takie podkładki w każdym nawet wiejskim sklepie dostaniesz. A druga rzecz to to ze one nic nie maja do zbierającej sie ropy. Jeśli leje ci wtrysk to albo przelewem, albo łączeniem doprowadzającym ropę albo spod nakrętki cewki wtrysku. Podkładki sa od uszczelnienia komory spalania i rozpylacza wtrysku i nic nie maja do tego ze ropa sie pojawia. Jeśli podkładka jest uszkodzona to często słychać cykanie z okolic wtrysku(uciekające ciśnienie) i zbiera sie smoła wokół wtrysku, a nie ropa
Pisząc o łączeniu doprowadzającym ropę, masz na myśli element nr 6 na schemacie (poprzednia strona)? Czy są tam jakieś uszczelki, które trzeba wymienić? Nakrętka cewki wtrysku - co to takiego? Czy można to jakoś uszczelnić?
Tak 6. Tam możesz tylko dokręcić nakrętkę trzymająca przewód. Jeśli nie pomoże to wymiana przewodu, zakładając że to z niego cieknie. Druga rzecz to przelewy nr 14. Tam są uszczelki ale prędzej wężyk jest sparciały albo sama końcówka pęknięta. Do kupienia na allegro lub w sklepach. Cewka wtrysku to ten element w który wchodzi kabel elektryczny. Trzyma się ona duża nakrętka od spodu. Tam jest uszczelka Oring ale wymianę bym raczej komuś zlecił bo łatwo można popsuć
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum