Forum Klubu ROVERki.pl :: [MG ZR 160] Kompresor ??
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[MG ZR 160] Kompresor ??
Autor Wiadomość
scorpion 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 05 Mar 2011
Posty: 297
Skąd: kolbuszowa



Wysłany: Nie Lut 24, 2013 13:32   

po za tym włozysz turbine i co auto nie bedzie chcialo jechac musi byc odpowiedznia mieszanka zamontowac turbo to bajka
_________________
ekipa.rzeszow.pl
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Lut 24, 2013 13:32   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
torek86 



Dołączył: 05 Kwi 2012
Posty: 134
Skąd: Wawa/Piaseczno

Rover 25

Wysłany: Nie Lut 24, 2013 13:42   

scorpion napisał/a:
po za tym włozysz turbine i co auto nie bedzie chcialo jechac musi byc odpowiedznia mieszanka zamontowac turbo to bajka



Co masz na myśli że auto nie będzie chciało jechać?? :| mam nadzieję że nie masz na myśli strojenia, bo to chyba oczywista oczywistość jest.. :-)
_________________
Rover 25 IDT+ -> Sprzedany
zapraszam -> http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=79043
 
 
tuners 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 1277
Skąd: Kraków

MG ZR

Wysłany: Nie Lut 24, 2013 13:46   

A kto pisal o wkladaniu turbiny? Wstawienie kompresora lub silnika 2.0turbo bylo mowa wstawianie do wolnossaka turbiny bylo ostatnio ale nie tutaj
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
scorpion 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 05 Mar 2011
Posty: 297
Skąd: kolbuszowa



Wysłany: Nie Lut 24, 2013 13:47   

strojenie ok tylko kto bedzie chciał ci to zrobic to nie wiem i jak zgrac turbo z vvc?
_________________
ekipa.rzeszow.pl
 
 
Kozik 




Pomógł: 141 razy
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 3306
Skąd: Sanok

MG ZS

Wysłany: Nie Lut 24, 2013 15:07   

Cytat:
Nie chodzi w żadnym wypadku o wagę a o przełożenia, masywność, szperę.


szperę mam właśnie z Ti założoną i nie wiem czy czasami przez nią nie rozsypało mi się sprzęgło nationala po około 20-30tys km normalnie tarcza pękła, stan zużycia sprzęgła niewielki poza tym że się rozleciało, na oko sprzęgło jeszcze by ze 100tys km powinno wytrzymać, teraz założyłem sprzęgło luk'a i zobaczymy jak wytrzyma, NATIONALA NIE KUPIĘ JUŻ NIGDY bo to szit
_________________
Pozdrawiam Kozik
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Nie Lut 24, 2013 18:16   

Mi 180tka przed i po swapie waży tyle samo - 1220kg przy 10l paliwa w baku (czyli w teorii 2,5l i 2,0t ważą tak samo/podobnie). Ale 2,0T skręca fajniej od 2,5KV6 (całość zespołu napędowego cofnięta sporo do scainy grodziowej (z 20cm? moze wiecej). Mozna by pogadac z chlopakami co swapowali 2,0T do 200, coś by powiedzieli (Stanley, MaciekWAWA i chyba ktoś z krakowa?).

Może zamiast 1,8VVC wsadzic 1,8T?
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
jrdarus1 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 22 Paź 2011
Posty: 319
Skąd: Wałcz

MG ZR

Wysłany: Nie Lut 24, 2013 20:09   

Nie powiem silnik 2.0 Turbo jest moim takim cichym marzeniem ale boje sie że to wszystko mnie przerośnie

[ Dodano: Nie Lut 24, 2013 20:09 ]
Czy jeśli włożyć 2.0t to tylko z r220? czy z innych też podejdzie? I najlepiej by było kupić kompletne auto co nie? Dużo rzeźby by było? jak by tak dorwać jakieś auto do 2 tys to jeszcze mogę nad tym pomyśleć. Ojciec mojej dziewczyny jest mechanikiem ma swój warsztat więc robocizna z głowy jedyny mankament że robione by było tylko w niedziele wiec trochę by to zajeło.
_________________
https://www.youtube.com/w...be_gdata_player
 
 
piotrekcrash 




Pomógł: 23 razy
Dołączył: 07 Wrz 2008
Posty: 494
Skąd: Łódź



Wysłany: Nie Lut 24, 2013 20:15   

Najlepiej mieć całe auto na przeszczep, jak czegoś brakuje wycinasz i masz;]
2.0Ti występował w R220 R620Ti i 820Ti i z tego co pamiętam to tylko w 620Ti miał 200km w pozostałych 180 ale pewnoście nie mam
 
 
jrdarus1 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 22 Paź 2011
Posty: 319
Skąd: Wałcz

MG ZR

Wysłany: Nie Lut 24, 2013 20:32   

Tylko znowu dostać tomcata za rozsądna cenę bądź zacznijmy od tego aby w ogóle dostac .... ehh żeby wszystko było takie hop siup...
_________________
https://www.youtube.com/w...be_gdata_player
 
 
tuners 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 1277
Skąd: Kraków

MG ZR

Wysłany: Nie Lut 24, 2013 20:46   

Jeszcze jeden problem sie pojawia, nikt nie kupuje 2.0turbo do jazdy w niedziele do kosciola wiekszosc tych silnikow dostalo po garach zdrowo

Dokladny przegląd silnika rozbiórka na części pierwsze i wymiana chodzby podstawowych elementow
Przegląd turbiny byc może bedzie wymagać regeneracji w tym przypadku może się okazać lepszą alternatywą wlożyć trochę większą dmuchawkę(apetyt rośnie w miarę jedzenia)

Ogólnie może się okazać ze te 2 tyś pójdzie na doprowadzenie silnika i podzespołow do ładu, oczywiście można wziąść piękną sztuke z której nic nie kapie nic nie stuka i chodzi wszystko pięknie ale nie za takie pieniądze :-) a i tutaj może być zonk
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
jrdarus1 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 22 Paź 2011
Posty: 319
Skąd: Wałcz

MG ZR

Wysłany: Nie Lut 24, 2013 20:54   

no właśnie :) Kroci nie zarabiam a kilku lat zbierać nie będę bo nie mam cierpliwości
_________________
https://www.youtube.com/w...be_gdata_player
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Nie Lut 24, 2013 21:00   

Radosc z jazdy wynagradza wszystko, ja nie zaluje choc problemow przez niekompetencje "mechanika" byl sporo. Wbrew pozorom tseria to bardzo prosty motor.
 
 
 
tuners 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 1277
Skąd: Kraków

MG ZR

Wysłany: Nie Lut 24, 2013 21:06   

Wiem markzo ale zauwaz że można trafić też na taki motor jak ty pierwszy przywiozłeś a wtedy by kosztów było jakby przyszło go wyremontować a jak liczyc 2-3 tyś na swap to raczej nieda rady
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Nie Lut 24, 2013 21:12   

Dokladnie, mnie calosc jakies 6-7tys wyniosla, niestety musialem troche czesci kupic drugi raz(np uszczelki) i to troche po kieszeni bolalo, tym bardziej ze kasa samemu odkladana. Btw zalozyles.shorta?
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
tuners 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 1277
Skąd: Kraków

MG ZR

Wysłany: Nie Lut 24, 2013 21:29   

No czyli tak jak bylo liczone kilka razy ze nie mniej niz 5 kola
Z ss czekam na roztopy bo na letnich nie pojade a kanalu niemam :-)
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
ArO 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 315
Skąd: Kielce

Rover 200

Wysłany: Nie Lut 24, 2013 22:00   

ale 1.8T to bardzo fajny silnik, w r 75 daje naprawde rade a co dopiero w lekkiej budzie zr-a
mocowania silnika te same, mniej rzeźby
Nie jest to glupi pomysl
_________________
R200 98'' 1.4 Si
 
 
 
jrdarus1 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 22 Paź 2011
Posty: 319
Skąd: Wałcz

MG ZR

Wysłany: Nie Lut 24, 2013 22:19   

No tyle że kompletnego dawcę nie kupie za tanio. Już prędzej r220 i jakis remoncik lepiej by wyszedł
_________________
https://www.youtube.com/w...be_gdata_player
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Nie Lut 24, 2013 23:34   

jrdarus1 napisał/a:
No tyle że kompletnego dawcę nie kupie za tanio. Już prędzej r220 i jakis remoncik lepiej by wyszedł

taniej kupisz angola 75 1,8T w dobrym stanie niz 220 Turbo.
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
tuners 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 1277
Skąd: Kraków

MG ZR

Wysłany: Pon Lut 25, 2013 05:53   

I części z angola można jeszcze wysprzedać tylko nie orientuje się jaki potencjał może mieć 1.8t bo mocą w serii podobną dysponuje co vvc
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pon Lut 25, 2013 06:42   

tuners napisał/a:
tylko nie orientuje się jaki potencjał może mieć 1.8t bo mocą w serii podobną dysponuje co vvc

cholera wie ile zniesie, ma więcej momentu niz VVC. Mysle, ze kolo 190KM powinno byc bez problemu, ale reki se za to odciąć nie dam ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów MGF kompresor
misiekdziku Tuning mechaniczny 37 Wto Kwi 10, 2012 17:24
Kozik
Brak nowych postów R618 98' kompresor
co o tym sądzicie
sila Tuning mechaniczny 12 Pią Cze 06, 2008 14:30
maciej
Brak nowych postów MG ZR 160 + KOMPRESOR? CZY SILNIK WYTRZYMA?
Mgik160 Tuning mechaniczny 19 Pon Lis 03, 2014 11:41
Strzemo
Brak nowych postów [zr160] Turbo czy Kompresor
Adam160 Tuning mechaniczny 6 Pon Lip 25, 2011 08:34
Kozik
Brak nowych postów R216 GTi 94r D16A8 Kompresor.
PabloWROC Tuning mechaniczny 1 Nie Lip 05, 2009 22:06
michone



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink