażnik też jest zamknięty
longer86 napisał/a:
O tym to juz dawno myślałem żeby zrobic czujke ruchu, dezaktywowana po odpaleniu żeby się bagażnik nie otwierał w czasie jazdy, ale znalezienie transpondera i czytnika który dzialal by w promieniu 1 m jest nieoplacalne. Bo za 1000 zl to wole ręcznie otworzyc
Można taniej zakładając 3 warunki do otwarcia:
- centralny jest otwarty
- prędkość=0.
- czujnik pod spodem wykryje nogę
Podam Twój przykład, wracasz z zakupów, obładowany siatami i w moim pomyśle machasz noga pod zderzakiem i ladujesz zakupy do bagażnika, w Twojej wersji musisz jeszcze odblokowac centralny co wiąże sie z wyciąganiem kluczyka
Nie wiem jak w R75, ale w R25 nie trzeba kluczyka, wciska się zamek i otwiera klapę. W wielu innych samochodach tak samo.
A no właśnie... nie wiesz Tutaj piszemy o R75, nie o innych samochodach. W R75 jest jak pisałem wyżej.
nanab napisał/a:
To już jest kombinacja-żeby otworzyć bagażnik musisz mieć otwarte drzwi kierowcy
Coś nie tak mnie zrozumiałeś. Stojąc na światłach, aby otworzyć bagażnik, otwieram drzwi, wciskam przycisk otwierania bagażnika w kabinie i idę do bagażnika. Nie wracam z żadnymi siatami, bo stoję na światłach. To w sedanie. W kombi inaczej. Zwalniam blokadę zamków i idę do bagażnika, a tam przycisk jest w klapie.
nanab napisał/a:
zamiast od razu wszystko dać do bagażnika przeciskasz się do drzwi kierowcy żeby je uchylić(potem męczysz się chwilę z ogranicznikiem żeby nie zarysować samochodu obok i żeby drzwi same się nie zamknęły) a potem wracasz dopiero do bagażnika
Nie widziałem takich rozwiązań Pomieszałeś sytuacje. Niemniej wracając z siatami i tak muszę nacisnąć przycisk w pilocie żeby zwolnić blokadę bagażnika.
Faktycznie 1000 zł na taki bajer to zdecydowanie zbyt wiele. To już wolałbym zrobić rozrząd w dieslu w tej cenie
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum