Wysłany: Czw Paź 25, 2007 01:15 [R414] Problem z temperaturą silnika
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 16v Rok produkcji: 1997
Mam do Was pytanko. Wybieram się do serwisu z tym problemem, ale wcześniej chcę znać wasze zdanie, wolę wiedzieć już wcześniej co jest nie tak z moim roverkiem, bo ja jestem zielony w tym temacie A mianowicie silnik bardzo wolno łapie temperaturę, w mieście dopiero po ok. 10 km. Już jest zimno i ogrzewanie nie pracuje aż się silnik nie rozgrzeje. Ale jak już się nagrzeje jest ok, wskazówka zatrzymuje się ok. 2 mm poniżej połowy skali i leci gorące powietrze. Natomiast większy problem jest na trasie, bo nawet jak już jest rozgrzany, to podczas jazdy temperatura silnika spada teraz do zera (na skali wskazówka opada do takiego poziomu, jakby silnik nie był w ogóle nagrzany) I gdy ogrzewanie nawet jak jest nastawione na max, to leci tylko lekko ciepłe powietrze.
Proszę Was o pomoc w rozwiązaniu tego bardzo uciążliwego problemu, szczególnie, gdy już idzie zima i nie wyobrażam sobie, jak na trasę teraz mogę gdzieś wyjechać, gdy nie mam wydajnego ogrzewania przez utratę temperatury przez silnik a często muszę jeździć.. A jak się zatrzymam gdzieś na poboczu i postoję jakieś 3 minutki to z powrotem się nagrzewa do właściwego poziomu i leci gorące powietrze z nawiewu. Poza tym to chyba niezdrowe dla silnika, gdy jadę ok. 140 km/h a on jest prawie zimny
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Czw Gru 30, 2010 00:22, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Czw Paź 25, 2007 01:15 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 81 razy Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 901 Skąd: Poznań
Wysłany: Czw Paź 25, 2007 06:15
Sprawdż termostat i czy nie pompuje węży (czy nie są twarde)
_________________ Sprzedaż części, diagnostyka komputerowa Rover MG Land Rover oryginalnym komputerem T4- POZNAŃ . RÓWNIEŻ NAJNOWSZE MODELE LAND I RANGE ROVERA ,z firmą Rover MG Land Rover jesteśmy związani od 1995 roku TEL. 0698363760, parts2@wp.pl / britcars@wp.pl
Tak też myślałem, dziś jadę do mechanika no i zobaczymy co z tego będzie
[ Dodano: Pią Paź 26, 2007 15:00 ]
Byłem i wróciłem. A więc w ogóle nie było termostatu, założyli nowy i wszystko w porządku. Odpowietrzony, termostat się otwiera, załącza się wentylator i co najważniejsze: szybko się nagrzewa do właściwej temperatury i jest wręcz gorący nawiew Przy okazji wymieniłem filtr paliwa, no i wreszczcie moge poczuć przyjemność z jazdy
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum