Nie nie... Nastepny pomysł jest mega szalony ale siedziałem mierzylem spedzilem dzien caly i jest to wykonalne żeby w MGF pod maska zmiescic 2gi silnik
MGF BiMoto
Nie mam dobrego dawcy z IDT. A tu mam wszystko.
[ Dodano: Wto Mar 13, 2012 23:26 ]
Bumelant napisał/a:
Diesel? heheheh dobry żart - dmuchaj w to 1.8T nie kombinuj to co jest sufitem dla diesla jest podłogą dla turbo benzyny - tym bardziej, że dól do takiego 1.8 to grosze w razie niepowodzenia....
Zależy mi na czasie. W przypadku robienia IDT to jest zabawa jak było z ZK'ą.
W 1.8 T będzie więcej rzeźby niż myślałem no ale zrobi sie. Największy problem to pompa paliwa. Nawet 2.5 kV6 190KM nie ma takiego ciśnienia na pompie jak ma 1.8 T.
Pompe z R75 wpasować w bak z R45 raczej niewykonalne.
_________________ Pozdrawiam
7Tomi
Ostatnio zmieniony przez 7Tomi Wto Mar 13, 2012 23:31, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Wto Mar 13, 2012 23:26 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Bumelant [Usunięty]
Wysłany: Wto Mar 13, 2012 23:27
Dobra dobra - dmuchaj dmuchaj w to 1.8T Ja wezmę tego cudownego diesla na kjs i zamęcze w 10 minut na kręciołach 1.8t to potencjał i waga - co za tym idzie prowadzenie kosmos przepaść. Moim zdaniem najfajnieszy silnik do sportu to właśnie 1.8T.
Ostatnio zmieniony przez Bumelant Wto Mar 13, 2012 23:32, w całości zmieniany 1 raz
Oczywiście, że zart w porównaniu do t.benzyny o której pisał bumelant. K seria nie wiem jak się kręci ale zobacz ile wyciągają z 1.8T z vaga po modach. Tego idt to by nosem wciągnęło
_________________ Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
Oczywiście, że zart w porównaniu do t.benzyny o której pisał bumelant. K seria nie wiem jak się kręci ale zobacz ile wyciągają z 1.8T z vaga po modach. Tego idt to by nosem wciągnęło
W sumie racja. Największy plus, że nie ma takiego w PL i jakoś w UK nie znalazłem takiego moda.
Na dzień dobry pasuje znaleźć pompę, która pasuje do R45 i pompuje 4,5 bara.
_________________ Pozdrawiam
7Tomi
Bumelant [Usunięty]
Wysłany: Wto Mar 13, 2012 23:35
Łostro Kibicuje - gdyby nie to, że zmiana auta - taki właśnie silnik wylądowałby w moim kurczaku. Pakuj szperę od razu. Śledzę wątek ostro
ps. ile dmucha ta pompa w 1.8t jeźli można wiedzieć? dopasujesz coś napewno BOSCH / WALBRO
jesteś pewien z tą pompą Tomi? bo ja w ZS mam 3,5bara ale na regulatorze paliwa, pompa daje więcej... zmiana regulatora paliwa spokojnie pozwala sporo to ciśnienie podnieść, mysle ze wydoli 4-4,5 bara
Tak jak rozmawialiśmy wczoraj, ładuj 1.8T buda ładna, będzie fajnie wyglądać motorek też potencjał ma
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
jesteś pewien z tą pompą Tomi? bo ja w ZS mam 3,5bara ale na regulatorze paliwa, pompa daje więcej... zmiana regulatora paliwa spokojnie pozwala sporo to ciśnienie podnieść, mysle ze wydoli 4-4,5 bara
Tak jak rozmawialiśmy wczoraj, ładuj 1.8T buda ładna, będzie fajnie wyglądać motorek też potencjał ma
Tylko ile ona wytrzyma.
1.8 T pompa daje 4,5 ale dopływ paliwa nie ma powrotu do baku. TYlko to co ciśnie idzie w wtryski.
Masz przyrząd do mierzenia ciśnienia paliwa? to jak będe u CIebie to możemy zapiąć do mojego i będzie wsio jasne był temat na forumie tutaj, ktoś mierzył ciśnienie pompy z 1,4Kseries chyba Keczu, podawał wartości dla pompy i chyba też dawała cos kolo 4-5barów...
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
pierdyknie to moment bez dużego budżetu. Trzeba odprężyć i wzmocnić. Jak liczyłem koszty to mi włosy stanęły dęba koło 130 funiów sam jeden tłok... masakra totalna
pierdyknie to moment bez dużego budżetu. Trzeba odprężyć i wzmocnić. Jak liczyłem koszty to mi włosy stanęły dęba koło 130 funiów sam jeden tłok... masakra totalna
Tylko tak jak widac na załączonym watku silnik sie rozleciał po 800 milach
pierdyknie to moment bez dużego budżetu. Trzeba odprężyć i wzmocnić. Jak liczyłem koszty to mi włosy stanęły dęba koło 130 funiów sam jeden tłok... masakra totalna
oglądałem tłoki i korby, wał i blok... nie widze przyczyny, ktora mialaby spowodowac kasacje tego silnika
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Bumelant [Usunięty]
Wysłany: Sro Mar 14, 2012 15:53
Kit na kompresorze gdzie masz 0,6 bara kosztuje 4 tysie funtów - masakra - no są maniacy widocznie potrafiący włożyć 20 tysięcy bez robocizny w auto warte 10
pierdyknie to moment bez dużego budżetu. Trzeba odprężyć i wzmocnić. Jak liczyłem koszty to mi włosy stanęły dęba koło 130 funiów sam jeden tłok... masakra totalna
oglądałem tłoki i korby, wał i blok... nie widze przyczyny, ktora mialaby spowodowac kasacje tego silnika
Markzo sprzedaj to V6 Przyjedzie mi ten ZS po lifcie to sobie zrobisz 1.8 T
Beda dwa w PL i oba na Podkarpaciu
Bumelant napisał/a:
Markzo ale z jakiego silnika to widziałeś?
Bumelant w tym linku co podałeś na 3 stronie sa foty jak sie silnik rozleciał
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum