Wysłany: Nie Wrz 14, 2008 14:53 [R400] Gdzie są rezystory nawiewu? Świeci się SRS
Typ: wszystkie Rodzaj silnika: wszystkie Pojemnosc silnika: wszystkie Rok produkcji: wszystkie
Witam mam pytanko odnośnie rezystorów od nawiewu w Roverze 400. Mianowicie gdzie są one umiejsciowione, korzystałem, czytałem kilka tematów odnośnie mojego problemu lecz niestety nie pomogły. W miejscu gdzie było pokazane umiejscowienie rezystorów posiadam klimatyzację. (Dotyczy schowka po stronie pasażera) Z góry dziękuję za wszelakie odpowiedzi i pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Czw Sty 20, 2011 18:21, w całości zmieniany 3 razy
SPAMU¦
Wysłany: Nie Wrz 14, 2008 14:53 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Jak ściągniesz schowek,to poprawej stronie jest od góry przykręcona taka płytka,na niej jak pamiętam jest przypięta kostka.Odepnij,rozkręć ,wyciąg.Chyba wszystko.
Tak tak , już znalazłem Dzięki wielkie. Mam jescze jedno pytanko odsnośnie kontrolki poduszek powietrza, nie chce zasmiecac forum dlatego prosze o odpowiedz w tym temacie Mianowicie, świeci mi się i mruga dioda SRS, poruszałem przewodem, niby było ok, odbyłem jazde próbną i dalej to samo. Proszę o pomoc.\
Edit:
Tak wogóle, to smieszy mnie to rozwiazanie techniczne odnośnie regulacji prędkości nadmuchu silnikiem dmuchawy gdyż teraz mamy wiele rozwiązań elektronicznych z pominięciem drutu oporowego jaki dzisiaj zastosowałem do naprawy.
Tak wogóle, to smieszy mnie to rozwiazanie techniczne odnośnie regulacji prędkości nadmuchu silnikiem dmuchawy gdyż teraz mamy wiele rozwiązań elektronicznych z pominięciem drutu oporowego jaki dzisiaj zastosowałem do naprawy.
Twoje auto ma około 10 lat (dodaj rocznik samochodu do tytułu wątku). Spodziewałeś się zaawansowanego panelu z regulacją elektroniczną?
geforce003 napisał/a:
Mianowicie, świeci mi się i mruga dioda SRS, poruszałem przewodem, niby było ok, odbyłem jazde próbną i dalej to samo. Proszę o pomoc.\
Sprawdź połączenia pod fotelami.
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
Tak wogóle, to smieszy mnie to rozwiazanie techniczne odnośnie regulacji prędkości nadmuchu silnikiem dmuchawy gdyż teraz mamy wiele rozwiązań elektronicznych z pominięciem drutu oporowego jaki dzisiaj zastosowałem do naprawy.
drut oporowy jest prostym rozwiazaniem a przede wszystkim TANIM jak nie wiedomo o co chodzi to chodzi o $$ hehe
Pomógł: 27 razy Dołączył: 28 Maj 2008 Posty: 372 Skąd: z gór
Wysłany: Sro Wrz 17, 2008 19:08
geforce003 napisał/a:
Tak wogóle, to smieszy mnie to rozwiazanie techniczne odnośnie regulacji prędkości nadmuchu silnikiem dmuchawy gdyż teraz mamy wiele rozwiązań elektronicznych z pominięciem drutu oporowego jaki dzisiaj zastosowałem do naprawy
-tak i te moduły często sie palą,a np, taki moduł do reno 19 kosztuje 600pln.... ,do meganki niewiele mniej ,a w niektórych modelach merc.grubo ponad 1000 pln...chcesz jeszcze taki moduł ?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum