Wysłany: Sob Mar 03, 2018 14:41 [MG ZT] - Maglownica
Typ: V6 Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.5 Rok produkcji: 2002
Witam .
Właśnie padła mi maglownica - przekładnia kierownicza, wycieki z obu stron płynu.
Mam pytania:
1 - o warsztat aby zregenerować w okolicach Piły lub Poznania . I tu i tu mama tyle samo kilometrów.
2 - zastanawiam się nad używana , ale boje się czy przypadkiem nie będzie to samo za parę miesięcy.
Ostatnio zmieniony przez MaReK Pon Mar 05, 2018 00:28, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Sob Mar 03, 2018 14:41 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Czy to diesel czy benzyna nie ma żadnego znaczenia. Niektórzy twierdzą, że jest różnica pomiędzy MG ZT a Rover 75. Ja nie mogę potwierdzić tego, gdyż musiałem w trybie pilnym założyć używaną maglownicę od Rover 75 i nie poczułem żadnej różnicy. Podobno ilość zębów jest inna przez co 18" koła nie ocierają o nadkole przy pełnym skręcie - nie wiem... nie potwierdzam tego, u mnie nic nie tarło
Co do zakupu używanej... jeśli znajdziesz europejską wersję w dobrym stanie i niskim przebiegu - czemu nie. Ja pojeździłem rok na używce, a później swój oryginał zregenerowałem. Regeneracja była dwa razy, gdyż pierwsza próba nie przyniosła pożądanych rezultatów. Wybierając opcję regeneracji wiele ludzi decyduje się na warsztat w Łodzi. Robią to wysyłkowo. Niestety opinia jest taka, że zregenerowana maglownica żyje tyle ile ma gwarancji czyli rok. Potem zaczynają się wycieki, stuki, luzy...
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Pomógł: 36 razy Dołączył: 24 Mar 2009 Posty: 1654 Skąd: wieluń
Wysłany: Pon Mar 05, 2018 20:38
Ja teraz każdą wysyłam do Częstochowy i narazie po gwarancji chodzą prawidłowo, w roverze też jakoś po roku zaczęła znów stukać po regeneracji w Zgierzu (pod łodzią)
_________________ -DIAGNOSTYKA I NAPRAWA PIECY I STEROWNIKÓW WEBASTO !
-NAPRAWA SILNIKÓW WENTYLATORA CHŁODNICY W ROVER 75
Podziękować za porady, po adres warsztatu w Częstochowie się niedługo odezwę.
Stanęło na tym ,iż zakupiłem używaną , nie pucowaną z Mosiny pod Poznaniem.
Moja chyba była już regenerowana , cała srebrna i naklejka jakieś firmy widnieje - przy okazji dam zdjecie.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum