Tak wiem wiem, ale 1.8T i 1.8 vvc ma zupełnie inny CR - nie ma opcji, żeby wszystko było takie same - porpostu nie ma - musicie to na bary przyjąć Lepiej jest wsad zrobić 1.8T i na nim się pobawić niż rzeźbić z jakimś vvc.
SPAMU¦
Wysłany: Sro Mar 14, 2012 15:58 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Tomi_114, Ja będą fajne fotele to je biorę Lub climatronic
Polift z pakietem, czarna perła, climatronikiem i fotelami z najbogatszej wersji tylko niestety 1.8. ale to jak przyjedzie bedziemy gadac.
Teraz tego trzeba ogarnac.
[ Dodano: Sro Mar 14, 2012 16:10 ]
Remigiusz napisał/a:
A co do 75 climatronicu to lipa to jest trochę zeby pakować do 45/zs bo dużo funkcji będzie bez działania
Remi tylko widzisz jesli pakowac 1.8 Ti climatronic to wszystko na module i wiazce z 75. Wiem, że bedzie rzeźnia ale w 114 GTi przerabianym na 1.8 cala wiazka poszła z R200
Było troche zabawy w wszystkie wtyczki itp itd ale sie udało
Polift z pakietem, czarna perła, climatronikiem i fotelami z najbogatszej wersji tylko niestety 1.8. ale to jak przyjedzie bedziemy gadac.
Teraz tego trzeba ogarnac.
O kurcze to ciekawa opcja Climatronic z tego biorę
Z tym 75 mi nie chodzi o moduł tylko tam jest w nagrzewnicy więcej silników to sterowania i masz jak by dwu strona możliwości regulacji u kierowcy i pasażera i ja to uważam ze zbędne i trochę za skomplikowane to montaż za dużo trzeba wykręcać. Mi chodzi tylko o sterowanie dmuchawy płynnie i przez serwa sterowane nadmuchy i tyle. Dlatego wole jak już sterowanie od 45 lift
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Tak wiem wiem, ale 1.8T i 1.8 vvc ma zupełnie inny CR - nie ma opcji, żeby wszystko było takie same - porpostu nie ma - musicie to na bary przyjąć Lepiej jest wsad zrobić 1.8T i na nim się pobawić niż rzeźbić z jakimś vvc.
_________________
no widzisz, a masz na to jakieś dowody? bo załozył tutaj na forum czlowiek motor z 1.8 do 1.8T i jezdzi tak samo jak ori 1.8T, jakby bylo tak jak mowisz to by padło. Zresztą czemu ma się vvc rozleciec? cr 10,5 to nie jakos strasznie duzo...
Tomi nie chce znowu R4 wole V6
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Bumelant [Usunięty]
Wysłany: Sro Mar 14, 2012 17:25
Markzo z całym szacunkiem dla szanownego kolegi. Nie znam historii tego autka i nie miałem takiego silnika w łapach (1.8T) - miałem natomiast vvc i zwykłe 1.8 rozebrane do imętu (tłoki są inne - korby prawdopodobnie takie same).
Wszystkie materiały w necie mówią również, że te silniki są jednak lekko inne. W danych technicznych też jest inny stopień kompresji dla silnika doładowanego co jest dla mnie oczywiste.
Różnią się trochę numery tych części jak widać. To samo bloki - tam musi jakaś opcja być olejenia turbawki - nie miałem do czynienia - ale po numerkach nawet widać, że są również inne
"1.8T piston is the same as the 160PS VVC piston.
It is the conrod that is unique for the 1.8T and 160PS 1.8VVC ( Mexico spec )
So the assembly is unique to 1.8T and 160PS 1.8VVC ( Mexico spec )
It is shorter so it is a lower compression. Mexico also use this because their excuse for petrol makes a normal K Series run like a bag of spanners."
Także dowodów jest pełno i raczej się nie mylę. Cóż - koledze się trafił może megawydarzony silnik lub faktycznie przy delikatnym operowaniu gazem - daje to radę. Jak widać potrafią te silniki zaskoczyć w obie strony - jednak jak to ma być wytrzymałe - trzeba ten silnik zrobić od podstaw co kosztuje worek kasy. Dlatego moim skromnym zdaniem jest lepiej wyjść od fabrycznego silnika turbo z obnizonym CR i go podkręcać niż kombinować i eksperymentować. Co więcej gdzieś czytałem - ciężko takie vvc gdyby nawet się udało mechanicznie czymś wystroić sensownie. Dużo lepiej nie mieć tego vvc jednak pod doładowanie.
pierdyknie to moment bez dużego budżetu. Trzeba odprężyć i wzmocnić. Jak liczyłem koszty to mi włosy stanęły dęba koło 130 funiów sam jeden tłok... masakra totalna
dla mnie sam pomysł był ok, chociaż przesadzony i bezmózgowo wykonany, sam kolektor to już tragedia, jak się to zrobi z głową i dmuchnie do max 0,5 bara to powinno to pojeździć
[ Dodano: Sro Mar 14, 2012 19:27 ]
jest to projekt typu "my wzieli spawarke i naspawali"
Złoty to EU R45, Niebieski to UK MG ZS. Graty z ZS lecą do 45 razem z poszyciem, czyli: drzwi, maski itp, bo są w lepszym stanie. I tym sposobem bedzie ZS hatch bez przekładki
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Ale kiera jest po dobrej stronie. Pewnie to ten złoty pomalowany.
Ja też się pogubiłem
Tomi_114,
jak rozwiązujesz mocowanie silnika i skrzyni?
Na razie widzę mocowanie przy rozrządzie od 1.4. Ładujesz mocowanie z 1.4 do silnika 1.8? Co ze skrzynią?
Markzo napisał/a:
tym sposobem bedzie ZS hatch bez przekładki
Fajnie
HTB to najlepsza buda dla tego parcha
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
Tomi_114,
jak rozwiązujesz mocowanie silnika i skrzyni?
Na razie widzę mocowanie przy rozrządzie od 1.4. Ładujesz mocowanie z 1.4 do silnika 1.8? Co ze skrzynią?
W 1.4 jak widac jest inne mocowanie niz w 1.8, kv6 czy Lseries. Niestety przeróbka mocowan nie wchodzi w grę bo projektanci w modelach 1.4 nie zostawili w podłużnicach gwintów do poduszek. Plus jest taki ze w 1.4 dodatkowo zamontowane sa poduszki pod podłużnicami. Składam na poduszkach od 1.4 tylko na wszystkich nowych. W 1.8 poduszek jest 3 sztuki w 1.4 jest ich 5 więc myślę że to wytrzyma bez problemu. Mocowanie z R65 pasuje do PG1 bez przeróbek tak samo w silniku wystarczy mocowanie zmienic.
[ Dodano: Pon Maj 07, 2012 22:45 ]
greg-si napisał/a:
Markzo napisał/a:
UK MG ZS
Ale kiera jest po dobrej stronie. Pewnie to ten złoty pomalowany.
Złoty przemalowany na Trophy Blue. Lakier trosze porażka. Nie chciał przykryć złotego koloru. Buda malowana byłą baza 25 razy. W sumie poszło 3 litry lakieru
Nie wiem nie znam sie moze po to zeby wlasnie nie malowac 25 razy. U mnie szedl podklad i u znajomego tez no chyba, ze z nudow go kladli chociaz to roznie bywa jeden chcial odemnie 1500zl za pomalowanie auta inny 4 tysiace
_________________ Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum