Pomógł: 6 razy Dołączył: 25 Mar 2013 Posty: 370 Skąd: Częstochowa
Wysłany: Pon Sie 19, 2019 10:03
Czyli jeżeli dobrze ten wątek prześledziłem a mogłem coś pomieszać bo zwroty akcji są co chwilę To obecnie na standardowym kompie z ZT 160, przepustnicy 52 i kolektorze VVC masz około 170hp?
Co do wydajności układu paliwowego to faktycznie jest z nią słabo auto szybko przechodzi w OL i wtryski PB zapętlają, więc leją jak wodę z kranu Na pewno trzeba założyć wydajniejsze, pompę paliwa zresztą pewnie też...
Jakie plany na ten rok co do modów? Bo nie sądzę, żebyś został na 170hp
Markzo, ta broda to Ci potrzebna do wycierania smaru z rąk ?
Broda to źródło mocy, chęci, inspiracji - ogólnie samego dobrani prawilności
Co do Dzelowego Turbasa.... Wtrysków brakło przy 0.9b, jest opadający boost, zobaczymy co pokaże hamownia. Pocieszające jest to, że zapłon łyka jak młody pelikan
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Tak, do 4500obr/min i peaku ~0.92-0.95b afr 11.5-11.8, powyzej mimo dolewania waszki leci nawet do 13.4-13.7. Dlatego od ok. 4700-5000 boost opada na ~0.7b i afr utrzymuje sie ponizej 12. Brak boostu nadrobilem zaplonem, na serii spada do 0 lub nawet 2st po gmp. Teraz Dzelomen ma zaplon przy bucie 12-14.5st
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Egt myślę że jest ok, DP ma rozmiar odpowiedni 2,75 cala cały wydech jest większy, koncowy tłumik też made by me
Ogólnie to 170 koni miałem na kolektorze i przepustnicy z vvc, wkładka k&n, zrobiony wydech i DP, ori komp.
_________________ Jeżdżę spokojnie bo nie ma czym poszaleć
Co do mocy to ja nic nie szacuje ani nie przypuszczam bedzie wykres z hamowni to bedzie wiadomo co dalej, trzeba bedzie zobaczyc jak ecu zareaguje na wieksze wtryski, jak je przeskalowac no i....zdjac boostcuta
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Pomógł: 6 razy Dołączył: 25 Mar 2013 Posty: 370 Skąd: Częstochowa
Wysłany: Wto Sie 20, 2019 07:33
LilJohn napisał/a:
To były wartości podczas strojenia, obniżone zostało doładowanie bo się właśnie wtryski zapętlały i AFR kiepski. Nikt na tym nie jeździł
Zdaje sobie z tego sprawę
Markzo napisał/a:
akurat Dzelo ma fest ogarniete chlodzenie
Markzo ja też myślałem że mam ale przestaje wierzyć, że w ogóle się da
Od grudnia zrobiłem 25kkm i pożegnałem już trzy termostaty "PRT" (w tym jeden oryginał za 200zł ), dwa rezystory dmuchawy i rozciekła mi się chłodnica na trasie, sikało z niej prosto na kolektor i turbo wyglądało jakbym się palił
Eee przesadzasz prt na 82st, zaworek z kolektora out, chlodnica oleju i można chłostać aż miło podpytaj Dzela, katowaliśmy 75 ok 12h i nie było żadnego problemu
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Pomógł: 6 razy Dołączył: 25 Mar 2013 Posty: 370 Skąd: Częstochowa
Wysłany: Wto Sie 20, 2019 10:01
Markzo napisał/a:
Eee przesadzasz prt na 82st, zaworek z kolektora out, chlodnica oleju i można chłostać aż miło podpytaj Dzela, katowaliśmy 75 ok 12h i nie było żadnego problemu
Markzo ja wam wierze tylko K-serii nie ufam Zaworek mam wywalony, termostat na 78st tylko chłodniczki nie mam..... a i tak po dwóch godzinach strojenia AFR LPG na WOT myślałem że zawału dostanę jak zjechałem na pobocze klepałem w komputer a temperatura zaczęła walić na ponad 110 Jak wysiadłem z auta to wydech było słychać jak "strzela" + jakiś geniusz u mnie dodatkowo cały wydech środkowy wymalował albo konserwacją albo czarną farbą która się stopiła i zwisa jak stalaktyty w jaskini- zapach po ostrej jeździe bezcenny
@Marcin84 to załatw sobie chłodniczkę oleju do takiej jazdy. Przy butowaniu jednak turbo ostro grzeje ten olej. Ten silnik do chłodnych też nie należy więc na pewno pomoże.
A 110 to też nie taka zła temperatura, według Rovera 110-112 stopni to dopiero czas na załączenie drugiego biegu wentylatora A może jak to bywa w 75 masz uszkodzony wentylator i przy 104 stopniach on nie wystartował na niskim biegu jak powinien?
A z tymi termostatami co ci się działo że "zabiłeś" 3 termostaty PRT?
Marcin, ja zawsze po intensywnym użytkowaniu eRa studzę go, mam na to dwa sposoby.
Pierwszy to w trakcie jazdy, tu chyba wiadomo o co chodzi.
Drugi to na postoju (jak się trafi korek albo coś innego zmusi mnie do zatrzymania) klima w auto i trzymam obroty między 1,5 a 2 kprm, czasami sobie nimi faluje a czasami trzymam sztywno jakąś wartość.
Co do mocy
[ Dodano: Wto Sie 20, 2019 14:00 ]
Aaaaa uwaliło mi posta
Co do mocy to hamownia będzie w przyszłym tygodniu (mają urlop)
_________________ Jeżdżę spokojnie bo nie ma czym poszaleć
Pomógł: 6 razy Dołączył: 25 Mar 2013 Posty: 370 Skąd: Częstochowa
Wysłany: Wto Sie 20, 2019 19:03
LilJohn napisał/a:
A może jak to bywa w 75 masz uszkodzony wentylator i przy 104 stopniach on nie wystartował na niskim biegu jak powinien?
100% sprawne, regularnie sprawdzam. Temperatura rosła pomimo drugiego biegu wentylatora dlatego się wystraszyłem
LilJohn napisał/a:
A z tymi termostatami co ci się działo że "zabiłeś" 3 termostaty PRT?
1. Zacięty w pozycji otwartej latem działa zimą lipa bo silnik ma 50st
2. Ori Land Rover uszkodzony fabrycznie otwierał się powyżej 100st - sprzedawca twierdził, że w nich się to nie zdarza, jak oddałem osobiście testował i oddał kasę
3.Vernet walczył dzielnie 20kkm ale punkt otwarcia przeniósł mu się z 92st na jakieś 98st-100st.
4.Teraz siedzi jakiś Allmakes 78st zobaczymy ile przeżyje
Autko kupiłem z HGF-em więc jak robiłem to porządnie. Płyn był świeżutki, rezystor nowy wentylator sprawny. Zaworek i termostat w bloku wywalone
dzelo23 już kiedyś o tym gadaliśmy i robię tak jak piszesz, tym razem zagapiłem się w kompa jak stroiłem
Pytanie o ile poprawił sprawę duży DP, bo seryjny to jakaś kpina... może, jak auto ma lepszy przepływ spalin to ogólnie mniej się grzeje, bo spaliny się tak nie kotłują? seryjny DP to 2 rury ze zwężką
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum