Wysłany: Sro Sie 18, 2021 12:06 [R75] Przeciek w kabinie u pasażera
Typ: V6 Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2001
Cześć wszystkim,
Mój ojciec ma problem ze swoim roverem.
Niestety nie jest na tyle obeznany w internetach by samemu napisać temat, ale już nie raz mu pomogliście i mam nadzieję, że i teraz podzielicie się swoją wiedzą.
Problem polega na tym, że po powrocie z Wakacji chciał pojechać na zakupy i nagle słyszy bulgotanie i pełno wody od strony pasażera. Samochód stał dwa tygodnie trochę padało i obstawiał ze zapchały się kanały.
Czytałem trochę różnych tematów, ale wszędzie zdjęcia wygasły i identycznego problemu nie udało mi się znaleźć.
Woda zlokalizowana skąd się wylewa na poniższym zdjęciu. Przy każdym hamowaniu jej wydobywa się naprawdę sporo. Pytanie skąd się tam wzięła i jak się jej pozbyć.
Od strony kierowcy sucho. Tylko stamtąd woda się wydobywa. Bagażnik suchy, szyberdach również. Liczę na pomoc jak pozbyć się wody i gdzie szukać tych kanałów do oczyszczenia jeśli to ich wina.
Z góry dziękuje za pomoc
A płyn chłodniczy jego stan jest?
Możliwe że nagrzewnica uszkodziła się.
Możliwe również że odpływy wody te pod potrzybiem są zapchane, a woda gromadząca się wcieka poprzez filtr kabinowy następnie kanałem do najniższego punktu.
A płyn chłodniczy jego stan jest?
Możliwe że nagrzewnica uszkodziła się.
Możliwe również że odpływy wody te pod potrzybiem są zapchane, a woda gromadząca się wcieka poprzez filtr kabinowy następnie kanałem do najniższego punktu.
Płyn chłodniczy jest.
Ojca jeszcze zastanawia czy możliwe, że jeśli nie wyłączył klimatyzacji, a wyłączył silnik to nie zamknęły się klapki i przez ta woda?
Czy jest jakiś schemat jak je oczyścić lub jak się do nich dostać
Lub jak się pozbyć tej nagromadzonej wody. Bo ta opcja z zapchaniem jest najbardziej prawdopodobna. Tylko jak teraz pozbyć się tej wody
Wysuszyć się uda, ale ona nadal jest w tym „kanale” bo słychać było jak bulgocze plus wylewa się z tego..
Odpływ po stronie pasażera jest bardzo dobrze widoczny, wystarczy postępować jak przy wymianie filtra kabinowego (nowy filtr koniecznie trzeba będzie założyć).
Odpływ jest mniej więcej pod ECU.
Z drugiej strony to zabawa na małe łapki, bo odpływ jest pod serwem hamulcowym, albo od spodu.
Klapka za filtrem zamyka się po wyłączeniu zapłonu, ale uszczelnienie tam jest z takiej gąbki, także jak będzie odpowiednio wysoki poziom wody to się będzie lało i tak.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum