Forum Klubu ROVERki.pl :: [MG ZS] Swap 1.4 na 1.8 T
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Otwarty przez: Adrian
Wto Mar 06, 2012 13:48
[MG ZS] Swap 1.4 na 1.8 T
Autor Wiadomość
7Tomi 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Kwi 2013
Posty: 1139



Wysłany: Wto Mar 13, 2012 23:26   

Remigiusz napisał/a:
Tomi_114, Zrób jeszcze IDT :mrgreen:


Nie nie... Nastepny pomysł jest mega szalony ale siedziałem mierzylem spedzilem dzien caly i jest to wykonalne żeby w MGF pod maska zmiescic 2gi silnik ;D

MGF BiMoto ;D

Nie mam dobrego dawcy z IDT. A tu mam wszystko.

[ Dodano: Wto Mar 13, 2012 23:26 ]
Bumelant napisał/a:
Diesel? heheheh dobry żart - dmuchaj w to 1.8T nie kombinuj :) to co jest sufitem dla diesla jest podłogą dla turbo benzyny :mrgreen: - tym bardziej, że dól do takiego 1.8 to grosze w razie niepowodzenia....


Zart ? ZR iDT o ten --> http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=74273 połknąłby VVC myślę bez większych problemów ;D :P


Zależy mi na czasie. W przypadku robienia IDT to jest zabawa jak było z ZK'ą.

W 1.8 T będzie więcej rzeźby niż myślałem :/ no ale zrobi sie. Największy problem to pompa paliwa. Nawet 2.5 kV6 190KM nie ma takiego ciśnienia na pompie jak ma 1.8 T.
Pompe z R75 wpasować w bak z R45 raczej niewykonalne.
_________________
Pozdrawiam
7Tomi
Ostatnio zmieniony przez 7Tomi Wto Mar 13, 2012 23:31, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Mar 13, 2012 23:26   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Bumelant
[Usunięty]






Wysłany: Wto Mar 13, 2012 23:27   

Dobra dobra - dmuchaj dmuchaj w to 1.8T :) Ja wezmę tego cudownego diesla na kjs i zamęcze w 10 minut na kręciołach :mrgreen: 1.8t to potencjał i waga - co za tym idzie prowadzenie kosmos przepaść. Moim zdaniem najfajnieszy silnik do sportu to właśnie 1.8T.
Ostatnio zmieniony przez Bumelant Wto Mar 13, 2012 23:32, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Pływak 




Pomógł: 48 razy
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Wto Mar 13, 2012 23:31   

Oczywiście, że zart w porównaniu do t.benzyny o której pisał bumelant. K seria nie wiem jak się kręci ale zobacz ile wyciągają z 1.8T z vaga po modach. Tego idt to by nosem wciągnęło :D
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
7Tomi 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Kwi 2013
Posty: 1139



Wysłany: Wto Mar 13, 2012 23:33   

Pływak napisał/a:
Oczywiście, że zart w porównaniu do t.benzyny o której pisał bumelant. K seria nie wiem jak się kręci ale zobacz ile wyciągają z 1.8T z vaga po modach. Tego idt to by nosem wciągnęło :D


W sumie racja. Największy plus, że nie ma takiego w PL i jakoś w UK nie znalazłem takiego moda. :D

Na dzień dobry pasuje znaleźć pompę, która pasuje do R45 i pompuje 4,5 bara.
_________________
Pozdrawiam
7Tomi
 
 
Bumelant
[Usunięty]






Wysłany: Wto Mar 13, 2012 23:35   

Łostro :) Kibicuje - gdyby nie to, że zmiana auta - taki właśnie silnik wylądowałby w moim kurczaku. Pakuj szperę od razu. Śledzę wątek ostro :mrgreen:

ps. ile dmucha ta pompa w 1.8t jeźli można wiedzieć? dopasujesz coś napewno BOSCH / WALBRO

http://www.topendpower.pl...+bosch+044.html

http://www.moto-build.com/mainsite/roverturbo.html >> Uprated Fuel Pump For Turbo
 
 
7Tomi 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Kwi 2013
Posty: 1139



Wysłany: Sro Mar 14, 2012 00:18   

Bumelant napisał/a:
ps. ile dmucha ta pompa w 1.8t jeźli można wiedzieć?

http://www.topendpower.pl...+bosch+044.html


1.8 T - 4,5 bara
1.8, 2.0 V6, 2.5 V6 - 3,5 bara
_________________
Pozdrawiam
7Tomi
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sro Mar 14, 2012 06:33   

jesteś pewien z tą pompą Tomi? bo ja w ZS mam 3,5bara ale na regulatorze paliwa, pompa daje więcej... zmiana regulatora paliwa spokojnie pozwala sporo to ciśnienie podnieść, mysle ze wydoli 4-4,5 bara

Tak jak rozmawialiśmy wczoraj, ładuj 1.8T :D buda ładna, będzie fajnie wyglądać ;) motorek też potencjał ma ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
7Tomi 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Kwi 2013
Posty: 1139



Wysłany: Sro Mar 14, 2012 07:24   

Markzo napisał/a:
jesteś pewien z tą pompą Tomi? bo ja w ZS mam 3,5bara ale na regulatorze paliwa, pompa daje więcej... zmiana regulatora paliwa spokojnie pozwala sporo to ciśnienie podnieść, mysle ze wydoli 4-4,5 bara

Tak jak rozmawialiśmy wczoraj, ładuj 1.8T :D buda ładna, będzie fajnie wyglądać ;) motorek też potencjał ma ;)


Tylko ile ona wytrzyma.

1.8 T pompa daje 4,5 ale dopływ paliwa nie ma powrotu do baku. TYlko to co ciśnie idzie w wtryski.
_________________
Pozdrawiam
7Tomi
 
 
Kozik 




Pomógł: 141 razy
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 3306
Skąd: Sanok

MG ZS

Wysłany: Sro Mar 14, 2012 08:02   

nie było jeszcze rovera/mg big block... :czarodziej:
_________________
Pozdrawiam Kozik
 
 
 
7Tomi 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Kwi 2013
Posty: 1139



Wysłany: Sro Mar 14, 2012 08:06   

Kozik napisał/a:
nie było jeszcze rovera/mg big block... :czarodziej:


Kozik mogłes miec 200 1.8 T toś sie zastanawiał :P
_________________
Pozdrawiam
7Tomi
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sro Mar 14, 2012 08:30   

Masz przyrząd do mierzenia ciśnienia paliwa? to jak będe u CIebie to możemy zapiąć do mojego i będzie wsio jasne ;) był temat na forumie tutaj, ktoś mierzył ciśnienie pompy z 1,4Kseries chyba Keczu, podawał wartości dla pompy i chyba też dawała cos kolo 4-5barów...
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Bumelant
[Usunięty]






Wysłany: Sro Mar 14, 2012 09:17   

Jest na bank ok. 4 bary obczajcie załącznik.
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Sro Mar 14, 2012 10:02   

rozumiem ze ta smieszna seryjna spuszarke bedziesz zmieniał?
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
Kozik 




Pomógł: 141 razy
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 3306
Skąd: Sanok

MG ZS

Wysłany: Sro Mar 14, 2012 10:53   

Tomi_114 napisał/a:
Kozik mogłes miec 200 1.8 T toś sie zastanawiał :P


dalej się zastanawiam nad 1,8VVCTi :wink:
_________________
Pozdrawiam Kozik
 
 
 
Bumelant
[Usunięty]






Wysłany: Sro Mar 14, 2012 15:39   

Dużo roboty Kozik

http://www.16vminiclub.co...ead.php?t=21835

pierdyknie to moment bez dużego budżetu. Trzeba odprężyć i wzmocnić. Jak liczyłem koszty to mi włosy stanęły dęba :) koło 130 funiów sam jeden tłok... masakra totalna
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sro Mar 14, 2012 15:51   

Wsadźcie tłoki diesla i korbowody :D

Cytat:

800mile mark and ive got a engine bay full of oil. Has blown about a liter of oil out of the breather.

Possible problems starting from not so bad to bad.

One way valve failed on inlet and pressurized sump.

Head gasket has failed across oil gallery to cylinder.

Piston ring has failed.

Or a piston has a hole init.



hahaha... :mrgreen:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
7Tomi 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Kwi 2013
Posty: 1139



Wysłany: Sro Mar 14, 2012 15:53   

Bumelant napisał/a:
Dużo roboty Kozik

http://www.16vminiclub.co...ead.php?t=21835

pierdyknie to moment bez dużego budżetu. Trzeba odprężyć i wzmocnić. Jak liczyłem koszty to mi włosy stanęły dęba :) koło 130 funiów sam jeden tłok... masakra totalna


Tylko tak jak widac na załączonym watku silnik sie rozleciał po 800 milach ;)
_________________
Pozdrawiam
7Tomi
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sro Mar 14, 2012 15:53   

Bumelant napisał/a:
Dużo roboty Kozik

http://www.16vminiclub.co...ead.php?t=21835

pierdyknie to moment bez dużego budżetu. Trzeba odprężyć i wzmocnić. Jak liczyłem koszty to mi włosy stanęły dęba koło 130 funiów sam jeden tłok... masakra totalna

oglądałem tłoki i korby, wał i blok... nie widze przyczyny, ktora mialaby spowodowac kasacje tego silnika :)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Bumelant
[Usunięty]






Wysłany: Sro Mar 14, 2012 15:53   

Kit na kompresorze gdzie masz 0,6 bara kosztuje 4 tysie funtów - masakra - no są maniacy widocznie potrafiący włożyć 20 tysięcy bez robocizny w auto warte 10 :)

Markzo ale z jakiego silnika to widziałeś?
 
 
7Tomi 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Kwi 2013
Posty: 1139



Wysłany: Sro Mar 14, 2012 15:57   

Markzo napisał/a:
Bumelant napisał/a:
Dużo roboty Kozik

http://www.16vminiclub.co...ead.php?t=21835

pierdyknie to moment bez dużego budżetu. Trzeba odprężyć i wzmocnić. Jak liczyłem koszty to mi włosy stanęły dęba koło 130 funiów sam jeden tłok... masakra totalna

oglądałem tłoki i korby, wał i blok... nie widze przyczyny, ktora mialaby spowodowac kasacje tego silnika :)


Markzo sprzedaj to V6 :) Przyjedzie mi ten ZS po lifcie to sobie zrobisz 1.8 T :P

Beda dwa w PL i oba na Podkarpaciu :D

Bumelant napisał/a:

Markzo ale z jakiego silnika to widziałeś?


Bumelant w tym linku co podałeś na 3 stronie sa foty jak sie silnik rozleciał ;D
_________________
Pozdrawiam
7Tomi
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Swap [r75] 1,8 -> 1.8t/v6
Tomekkk Tuning mechaniczny 3 Pon Maj 28, 2012 21:40
7Tomi
Brak nowych postów [R-200 1.4 16v 98R] Swap na 2.0 V6 z 75
kolin Tuning mechaniczny 11 Sro Sie 20, 2008 12:13
Senn
Brak nowych postów Swap do Mg zr 160
addb1 Tuning mechaniczny 49 Nie Paź 23, 2016 18:40
luke27
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi SWAP SWAP SWAP SWAP
Adask0 Tuning mechaniczny 2 Sro Wrz 21, 2016 19:15
Adrian
Brak nowych postów [MGF] SWAP 3.0 V6 ??
Maxiking Tuning mechaniczny 23 Nie Sie 07, 2011 20:33
Marrkus



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink