Forum Klubu ROVERki.pl :: [All] Podnośnik żaba - za co bezpiecznie podnosić?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[All] Podnośnik żaba - za co bezpiecznie podnosić?
Autor Wiadomość
NoPE 




Pomógł: 51 razy
Dołączył: 12 Lis 2012
Posty: 1422

MG ZR

  Wysłany: Nie Sty 31, 2016 18:04   [All] Podnośnik żaba - za co bezpiecznie podnosić?
Typ: wszystkie Rodzaj silnika: wszystkie Pojemnosc silnika: wszystkie Rok produkcji: wszystkie

Kupiłem podnośnik do 2,5t typu żaba plus kobyłki i nie mam pojęcia za co mogę podnieść auto (MG ZR i PEUGE 106) by niczego nie napochać.
Czy przód ZR'a mogę podnieść za belkę w miejscu gdzie wspawane jest ucho holownicze?
A z tyłu za co?
Proszę o wskazanie uniwersalnych, miejsc bo chcę też podnosić inne auta - Peugeot 106 i Peżot 106 ;)
Wczoraj wymieniałem olej i na naszych trapezowych podnośnikach to tragedia.
_________________
Jak Kolonko, mówię jak jest.
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Sty 31, 2016 18:04   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1134 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10943
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Nie Sty 31, 2016 22:00   

To wszystko masz napisane w instrukcji.
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
NoPE 




Pomógł: 51 razy
Dołączył: 12 Lis 2012
Posty: 1422

MG ZR

Wysłany: Nie Sty 31, 2016 22:28   

Instrukcji obsługi lewarka czy auta?
_________________
Jak Kolonko, mówię jak jest.
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Nie Sty 31, 2016 22:36   

NoPE napisał/a:
ucho holownicze

To nie ucho holownicze, napisane masz to w instrukcji to jest punkt do mocowania auta na lawecie i tyle. Nie jest zalecane tam holowanie :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
NoPE 




Pomógł: 51 razy
Dołączył: 12 Lis 2012
Posty: 1422

MG ZR

Wysłany: Nie Sty 31, 2016 22:37   

Nie chcę holować tylko podnieść auto w tym miejscu.
_________________
Jak Kolonko, mówię jak jest.
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1134 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10943
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Nie Sty 31, 2016 23:07   

w instrukcji auta oczywiście masz punkty podparcia lewarka. Wygląda na to, że w R200 są tylko po bokach.
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
NoPE 




Pomógł: 51 razy
Dołączył: 12 Lis 2012
Posty: 1422

MG ZR

Wysłany: Nie Sty 31, 2016 23:32   

No nic. Wzmocnień poszukam później w RAVE.
_________________
Jak Kolonko, mówię jak jest.
 
 
Harry 
Klubowicz



Członek Zarządu


Pomógł: 93 razy
Dołączył: 19 Cze 2010
Posty: 2816
Skąd: Łódź

Rover 200

Wysłany: Pon Lut 01, 2016 09:18   

jak najbliżej punktów do podnoszenia unosisz, i później kobyłka w miejsce do tego przeznaczonego
 
 
 
NoPE 




Pomógł: 51 razy
Dołączył: 12 Lis 2012
Posty: 1422

MG ZR

Wysłany: Pon Lut 01, 2016 22:21   

W RAVE są wyszczególnione miejsca do podnoszenia.
Remigiusz, nie miałeś racji. To jest ucho holownicze i można w tym miejscu podnosić przód auta. Holować też. Z tyłu podobnie.
Wynika też, że kobyłek nie powinno się podstawiać pod miejsca w progach (3,4,5,7). To są wzmocnienia wyłącznie pod podnośnik samochodowy do uniesienia auta podczas awaryjnej wymiany koła.
Poniżej zrzuty - szczególnie sekcja workshop jack
Podnośnik warsztatowy pod 1 lub 2, a kobyłki odpowiednio: 6 lub 8

_________________
Jak Kolonko, mówię jak jest.
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Wto Lut 02, 2016 00:16   

NoPE, To sobie wez kiedys instrukcje auta do reky strona 145 od R25 :P

Podnosić można tam auta tego nie mówiłem ze nie można :wink:

[ Dodano: Wto Lut 02, 2016 00:16 ]
A tak na serio nigdy MG/R nie podnosiłeś do góry ? :-|
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
NoPE 




Pomógł: 51 razy
Dołączył: 12 Lis 2012
Posty: 1422

MG ZR

Wysłany: Wto Lut 02, 2016 23:20   

Remigiusz napisał/a:
A tak na serio nigdy MG/R nie podnosiłeś do góry ?

Nie, byłem gupi i oddawałem auto do mechanika. Niedawno zmądrzałem :-|

Instrukcję znam bardzo dobrze i w zestawieniu do RAVE znajdzie się kilka rozbieżności.
To co cytujesz odnosi się do lawety i platformy. Nie potrafię tego dokładnie przetłumaczyć ale poprzednia strona (146) mówi na co zwracać uwagę podczas holowania na 4-ech kołach. Te pierwsze zdanie wtedy zaprzecza temu. Ponadto niby za co trzeba by było holować skoro wg sekcji 'Towing for recovery' można? Wydaje mi się, że nie rozumiemy tak dobrze angielskiego.

Teraz to już to kicham i posłużę się RAVE.
_________________
Jak Kolonko, mówię jak jest.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [i] Kiedy można na podnośnik po wymianie szyby czołowej?
Caroline Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 1 Sro Cze 01, 2016 10:41
sTERYD



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink