Forum Klubu ROVERki.pl :: [R420] Uszczelnianie pompy wspomagania
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: szoso
Pią Lis 19, 2010 10:09
[R420] Uszczelnianie pompy wspomagania
Autor Wiadomość
Alexi 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 584
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 45

Wysłany: Wto Wrz 18, 2012 12:47   

Przecież możesz sprawdzić. Gazu pod maska i obserwujesz czy się kręci czy przestaje. Moja np. chodziła cały czas, a mimo to nie działała.
_________________
0-100 km/h - 8,25 sec!
'Nie pałuj gdy silnik Twój zimny jest'
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Wrz 18, 2012 12:47   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
AndrewS 
Klubowicz





Pomógł: 160 razy
Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3645
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Wto Gru 04, 2012 19:11   

update wychodzi na to, że moja juz nie cieknie :mrgreen:
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
Senn 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 03 Kwi 2007
Posty: 663
Skąd: Warszawa - Falenica

Rover 800

Wysłany: Czw Lis 06, 2014 07:24   

AndrewS zrobiłeś coś z tą pompą czy nadal cieknie?
_________________
Above all, it's a Rover
Rover 820Si 96' & FSO 1500C 83' & MG ZS180 05' & Renault Espace IV 09'
 
 
AndrewS 
Klubowicz





Pomógł: 160 razy
Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3645
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Czw Lis 06, 2014 21:24   

W związku z nowymi faktami, wznawiamy śledztwo :twisted:

Przy niedawnej wymianie paska rozrządu, miałem okazje troche lepiej się przyjrzeć mojej pompie. No i niestety widac że sucho tam nie jest :cry: widać że się poci w miejscu uszczelki, jednak panujące w niej ciśnienie musi jednak penetrowć tą uszczelkę.

Więc znowu zacząłem szukać po internecie. No i znalazłem :hura:
Nie byle co, bo zestaw naprawczy do naszej pompy :cwaniak:
Nie nie, nie na ebayu, na naszym portalu aukcyjnym :!:
Zestaw dedykowany jest uwaga do
Ford Transit -->2000; Focus 2003-2011; Mondeo 2001-2007

Zestaw zawiera
Uszczelka z silikonowym paskiem
Dwa uszczelniacze
Jeden oring
I taka metalowo gumowa uszczelka.
Na fotce jest też oryginalna uszczelka wyjęta z pompy



Uszczelniacz jeden jest zwykły, drugi taki jak sa oryginalnie, teraz trzeba zdecydować który gdzie ma iść, no ja w sumie nie musze, bo już wczesniej kupiłem takie jak oryginalnie były.

Kolejna zagadka to jak włożyć główną uszczelke tzn. w którą strone ma być silikonowy pasek :hmm:
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
Senn 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 03 Kwi 2007
Posty: 663
Skąd: Warszawa - Falenica

Rover 800

Wysłany: Pią Lis 07, 2014 09:28   

AndrewS napisał/a:
Kolejna zagadka to jak włożyć główną uszczelke tzn. w którą strone ma być silikonowy pasek


To nie pamiętasz jak rozbierałeś?

Nie napisałeś ile to kosztuje.

Powinno się edytować tytuł wątku bo dotyczy też R800.
_________________
Above all, it's a Rover
Rover 820Si 96' & FSO 1500C 83' & MG ZS180 05' & Renault Espace IV 09'
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pią Lis 07, 2014 13:19   

Jakos na naszym portalu tego nie widzę :neutral: Ale dobra informacja ze pasuje do Ford Transit -->2000; Focus 2003-2011; Mondeo 2001-2007 i numer zestawu AS 19151 :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
AndrewS 
Klubowicz





Pomógł: 160 razy
Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3645
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Pią Lis 07, 2014 22:00   

Senn napisał/a:
To nie pamiętasz jak rozbierałeś?


Tą oryginalną to widać wyżej na fotkach, cóż z tego, jak na niej nie widać tego paska silikonowego, nie wiem zgniótł sie i odpadł, był mniejszy ?? , jakiś być chyba musiał, bo bez nie go, to kiszka by była.

Senn napisał/a:
Nie napisałeś ile to kosztuje.


100 zł plus przesyłka
Jak by nie było kilka rzeczy jest w tym zestawie.
Można spróbować poszukać jeszcze gdzieś indziej na necie, bo mi się już znudziło.

Senn napisał/a:
Powinno się edytować tytuł wątku bo dotyczy też R800.


Ja niestety nie mogę, mogę to wkleić do któregoś wątku z 800, albo lepiej jak będe swoją znowu rozbierał, to może walne jakiś artek z fotkami. Na stronie niby jest już, ale fotki jakieś małe i mało co widać.

Remigiusz napisał/a:
Jakos na naszym portalu tego nie widzę


Bo aukcja się skończyła.
http://allegro.pl/zestaw-...4671418591.html
Użytkownik motomajster_com
Muszę napisać żę obeznany w temacie. Zadałem mu pytania i tak:

Uszczelniacze tak jak myślałem, ten metalowy od strony koła pasowego (też wywnioskowałem że po tej stronie jest wyższe ciśnienie).
Uszczelka silikonem w strone żeliwnej części czyli NIE TAK JAK NA ZDJĘCIU
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
RAKU_44 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 17 Lis 2012
Posty: 235
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Nie Sie 07, 2016 22:08   

Mógłby ktoś się wypowiedzieć czy ten zestaw naprawczy podejdzie też do pomp z silników iDT? U mnie problem jest w R25 a nie wiem czy sam korpus pompy jest taki sam jak w R45 czy R400?
 
 
AndrewS 
Klubowicz





Pomógł: 160 razy
Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3645
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Nie Sie 07, 2016 22:39   

Z tego co pamiętam to te pompy w iDT są chyba takie same, albo bardzo podobne, a różnią się tylko króćcami

Obecnie moja pompa głośno sie zachowuje, dodatkowo miałem niedawno jakieś chwilowy opór, takie blokowanie kierownicy, luzy zawieszenia sprawdzone, brak luzów, może się coś zaciera np. końcówka drążka, mam nadzieję że to nie przekładnia kierownicza.
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
RAKU_44 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 17 Lis 2012
Posty: 235
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Pon Sie 08, 2016 06:06   

Ciekawi mnie jeszcze nr zestawu bo na aukcji znalazłem taki zestaw:
http://allegro.pl/zestaw-...6380209988.html
Nr jest inny AS 15638 i na stronie sklepu moto Majster po wyszukiwaniu zestawu 19151 wyskakuje na zdjęciu też ten z nr 15638.
 
 
AndrewS 
Klubowicz





Pomógł: 160 razy
Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3645
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Pon Sie 08, 2016 13:38   

Same uszczelki (kształt) wyglądają tak samo, jedynie widzę różnicę w uszczelniaczach, w tym zestawie podanym przez Ciebie są dwa metalowe uszczelniacze.

No i sama pompa(obudowa) ma trochę inny kształt.
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
RAKU_44 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 17 Lis 2012
Posty: 235
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Pon Sie 08, 2016 17:16   

Dzwoniłem do tego sklepu i uzyskałem info że są to zamienne zestawy i powinno wszystko grać. A jak wyjdzie okaże się zapewne pojutrze.
 
 
AndrewS 
Klubowicz





Pomógł: 160 razy
Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3645
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Nie Maj 07, 2017 21:43   

Wklejam co nieco z innego wątku

"Ehhh a ja to ostatnio dalem ciała z pompą ....
Przekładałem sobie cichą nie cieknącą od Senn'a.
Po montażu testy, a tu po chwili patrzę kałuża pod samochodem i godzina 20:00
Z lekka wkurr. założyłem znowu moją......
Najprawdopodobniej podczas czyszczenia jej z brudu, uszkodziłem wyciągnąłem na kawałku ten silikon z uszczelki, ja nie wiem jak to sie trzyma, że tak łatwo wylazło
Tak więc na dniach będe robił to co Ty i znowu przekladka
Co jest powodem że pompa głośno pracuje ?? . "

Przy okazji aplikacji zestawu naprawczego zmienilem też łożysko 6302.
No niestety sie okazuje ze ten halas to nie pompa wspomagania ....
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
wlodek 



Dołączył: 19 Mar 2014
Posty: 27



Wysłany: Wto Lip 04, 2017 12:38   

Witam,

Pojawił mi się problem ze szczelnością pompy. Kupiłem na allegro komplet uszczelek, zdemontowałem pompę i dzisiaj zabieram się za wymianę uszczelki. Szukając w internecie instrukcji jak to zrobić znalazłem taki o to wątek:

http://forums.mg-rover.or...-change-438513/

Dam znać jak mi poszło ;P
 
 
barney79 




Pomógł: 28 razy
Dołączył: 06 Mar 2011
Posty: 513
Skąd: Gogolin

Rover 45

Wysłany: Sro Paź 04, 2017 14:29   

Panowie.Odswiezam.Musze robic wycieki z silnika i przy okazji pompe.Nie aktualne
_________________
Przekaż 1 % na mojego syna:
http://dzieciom.pl/podopieczni/13695
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sro Paź 04, 2017 15:56   

No to w czym problem :D
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
barney79 




Pomógł: 28 razy
Dołączył: 06 Mar 2011
Posty: 513
Skąd: Gogolin

Rover 45

Wysłany: Nie Paź 08, 2017 13:50   

Remigiusz napisał/a:
No to w czym problem :D


Ach,chciałem zapytać ale już wiem póki co a posta nie mogłem usunąć :mrgreen:
_________________
Przekaż 1 % na mojego syna:
http://dzieciom.pl/podopieczni/13695
 
 
 
dawidd 




Pomógł: 44 razy
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 3433
Skąd: Czestochowa/Radomsko



Wysłany: Sob Sty 02, 2021 09:12   

Chłopaki, ma ktoś dane jakim momentem skręcić pompę, te 4 śruby imbusowe?
_________________
Ekspresy do kawy, serwis 504602363
juz nie mój MG ZR160: https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=108158
 
 
AndrewS 
Klubowicz





Pomógł: 160 razy
Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3645
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Nie Sty 03, 2021 02:11   

gdzies w dokumentacji z linka z poczatku watku bylo ze 18Nm
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
dawidd 




Pomógł: 44 razy
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 3433
Skąd: Czestochowa/Radomsko



Wysłany: Nie Sty 03, 2021 13:19   

no dzięki bo albo ślepy jestem albo nie ma tego info o 18Nm. Ja standardowo korzystając z narodowej kwarantanny rozbebeszyłem poł auta, a miałem tylko 1 śrubkę dokręcić :) . Moze na tym skończę i silnika nie wyciągnę bo cos ostatnio mi taka chęć przychodzi :) - ale bym go sobie wtedy wymył... :)
_________________
Ekspresy do kawy, serwis 504602363
juz nie mój MG ZR160: https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=108158
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R420] Gdzie regeneracja pompy wspomagania?
pompa wspomagania kierownicy
derill78 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Sro Wrz 24, 2008 10:22
derill78
Brak nowych postów [R416] Uszczelnianie pompy sprzęgła
Artu Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 11 Pią Lip 15, 2011 17:00
misiek409
Brak nowych postów [R45] Łożysko pompy wspomagania
kuba_z Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Wto Paź 21, 2008 11:43
Mariusz418
Brak nowych postów [R420Sdi] Rodzaje pompy wspomagania.
logan Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Pon Maj 02, 2011 15:31
szoso
Brak nowych postów [Rover 45] odgłos pompy wspomagania
barszczyk Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 5 Sro Sie 28, 2013 21:52
ppavel



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink