Remi znalazł na ebayu chyba więc wątpie, ze na zachodzie ktoś sie bawi w regeneracje no ale to róznie może być więc trzeba się wypytać dokładnie co i jak Sam szukam do siebie GT17 i naprawdę o uzywkę z pewnego zródła trudno, a te z allegro to rozrzut cenowy od 600zł do 1200zł i cholera wie po jakim to przebiegu więc tez się zastanawiam nad regenerowaną bo jak pisałem nówka 2500zł najtaniej, a tyle to nie dam
_________________ Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
Pływak, no dokładnie bo nikt ci prawdy nie powie ze auto miało przekulane 250 tys bo każdy co ktoś sprzedaje to wszystkie auta na czesci miały przebieg 50 tys a odnośnie regeneracji to na zachodzie tez regenerują nie tak czesto jak u nas ale tez
no to czad czyli przepłaciłem ? eeee chyba nie bo miałem bez roboty z mapem
Ja u siebie będe wymieniał mapsensor na płytce na 2.5 bara bo mój jest pisany na 2.5 ale chyba z atmosferycznym dlatego powyżej 1.5 bara każde milimetrowe przesunięcie potencjometr jest równe 0.4 bara doładowania
map na 2.5 bara z atmosferycznym to koszt około 150 zł ale mniejsza o to gdybym tego nie kupił i nie przetestował byśmy nie wiedzieli czy to działa a o wiedza jest bezcenna Wiec mimo że mnie to drożej wyszło nie przejmuje się tym
Jedynie co jest fajne to to ze Map sensor można i tak jeden zakupić i przyda się na obydwa sterowniki
MPX6400 który jest na 4bary kosztuje prawie 200zl
Ten Arduiny projekt jest o tyle fajny ze mozna LCD podłączyć i pokazuje doładowanie, obroty, położenie łopatek i ma się wszystko pod kontrola
Ale jak sie zliczy N75, regulator, map sensora to mamy juz 400zl
[ Dodano: Czw Cze 14, 2012 13:20 ]
MPX6400 znalazłem za 25Euro i jest do 4bar absolute pressure wiec akurat do 3barow wystarczy
[ Dodano: Czw Cze 14, 2012 16:10 ]
Można by tez taka mi myśl wpadła brać MAPA od Laguny 2.2dci Jest do 3barow absolute pressure wiec do 2 barów na wystarczy jeżeli nie chcemy dalej iść Bosch 0 281 002 566 można dostać za 100zl
Sa tez Mapy Boscha do 3,5 (Bosch 0 281 002 456) i nawet 4 barow jak ten od Laguny
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Firq, podane wartości czujników są zawsze atmosferyczne (absolutne) wiec trzeba 1bar odciągnąć
Ja teraz nie wiem co robić przeglądnąłem sobie source code tego sterowania pod Arduino i całkiem to proste jest do wykonania. I będzie z naszymi zespołami to działać
A z czujnikiem mapa nie wiem co robic bo mozna by za free dorwac czasme od laguny ze zlomu taki czujnik N75 już mam kolega mi jeden da wymontować od csebie z pod EGR w VW
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Firq, Ale ono sie da wyregulować potencjometrem na tym K8004 bo jest tam w opisie ze można częstotliwość zmienić. N75 działa na 50Hz i chyba P1 jest do ustawienia jak by miało złe działać. Trzeba by tylko wyregulować
jak na razie będę budował układy i testował, szkoda ze jakieś gruchy nie mam na próby Trzeba będzie to Turbo następnym razem kupić jednak już i mieć
Aha ta blachę 12mm dostać to masakra muszę podjechać do hurtowni bo w żadnym sklepie takich małych kawałków nie da się zamówić
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
na Priv wysłałem Ci nr tel do kolegi z forum naszego z Wrocławia i on ma taką blachę zadzwoń i się dogadaj
co do n75 to ja załatwiłem sobie taki jak rozmawialiśmy wcześniej i bez regulacji jest ok
Dobra jednak zdecydowałem się kupuje Arduino Mozna z tym więcej robić niż się wydaje i chyba wykorzystam jeszcze druga taka płytkę na nasze mierniki i zabudować to zamiast zegarka
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum