Tak bywa... możesz zmienić zamek na angielski ale stracisz możliwość otwierania drzwi kluczykiem (co się może przydać, jak Ci się spali bezpiecznik od centralnego, albo jak będziesz chciał korzystać z domykania/otwierania szyb).
Ja nie mając czasu na zabawy z zamkiem, zamontowałem ten od anglika (taniej niż wersja europejska). Możesz inwestować w zamek od Mini lub nowy oryginalny, który jest podobno wytrzymalszy.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
rav8409, miałem to samo tydzień temu padł ci silniczek odpowiedzialny od otwierania drzwi kierowcy najtańszy sposób to kupić zamek z angielskiej wersji od strony kierowcy czyli w anglika od pasażera i przełożyć sam silniczek zawsze możesz zamontować bez przekładania silniczka tylko wtedy nie będziesz mógł otworzyć z kluczyka
Dlaczego po zmianie zamka z angola nie da rady otworzyć kluczykiem (od kierowcy)??
Pytasz teoretycznie, czy zmieniłeś i jesteś zdziwiony?
Obstawiam to pierwsze, bo gdybyś fizycznie miał w ręku dwa zamki nie zadałbyś tego pytania
Gdybyś odwrócił europę na lewą stronę, po stronie "kierowcy" nie byłoby wejścia na kluczyk.
Zamki różnią się budową o czym napisał kolega wyżej, a na ten temat było już kilka rozprawek popartych zdjęciami.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Tak teoretycznie bo z rok temu padł zamek lewy tył, a ostatnio od kierowcy,
i chciałem się za to zabrać, i tak podpytuję ..
mam zamek który został od drzwi które wymieniałem kiedyś, rozebrałem silniczki są tryby plastikowe tez ok,
jak sprawdzić te silniczki -można je pod 12V podpiąć bezpośrednio
od wyjęcia zamka i sprawdzenia w rękach, jak nie bedzie chodził to silniki do wymiany
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Dlaczego wszystkie? Wystarczy że jeden zdechł. Ale jak przekladasz to oba z płytką z innego zamka.
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
drut4, mógłbyś trochę precyzyjniej opisać twój problem bo chyba Sknerko zrozumiał, że padł ci jeden zamek i sugeruje (poniekąd słuszne) rozwiązanie. Ja z kolei zaczynam podejrzewać, chodzi ci o to, że nie działa ci w ogóle otwieranie/zamykanie wszystkich zamków co wskazywałoby na trochę inny rodzaj awarii...
_________________ Kontakt: 780177880 email wiadomość nadmiarowe części, gadżety i akcesoria do Rovera 75 i MG
zdechł ci w takim razie odbiornik pilota najprawdopodobniej, jest pod podłokietnikiem.
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Jeśli zdechłby tylko odbiornik to zamykanie ze środka raczej by działało. Sprawdź punkty masowe. Jeśli dalej nie będzie działało to spróbuj podmienić zamek kierowcy.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum