Nie chodzi w żadnym wypadku o wagę a o przełożenia, masywność, szperę.
szperę mam właśnie z Ti założoną i nie wiem czy czasami przez nią nie rozsypało mi się sprzęgło nationala po około 20-30tys km normalnie tarcza pękła, stan zużycia sprzęgła niewielki poza tym że się rozleciało, na oko sprzęgło jeszcze by ze 100tys km powinno wytrzymać, teraz założyłem sprzęgło luk'a i zobaczymy jak wytrzyma, NATIONALA NIE KUPIĘ JUŻ NIGDY bo to szit
Mi 180tka przed i po swapie waży tyle samo - 1220kg przy 10l paliwa w baku (czyli w teorii 2,5l i 2,0t ważą tak samo/podobnie). Ale 2,0T skręca fajniej od 2,5KV6 (całość zespołu napędowego cofnięta sporo do scainy grodziowej (z 20cm? moze wiecej). Mozna by pogadac z chlopakami co swapowali 2,0T do 200, coś by powiedzieli (Stanley, MaciekWAWA i chyba ktoś z krakowa?).
Może zamiast 1,8VVC wsadzic 1,8T?
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Nie powiem silnik 2.0 Turbo jest moim takim cichym marzeniem ale boje sie że to wszystko mnie przerośnie
[ Dodano: Nie Lut 24, 2013 20:09 ]
Czy jeśli włożyć 2.0t to tylko z r220? czy z innych też podejdzie? I najlepiej by było kupić kompletne auto co nie? Dużo rzeźby by było? jak by tak dorwać jakieś auto do 2 tys to jeszcze mogę nad tym pomyśleć. Ojciec mojej dziewczyny jest mechanikiem ma swój warsztat więc robocizna z głowy jedyny mankament że robione by było tylko w niedziele wiec trochę by to zajeło.
Najlepiej mieć całe auto na przeszczep, jak czegoś brakuje wycinasz i masz;]
2.0Ti występował w R220 R620Ti i 820Ti i z tego co pamiętam to tylko w 620Ti miał 200km w pozostałych 180 ale pewnoście nie mam
Jeszcze jeden problem sie pojawia, nikt nie kupuje 2.0turbo do jazdy w niedziele do kosciola wiekszosc tych silnikow dostalo po garach zdrowo
Dokladny przegląd silnika rozbiórka na części pierwsze i wymiana chodzby podstawowych elementow
Przegląd turbiny byc może bedzie wymagać regeneracji w tym przypadku może się okazać lepszą alternatywą wlożyć trochę większą dmuchawkę(apetyt rośnie w miarę jedzenia)
Ogólnie może się okazać ze te 2 tyś pójdzie na doprowadzenie silnika i podzespołow do ładu, oczywiście można wziąść piękną sztuke z której nic nie kapie nic nie stuka i chodzi wszystko pięknie ale nie za takie pieniądze a i tutaj może być zonk
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Radosc z jazdy wynagradza wszystko, ja nie zaluje choc problemow przez niekompetencje "mechanika" byl sporo. Wbrew pozorom tseria to bardzo prosty motor.
Wiem markzo ale zauwaz że można trafić też na taki motor jak ty pierwszy przywiozłeś a wtedy by kosztów było jakby przyszło go wyremontować a jak liczyc 2-3 tyś na swap to raczej nieda rady
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Dokladnie, mnie calosc jakies 6-7tys wyniosla, niestety musialem troche czesci kupic drugi raz(np uszczelki) i to troche po kieszeni bolalo, tym bardziej ze kasa samemu odkladana. Btw zalozyles.shorta?
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
ale 1.8T to bardzo fajny silnik, w r 75 daje naprawde rade a co dopiero w lekkiej budzie zr-a
mocowania silnika te same, mniej rzeźby
Nie jest to glupi pomysl
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum