Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 16v Rok produkcji: 1997
Witam.
Mam problem z moim 214Si. Szarpie przy zmianie biegu. Szarpanie jest najbardziej odczuwalne przy niższych biegach. Przy ruszaniu trzeba się trochę pobawić sprzęgłem i gazem bo lubi zgasnąć. Na wstecznym jest jeszcze gorzej.
W trakcie przyspieszania czuć delikatne drżenie lewarka zmiany biegów.
Dzieję się to na zimnym jak i ciepłym silniku. Jedynie zaraz po ruszeniu przez jakieś 200-300 metrów jest normalnie, później zaczyna znów chopkać.
Lepiej już się chyba nie da opisać dolegliwości.
Czytałem temat o czujniku temperatury. Tani to mogę spróbować.
Wymieniłem kable wysokiego napięcia, przepustnicę na alu.
Obroty nie skaczą. Po odpaleniu 1100, zagrzany w granicach 850-900.
Sprawa irytująca bo nie można normalnie ruszyć np. ze świateł.
Zauważyłem też że chopkanie jest mniejsze, wręcz go nie ma jak poczekam 2-3 sekundy po wciśnięciu sprzęgła aż obroty spadną.
Mechanicy jakoś nie za bardzo wiedzą za co się zabrać.
Może znacie jakiegoś machaniora z okolic Przemyśla?
Problem rozwiązany do usunięcia.
Ostatnio zmieniony przez Pawel1w Pią Sty 08, 2016 21:16, w całości zmieniany 6 razy
SPAMU¦
Wysłany: Sro Sty 06, 2016 12:27 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pawel1w ! Ten temat zostanie usunięty jeśli nie poprawisz jego nazwy.
Na tym forum obowiązują ściśle określone zasady nazewnictwa tematów.
Proszę niezwłocznie zapoznać się z tym tematem
Aby zmienić nazwę tematu, musisz w pierwszym poście użyć funkcji
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum