Forum Klubu ROVERki.pl :: [MG ZR IDT ] Swap GT15 na VNT 1852v
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[MG ZR IDT ] Swap GT15 na VNT 1852v
Autor Wiadomość
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Pią Cze 08, 2012 16:29   

tak jesli 1600 za nówke to super cena tylko zeby się nie okazało że ta nówka jest po regeneracji :D bo i takie przypadki były :D
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Cze 08, 2012 16:29   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Pływak 




Pomógł: 48 razy
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Pią Cze 08, 2012 16:37   

Remi znalazł na ebayu chyba więc wątpie, ze na zachodzie ktoś sie bawi w regeneracje no ale to róznie może być więc trzeba się wypytać dokładnie co i jak :) Sam szukam do siebie GT17 i naprawdę o uzywkę z pewnego zródła trudno, a te z allegro to rozrzut cenowy od 600zł do 1200zł i cholera wie po jakim to przebiegu więc tez się zastanawiam nad regenerowaną bo jak pisałem nówka 2500zł najtaniej, a tyle to nie dam :)
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sob Cze 09, 2012 02:18   

No dokładnie za 400€ będę brał ale jakoś podejrzane te aukcje żeby to nie jakieś podroby. Bo napisane jest ze nówka nie używana Turbina :wink:

Na razie jeszcze spokojne będę szukał Turbinki pomału się może akurat coś trafi :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Sob Cze 09, 2012 14:39   

Pływak, no dokładnie bo nikt ci prawdy nie powie ze auto miało przekulane 250 tys bo każdy co ktoś sprzedaje to wszystkie auta na czesci miały przebieg 50 tys :D a odnośnie regeneracji to na zachodzie tez regenerują nie tak czesto jak u nas ale tez :)
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Wto Cze 12, 2012 13:50   

Juz wiem co to za sterowanie jest :D Pisałem o tym w temacie naszym drugim o VNT :wink:

To jest twoje:


i jest to na oko to samo co to o czym ja pisalem:


kosztuje to nie cale 60zl jako gotowiec :wink: Trzeba szukac pod nazwa K8004 :wink:
Ale jak widać działa :wink:

Cytat:

Lub można zrobić coś takiego:
http://sklep.avt.pl/go/_info/?id=42796

Czujnik MAP mpx4250ap

zawór N75

Zrobić coś takiego według tego schematu:

_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Wto Cze 12, 2012 18:20   

no to czad :D czyli przepłaciłem ? eeee chyba nie :P bo miałem bez roboty z mapem :)
Ja u siebie będe wymieniał mapsensor na płytce na 2.5 bara bo mój jest pisany na 2.5 ale chyba z atmosferycznym dlatego powyżej 1.5 bara każde milimetrowe przesunięcie potencjometr jest równe 0.4 bara doładowania :)
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Wto Cze 12, 2012 23:14   

Firq, No przepłaciłeś i to sporo :roll: Map kosztuje ok 50zl, ten zestawik kosztuje ok 80zl jako złożony :wink: W sumie to w 150zl się można zmieścić z tym zestawem :wink:

Ale wiem w końcu co ty masz i ze to działa nawet fajnie :wink: Choć mnie korci to TPS się podłączyć jeszcze i zrobić to sterowanie z tej stronki :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Sro Cze 13, 2012 17:45   

map na 2.5 bara z atmosferycznym to koszt około 150 zł ale mniejsza o to gdybym tego nie kupił i nie przetestował byśmy nie wiedzieli czy to działa a o wiedza jest bezcenna :) Wiec mimo że mnie to drożej wyszło nie przejmuje się tym :)
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sro Cze 13, 2012 17:58   

Tylko mnie teraz zastanawia co jest z łopatkami :wink: w jakim stanie są jak się jedzie z pewna prędkością :wink:

Ja chyba zbuduje na probe ten drugi i ten tez :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Sro Cze 13, 2012 20:07   

Buduj Remigiusz, Będziem testować :D
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Czw Cze 14, 2012 15:10   

Jedynie co jest fajne to to ze Map sensor można i tak jeden zakupić i przyda się na obydwa sterowniki :wink:

MPX6400 który jest na 4bary kosztuje prawie 200zl :roll:

Ten Arduiny projekt jest o tyle fajny ze mozna LCD podłączyć i pokazuje doładowanie, obroty, położenie łopatek i ma się wszystko pod kontrola :wink:

Ale jak sie zliczy N75, regulator, map sensora to mamy juz 400zl :wink:

[ Dodano: Czw Cze 14, 2012 13:20 ]
MPX6400 znalazłem za 25Euro i jest do 4bar absolute pressure wiec akurat do 3barow wystarczy :wink:

[ Dodano: Czw Cze 14, 2012 16:10 ]
Można by tez taka mi myśl wpadła brać MAPA od Laguny 2.2dci :wink: Jest do 3barow absolute pressure wiec do 2 barów na wystarczy jeżeli nie chcemy dalej iść :wink: Bosch 0 281 002 566 można dostać za 100zl :wink:

Sa tez Mapy Boscha do 3,5 (Bosch 0 281 002 456) i nawet 4 barow jak ten od Laguny :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Czw Cze 14, 2012 18:29   

mówimy tu o ciśnieniach liczonych z atmosferycznym tak ?
Od Laguny 2.2 jest do 3 barów ? hmm
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pią Cze 15, 2012 00:38   

Firq, podane wartości czujników są zawsze atmosferyczne (absolutne) wiec trzeba 1bar odciągnąć :wink:

Ja teraz nie wiem co robić przeglądnąłem sobie source code tego sterowania pod Arduino i całkiem to proste jest do wykonania. I będzie z naszymi zespołami to działać :wink:

A z czujnikiem mapa nie wiem co robic bo mozna by za free dorwac czasme od laguny ze zlomu taki czujnik :wink: N75 już mam kolega mi jeden da wymontować od csebie z pod EGR w VW :razz:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Pią Cze 15, 2012 18:12   

od EGR miałem od VW wrzuce ci fotke wieczorem jaki ja miałem i sterowanie głupiało przy tym n75 z egr
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pią Cze 15, 2012 19:14   

Firq, Ale ono sie da wyregulować potencjometrem na tym K8004 bo jest tam w opisie ze można częstotliwość zmienić. N75 działa na 50Hz i chyba P1 jest do ustawienia jak by miało złe działać. Trzeba by tylko wyregulować :wink:

jak na razie będę budował układy i testował, szkoda ze jakieś gruchy nie mam na próby :wink: Trzeba będzie to Turbo następnym razem kupić jednak już i mieć :mrgreen:

Aha ta blachę 12mm dostać to masakra muszę podjechać do hurtowni bo w żadnym sklepie takich małych kawałków nie da się zamówić :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Pią Cze 15, 2012 20:27   

na Priv wysłałem Ci nr tel do kolegi z forum naszego z Wrocławia i on ma taką blachę zadzwoń i się dogadaj ;)
co do n75 to ja załatwiłem sobie taki jak rozmawialiśmy wcześniej i bez regulacji jest ok :)
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pon Cze 18, 2012 00:16   

Dobra jednak zdecydowałem się kupuje Arduino :wink: Mozna z tym więcej robić niż się wydaje i chyba wykorzystam jeszcze druga taka płytkę na nasze mierniki i zabudować to zamiast zegarka :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Pon Cze 18, 2012 18:18   

i to mi sie podoba :) Wiesz że się pisze na ten układ z pomiarami silnika :)
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pon Lip 09, 2012 01:30   

Firq, Panie kolego :D Potrzebuje wymiary tych płytek na adaptery jakie ty wymiary zastosowałeś ?
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Nie Lip 15, 2012 21:14   

oooo sorky za moją nieobecność na forum ale grube weekendy za mną :) jak sie nie myle to ja miałem płytki 15x12 cm
na jakim etapie jesteś Remigiusz, ??
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Swap [r75] 1,8 -> 1.8t/v6
Tomekkk Tuning mechaniczny 3 Pon Maj 28, 2012 21:40
7Tomi
Brak nowych postów [R-200 1.4 16v 98R] Swap na 2.0 V6 z 75
kolin Tuning mechaniczny 11 Sro Sie 20, 2008 12:13
Senn
Brak nowych postów Swap do Mg zr 160
addb1 Tuning mechaniczny 49 Nie Paź 23, 2016 18:40
luke27
Brak nowych postów [MG ZS] Swap 1.4 na 1.8 T
Gość Tuning mechaniczny 78 Nie Lip 15, 2012 16:39
Kozik
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi SWAP SWAP SWAP SWAP
Adask0 Tuning mechaniczny 2 Sro Wrz 21, 2016 19:15
Adrian



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink