Krzysi3k,
Fuel-cut-off Selenoid sie odkreca i auto tobie nie zapali Bialy kabel co idzie do pompy się odkręca i pompa nie odpali juz Moze rozrusznik wystarczająco ciśnienia z generuje
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
SPAMU¦
Wysłany: Pon Sie 09, 2010 21:51 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Jak są w dobrym stanie możesz je przepłukać benzyną ekstrakcyjną ale bez ich podłączenia niewiele to da bo wyczyścisz je tylko z zewnątrz. Możesz też oddać gdzieś do warsztatu gdzie mają myjkę ultradźwiękową ale jeśli są dobre to najwyżej po montażu zalej do baku jakiś specyfik do czyszczenia układu wtryskowego w klekotach...
_________________ Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
Wtryski wsadzone, samochód odpalony
Trochę kopci na szaro, ale byłem na to przygotowany, poza tym już po wywaleniu kata zaczął lekko na szaro kopcić.
Jak się przejadę to powiem o odczuciach
Kurde... ropa mi cieknie z tych gumowych przewodów, którymi wraca nadmiar paliwa... muszę nowe kupić... i dopiero w poniedziałek
Samochód jakby lepiej ciągnie wydaje mi się
W następnym tyg zrobię pomiary i zobaczy się. Chociaż ciągle mam takie wrażenie, że od razu po chipie (i czyszczeniu razem z nim przepływki) było lepiej, niż jeszcze przed samą wymianą wtrysków... Jak słaby pomiar wyjdzie to chyba kupie nowy przepływomierz i kupię normalny papierowy filtr powietrza...
A u mnie całkiem mocno leci z tych przewodów niestety... niby taka durnota, a mam samochód uziemiony do poniedziałku, bo nie ma gdzie kupić...
Krzysi3k, ile dales za ta wkladke??
jestes pewien ze ona ci zasyfia przeplywke czy moze raczej przeplywka juz do wymiany i mycie nic nie daje??
a jak sie ma stozek do naszych silnikow?? orginalna wkladka, sportowa wkladka (npK&N) czy jakis stozek (K&N) i puscic go gdzies w chlodniejsze miejsce??
dzis usunolem katalizator i wstawiona jest orginlna pucha tylko pusta.
czy lepiej jest wstawic rurke??
czy u kogos z was zaczol kopcic po usuniecu kata?? (u mnie jak przegazuje do 4-5tys i odpusze to sie pokazywala czarna chmurka. wczesniej raczej nie bardzo albo poprostu nie przygladalem sie. w czasie jazdy nie wiem bo skonczylem przekladke to juz ciemno bylo)
czy to normalne czy lepiej wrocic do pelnego kata??
z rzeczy ktore zauwazylem to troszke glosniejszy uklad wydechowy i na biegu jalowym taki inny dzwiek wydobywa sie z rurki nie do konca fajny ale w koncu diesel wczesniej tez jakos fajnie nie bylo
odczucia przy jezdzie sam nie wiem moze i troche szybciej sie wkreca na obroty ale to moze byc tylko subiektywne odczucie
gdy mam jakis start z pod swiatel i jest cieply silniczek to do 4,5 rpm idzie:D wiem ze trzeba troche o niego dbac zawsze pozniej daje mu odpoczac;)
moje najwieksze porazki to honda 1.4 i golf 1.6 na pelnej szprycy;/ i chyba z tego powodu kusi mnie chip i tuning
[ Dodano: Czw Wrz 16, 2010 22:00 ] Krzysi3k, a jak kolego wogole u ciebie postepy?? warto te wtryski z sdi czy nie itp itd...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum