Forum Klubu ROVERki.pl :: [Accord 2.o TDI] Problem z obrotami i dławieniem
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[Accord 2.o TDI] Problem z obrotami i dławieniem
Autor Wiadomość
olo321 



Dołączył: 21 Maj 2018
Posty: 2



  Wysłany: Pon Maj 21, 2018 21:04   [Accord 2.o TDI] Problem z obrotami i dławieniem
Typ: TDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1996

Witam. Chciałbym się przywitać i prosić o poradę bo na forum Hondy nie ma dizlarzy ;)
. Czytałem kilka postów ale nic nie wskazuje na podobne objawy które mam u siebie .
Pacjent dziadek akordeon 2.0 TDI
Odpala jak igła . Trzyma obroty.
Jednak jak się "pyknie" gazem na np.2 tys obr
I puści gaz obroty spadają nisko aż zatrzęsie buda i sam podbija do właściwej wartości. Jednak każde puszczenie gazu skutkuje spadkiem obrotów na granicę zgaśnięcia auta.
Wrzucam filmik
https://youtu.be/HAeRkHhr4DI

Dodatkowo wczoraj jechałem i zapalił się check i auto zgasło.
Kręciło i nie chciał odpalić.po pół godz odpalil i dojechałem do domu i zgasł.
Dziś odpalił chodzi na wolnych dobrze.ale boję się jechać.
Filtr paliwa zmieniany 2tyg temu . Spod wtrysków nie leci ...
Jakieś pomysły ?? ???
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Maj 21, 2018 21:04   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
mustek3 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 22 Mar 2014
Posty: 58
Skąd: Nowy Sącz



Wysłany: Sro Maj 23, 2018 06:16   

To, że go przydławiało podczas spadania obrotów to wskazuje ewidentnie na za małą dawkę paliwa. W Roverach problem z gaśnięciem, a głównie z falowaniem obrotów i szarpaniem jest związany z wiązką elektryczną silnika (biegnie koło rozrządu do pompy wtryskowej, idzie do czujnika położenia wału za silnik w okolice koła zamachowego). Polecam na odpalonym silniku wyginanie wiązki elektrycznej, ciągnięcie, oczywiście w granicach rozsądku. To, że nie chciał odpalić można powiązać z niekontaktem w wiązce albo pęknięta aluminiowa podstawa pompy wtryskowej.
_________________
http:
//www.autocentrum.p...999816319_2.gif
 
 
olo321 



Dołączył: 21 Maj 2018
Posty: 2



Wysłany: Sro Maj 23, 2018 08:10   

Dzięki za odpowiedź.
Wczoraj doszedłem do tego samego i w 100% masz rację
Jakiś czas temu miałem wywaloną poduszkę silnika
I wiązka mocniej pracowała i powyginany się piny w wiązce ;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [Honda Accord] Problem z obrotami
Skorpion81 Rover serii 600, Honda Accord 31 Nie Sty 27, 2013 17:09
szoso
Brak nowych postów [accord 2.0 TDI] problem z obrotami na jałowym - POMOCY!!
lysymlk Rover serii 600, Honda Accord 2 Pią Mar 23, 2012 08:28
lysymlk
Brak nowych postów [Honda Accord] Problem z obrotami silnika
gaber Rover serii 600, Honda Accord 4 Sro Sty 07, 2009 00:17
phuss
Brak nowych postów [R620] Problem z obrotami
Drool Rover serii 600, Honda Accord 5 Sro Kwi 07, 2010 10:05
Mayson
Brak nowych postów [R620] Problem z obrotami
Phillippe Rover serii 600, Honda Accord 1 Wto Wrz 15, 2009 14:52
kasjopea



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink