Jedna pomyłka z dostępnym TOAFem za free wystarczy.
Zdecydowanie lepiej jak jedna czy dwie osoby mają projekt pod kontrolą, a zgłaszane usterki w formie bug tracka są raportowane i na bieżąco usuwane.
No właśnie nie są usuwane, w tym rzecz A przecież właściciele projektu mogą decydować, które pull requesty będą dodane do branch'a. Wiadomo, że nie będzie tego dużo, a nóż widelec, co szkodzi?
Cytat:
sam program powinien mieć odnawianą licencję,
Na chwilę obecną ma za dużo błędów wg mnie, aby był płatny obowiązkowo. Chociażby livedata działa, gdy mu się podoba. Test np. wentylatora trzeba kilka razy klikać w start, odkliknąć, przeklikać 10 razy i jak wentylator nie pracuje nie wiesz czy to wina programu czy faktycznie uszkodzony. Jak chcesz pobierać opłatę za program z którego user korzysta na własną odpowiedzialność?
SPAMU¦
Wysłany: Pon Maj 27, 2019 18:36 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Nie pamiętam już która wersja Worda lub Worksa (softu od Bill'a) oferowała gwarancje poprawności działania do 7 stron (tak stało w instrukcji), powyżej to już ryzyko użytkownika było ... i bez pardonu brali za to gruba kasę ....
...
Na chwilę obecną ma za dużo błędów wg mnie, aby był płatny obowiązkowo. Chociażby livedata działa, gdy mu się podoba. Test np. wentylatora trzeba kilka razy klikać w start, odkliknąć, przeklikać 10 razy i jak wentylator nie pracuje nie wiesz czy to wina programu czy faktycznie uszkodzony. Jak chcesz pobierać opłatę za program z którego user korzysta na własną odpowiedzialność?
Byłeś chociaż raz na T4?
Wiesz ile to kiedyś kosztowało? ( możne dalej kosztuje).
Powinieneś podziękować autorowi, że możesz sam zarządzać konfiguracją samochodu a nie marudzić ze to czy tamto.
Test wentylatora i inne działają prawidłowo, szukaj problemow w swoim aucie a nie w DARMOWYM programie.
Na chwilę obecną ma za dużo błędów wg mnie, aby był płatny obowiązkowo
Nigdy nie bylo powiedziane że TOAF będzie płatny - obowiązkowo - pewne usługi mogą być.
PatrykMakowski napisał/a:
Jak chcesz pobierać opłatę za program z którego user korzysta na własną odpowiedzialność?
Zdecydowana większość licencji programów mówi o tym że korzystasz z tego na własną odpowiedzialność.
Po za tym - kto mi zabroni brać opłaty za coś co do końca nie działa ? Windows tez nie jest wspaniały a wszyscy płaczą i płacą
Co do udostępniania kodu programu - nie, i już.
Ponadto do zgłaszania błędów w oprogramowaniu nie trzeba mieć dostępu do jego źródeł, zresztą jak juz wspomniałem, na tym forum jest tylko kilka osób które potrafią cokolwiek powiedzieć na ten temat.
Chyba żę jest ktoś nowy - zapraszam do kontaktu.
Jak chcesz pobierać opłatę za program z którego user korzysta na własną odpowiedzialność?
Normalnie. Przez paypal, przelewy24 albo wpłaty na konto.
PatrykMakowski napisał/a:
nie wiesz czy to wina programu czy faktycznie uszkodzony.
Ja wiem To nie wina oprogramowania tylko użytkownika
marcin.misek napisał/a:
Chyba żę jest ktoś nowy - zapraszam do kontaktu.
Do tego potrzeba osób z doświadczeniem z marką i modelem. A tu raczej tendencja będzie odwrotna. Czyli nowe osoby, którymś coś tam się wydaje
marcin.misek napisał/a:
Co do udostępniania kodu programu - nie, i już.
Udostępnij kod fakeowy Albo ten do momentu przeczytania "licencji"
R75 napisał/a:
Byłeś chociaż raz na T4?
Wiesz ile to kiedyś kosztowało? ( możne dalej kosztuje).
Może już nie tyle jak kiedyś, ale nadal sporo jak za to co potrafi
Ale jako ciekawostkę podam, że owy produkt potrafił odmówić współpracy z danym autem, bez podania przyczyny - ot, nie było komunikacji Niededykowane diagnosery radziły sobie, a serwisówka nie. No ale to są sporadyczne przypadki.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
1. % DRL z listy - popieram
2. Testowanie VIS dla KV6
3. Live Data dla benzyny, bo jest ona dostępna nawet w ELM-ie 327, a nie możemy podłączyć dwóch adapterów równocześnie
Jeśli chodzi o testy LD dla benzyny to tak jak poprzednio, jestem chętny pomóc. Z Androidem też miałem do czynienia sporo, mam trochę urządzeń, w tym zrootowane i na oryginalnym sofcie - mogę potestować.
Fajnie byłoby mieć osobne okno na odczyty te które teraz można zobaczyć (a czasem już nie ) na wyświetlaczu kompa, czyli średnie spalanie, kilometry itp.
Ktoś już pytał, ale zapytam i ja.
Dzieje się coś w temacie TOAFa na androida?
PS. Mam obd na wifi i TOAF nie chce z tym pracować, a szkoda. Można dodać taką funkcję. Ewentualnie ja nie ogarniam.
Mam obd na wifi i TOAF nie chce z tym pracować, a szkoda. Można dodać taką funkcję. Ewentualnie ja nie ogarniam.
TOAF potrzebuje portu szeregowego do działania - jeżeli ten interfejs na WIFI nie tworzy portu szeregowego - to zapomnij.
ja interfejsu na WIFI nie posiadam, nie znam także żadnego który by ogarniał odpowiendie połączenie OBD - więc pewnie masz coś co i tak by nie działało - nawet jesli TOAF by to obsługiwał.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum