bociannielot, no niestety piecio drzwiowka czyszczenie przeplywki tez nic nie dalo w wyscigu scigalem sie z nim ze startu kilka razy i nic. przy tej hani ma wywalony kat i kolektor 4-2-1
Krzysi3k, smialo mozna uzywane wtryski od sdi?? obojetnie czy to 600 czy 400 czy 200??
Pomógł: 116 razy Dołączył: 05 Lis 2008 Posty: 2338
Wysłany: Pon Sty 31, 2011 15:07
Wracając do tematu większego spalania w moim R po założeniu Mafam'a, sprawa się wyjaśniła. Przyczyna tkwiła gdzie indziej- sparciałe wężyki przelewowe od wtrysków- wymienione już zostały. Teraz Kochanica zalana po samo gardełko i do następnego tankowania trzeba poczekać na miarodajne wyniki spalania
Ostatnio zmieniony przez Jugol Pon Sty 31, 2011 15:14, w całości zmieniany 1 raz
wylicytować to raczej można gorzej ze facet nie biedzie chciał wysłać czy coś...jednak dla wielu polak to wiesz...
sadze ze maf plus chip będzie jeszcze lepiej bo to jednak wspomagacz oszukania przeplywki
wogole nie próbuje gadać z kolesiem bo mój angielski to ze słownikiem jest do niczego...wole zakupy z niemiec które już robiłem
[ Dodano: Sro Lut 02, 2011 22:31 ]
czym się różni MAFAM MF 1/75p od MAFAM MF 1??
Z aukcji wyczytałem ze ten 1/75p da się podłączyć też do 75 i zt
ale są różnice dla naszych L-series??
niestety sprzedawcy z angli nie chcą wysyłać do polski
Jugol, czym się różni MAFAM MF 1/75p od MAFAM MF 1??
Z aukcji wyczytałem ze ten 1/75p da się podłączyć też do 75 i zt
ale są różnice dla naszych L-series??
Pomógł: 116 razy Dołączył: 05 Lis 2008 Posty: 2338
Wysłany: Czw Lut 03, 2011 14:20
borek mnie nie pytaj, prędzej producent będzie wiedział. Jak ja swego kupowałem, tego nowego jeszcze nie było. Wyczytałem tylko, że ten nowy elktroniczny, ma 8 różnych ustawień, mój zaś ma płynną regulację.
dzięki za odpowiedz. porostu myślałem ze coś wiesz bo pisałeś stary nowy typ
ale pewnie dla Lseries to będzie bez różnicy stary nowy typ
skręcenie na maksa i wiksa
Pomógł: 116 razy Dołączył: 05 Lis 2008 Posty: 2338
Wysłany: Pią Lip 29, 2011 14:40
Ostatnio testowałem różne ustawienia Mafam'a i najlepiej jedzie na ustawieniu w okolicach godz. 19-tej, w sprawie polepszenia dynamiki, wywalony został kat, w jego miejsce poszła strumienica, został zaślepiony EGR- teraz śruby udało się odkręcić , przy użyciu fajnego specyfiku ( oprócz środka wspomagającego odkręcanie zapieczonych śrub- dodatkowo zamraża śrubę )- śruby o dziwo poszły zaskakująco lekko, i po prawie 10 miesiącach ponownie wyczyściłem przepływkę. Teraz się jedzie
Jugol, Ty masz odwrotnie MAFAM przyklejonego do gory nogami Bo trzeba mówić według nalepki żeby była o góry i w tedy się kreci jak jest napisane w kierunku max
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum