A ok. Szukam właśnie kolektora i rozpiętość cenowa jest niezła. Od 40 zł do 160 zł. Potrzebny mi sam, "goły" kolektor. Czujnik ciśnienia mam nowy, krokowiec też w miarę sprawny (chociaz może trochę za nisko spuszcza obroty), przepustnicę tez mam już metalową. Więc czym się kierować przy wyborze?
SPAMU¦
Wysłany: Pon Cze 11, 2012 08:40 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Z tymi obrotami to sprawdź dokładnie czy na pb i na LPG jest tak samo bo u mnie w Freelu było podobnie ale tylko na LPG i gazownik coś tam poregulował i pomogło, i nie był to krokowy.
[ Dodano: Pon Cze 11, 2012 10:00 ]
Widzę na Allegro kilka do R75 z osprzętem za 40 do 80pln jak będzie krokowy to brać w gratisie bo twój może odmówić współpracy (co sie zdarza często) i będzie na podmianę i diagnozowanie problemu. Ważne zeby dali gwarancje rozruchową.
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Uszczelka ssącego? Ja ssący mam do wymiany, to i uszczelkę założę nową.
Mój główny dylemat do uszczelka pod głowicę. Zdecydowałam sie na nowy typ, pozostaje pytanie: oryginał czy jakiś dobry zamiennik (myslę o tym elringu w poście powyżej)?
poszukaj sobie części tu http://www.tomateam.pl/ zawsze mozesz zapytać przed zakupem ja już kupowałem tu części do swojego roverka
hvil [Usunięty]
Wysłany: Pon Cze 11, 2012 20:49
ja tomka polecam z całą odpowiedzialnością. Nigdy nie zwiódł a nawet jak ja uparłem się na szmelc bo skąpy z natury jestem to mi wypersfadował takie extrema tu i ówdzie:)
Rzeczywiście wygląda na to, że prawie wszystko tam kupię, oprócz samej uszczelki, bo uparłam się na nowy typ, ciągle tylko waham się miedzy oryginałem a Elringiem.
[ Dodano: Wto Cze 12, 2012 10:54 ]
Silnik rozkręcony i już wiadomo na 100 %, że to uszczelka. Poza tym silnik wygląda ładnie.
Zakupy też zrobione, w trzech miejscach, kwota trochę poraża, ale trudno, HGF nie zna litości
barmiz1 [Usunięty]
Wysłany: Nie Maj 14, 2017 18:55
Administracja forum ROVERki.pl informuje:
Niniejszy post został ukryty z powodu niezgodnśoci z regulaminem.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum