Forum Klubu ROVERki.pl :: [MG ZR IDT ] Swap GT15 na VNT 1852v
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[MG ZR IDT ] Swap GT15 na VNT 1852v
Autor Wiadomość
maniaq 



Pomógł: 26 razy
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 2417
Skąd: Solec / k. wawy

MG ZS

Wysłany: Sob Cze 02, 2012 17:07   

PO torze, na koniec, byly filmiki z malej kamery,ktorym juz sie zaba chwalil gdzies na forum i FB ;)

http://www.youtube.com/user/ROVERki tutaj wiecej filmow z przejazdow ;)
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Cze 02, 2012 17:07   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Sob Cze 02, 2012 17:09   

ooooo :) dzięki maniaq,
ja po czasówkach juz nie śmigałem po torze tylko oglądałem jak wy wariujecie :)
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
maniaq 



Pomógł: 26 razy
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 2417
Skąd: Solec / k. wawy

MG ZS

Wysłany: Sob Cze 02, 2012 17:18   

Marek dodaje sukcesywnie filmy z kamerki GO PRO, bo ja na kompresji i dodawaniu filmow sie nie znam ;) wlasciwie powinienem Markowi, ja oddac w posiadanie, bo uzytek bylby lepszy :D

Mam nadzieje, ze sie podoba , widac ladnie kto jak rece na kierownicy uklada :D druga powinna byc na pedaly, a trzecia na droge do przodu i synchronizacja :D moje marzenie przy upalaniu ;)
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Sob Cze 02, 2012 22:41   

maniaq napisał,
Cytat:
Mam nadzieje, ze sie podoba , widac ladnie kto jak rece na kierownicy uklada druga powinna byc na pedaly, a trzecia na droge do przodu i synchronizacja moje marzenie przy upalaniu


Podoba się i to bardzo :) ale tak jak piszesz z tymi kamerkami wszędzie był by czad niesamowity :D
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
Raptile 




Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Nie Cze 03, 2012 13:31   

Firq, kiedy masowa produkcja kit-ów do L-series ;) ?
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Nie Cze 03, 2012 13:44   

hehe Remigiusz juz nadgodziny w robocie wali z myślą o VNT więc pewno niedługo temat ruszy :)
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Nie Cze 03, 2012 23:03   

powiem tak ze Angole już odpalili w końcu z tej strony ten sterownik na płytce Arduino pod Win7 :mrgreen: :
http://dmn.kuulalaakeri.org/vnt-lda/

Ja na razie zbieram kasę na ta VNT i będzie montaż :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Pon Cze 04, 2012 17:47   

a kiedy testują maszyny na nowym sterowaniu ?? :D
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pon Cze 04, 2012 20:18   

Firq, Nie wiem będę śledził ich wypowiedzi ale jak znam życie ni huhu wykresu nie będzie albo znów jakiś z Painta :mrgreen:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Wto Cze 05, 2012 19:51   

hehe pewnie tak :) ale informuj co w trawie piszczy :D




Start oczywiście z II Biegu :D Ciśnienie doładowania 1.8 bara
od 2s - 16 s 1/4 mili
od 2s - 7 z groszami (musicie wierzyć na słowo) przy 110km/h wrzuciłem IV bieg a było to na 8 sekundzie
od 4:04 - 4:08 z groszem 60-100 na IV biegu

:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
Ostatnio zmieniony przez Firq Wto Cze 05, 2012 21:59, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Wto Cze 05, 2012 19:58   

Firq, masakra :D 4 sec. 60-100 :mrgreen:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Raptile 




Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Wto Cze 05, 2012 20:20   

Firq kiedy kit dla mnie bedzie gotowy ?
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Wto Cze 05, 2012 20:26   

HEHE Żaba w każdej chwili :) aby słowo i ide do garażu :D
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pią Cze 08, 2012 13:05   

bylem się dziś zapytać w Turbo Twins w Wiedniu ile kosztuje nówka GT1852V to kurcze 800€ :neutral:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
maniu48 
Moderator




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 05 Cze 2010
Posty: 815
Skąd: Staszów

MG ZS

Wysłany: Pią Cze 08, 2012 14:00   

o kurde. Troszke droga
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pią Cze 08, 2012 14:12   

Poszukam jeszcze w Polsce za ile nowa można wyrwać, bo na ebay.de są tez nówki za 400€. Jak nie to po regeneracji za 980zl można dostać. Niestety nie ma orig. części do tych VNT Turbin i według Honeywella nie powinno ich się już regenerować :roll:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
maniu48 
Moderator




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 05 Cze 2010
Posty: 815
Skąd: Staszów

MG ZS

Wysłany: Pią Cze 08, 2012 15:38   

Remi http://www.sklep.turbo-ch...-avantime-.html
niby regenerują ale skąd czesci............
oo a tu nóweczka http://www.sklep.turbo-ch...-dci-150km.html
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Pływak 




Pomógł: 48 razy
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Pią Cze 08, 2012 15:53   

Regenerować regenerują ale stanowisko koncernu Honeywell jest takie, ze się regenerować nie powinno w związku z czym oryginalnych zestawów naprawczych nie ma więc regeneracja pewnie na jakiś zamiennikach o czym już na forum pisałem. Cena 800E to normalna cena za nowe turbo w detalu jednak jak znalazłeś Remi za 400E nówkę to tak jak Ci wczoraj pisałem brać i się nie zastanawiać :)
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Pią Cze 08, 2012 16:15   

Zgodze się z Wami że nie ma oryginalnych zestwów naprawczych ale to nie skreśla całkowicie regeneracji moim zdaniem:) Przecież masa ludzi regeneruje swoje turbiny i sa zadowoleni tu bardziej chodzi o to czy ta regeneracja została dobrze przeprowadzona czy wirnik został tylko wyważony czy został wyważony i doważony bo to podstawa a co któryś tam zakład ma dwie takie maszyny bo zazwyczaj mają jedną i to wystarcza ale na krótką mete ;] Pewnie teraz powiecie że nie mam racji, ale takie jest moje zdanie ;]
Remigiusz, Ja na twoim miejscu kupił bym albo po regeneracji albo używkę z pewnego źródła ale to twoja decyzja :)
znam ludzi co na 1852 po regeneracji porobili juz po 150 tys i nic sie nie dzieje :)
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
Pływak 




Pomógł: 48 razy
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Pią Cze 08, 2012 16:23   

Nikt nie napisze, ze nie masz racji bo każdy robi jak uważa i z racją jest jak z dupą każdy ma swoją ;) Ja gdybym miał dać tysiaka czy więcej, ze regenerowaną to wolał bym kupić za 1600zł nówkę bo za tyle Remi znalazł i moim zdaniem jak za nówkę cena świetna :D Co innego gdy nie ma taniej alternatywy ja sam sie zastanawiam używka vs regenerowana bo do mnie najtaniej za 2500zł znalazłem :/
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
Ostatnio zmieniony przez Pływak Pią Cze 08, 2012 16:32, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R-200 1.4 16v 98R] Swap na 2.0 V6 z 75
kolin Tuning mechaniczny 11 Sro Sie 20, 2008 12:13
Senn
Brak nowych postów Swap do Mg zr 160
addb1 Tuning mechaniczny 49 Nie Paź 23, 2016 18:40
luke27
Brak nowych postów [MG ZS] Swap 1.4 na 1.8 T
Gość Tuning mechaniczny 78 Nie Lip 15, 2012 16:39
Kozik
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi SWAP SWAP SWAP SWAP
Adask0 Tuning mechaniczny 2 Sro Wrz 21, 2016 19:15
Adrian
Brak nowych postów [MGF] SWAP 3.0 V6 ??
Maxiking Tuning mechaniczny 23 Nie Sie 07, 2011 20:33
Marrkus



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink