Forum Klubu ROVERki.pl :: [R400] Zaślepki w desce
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R400] Zaślepki w desce
Autor Wiadomość
zippermann 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 129
Skąd: Hajnówka



Wysłany: Sro Kwi 16, 2008 21:43   [R400] Zaślepki w desce
Typ: wszystkie Rodzaj silnika: wszystkie Pojemnosc silnika: wszystkie Rok produkcji: wszystkie

Witam wszystkich Roverzystów :rotfl:

Może mi ktoś bardziej doświadczony powiedzieć co jest montowane w miejsce zaślepki obok regulacji lusterek i wysokości świateł ?
Nawet w RAVE nie znalazłem...


Drugie pytanko... w jakie wersji wyposażenia montowane były podgrzewane fotele ?
Wiem, że w 45 były, a w 400 ??
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Pią Sty 14, 2011 00:37, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Kwi 16, 2008 21:43   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1134 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10941
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Czw Kwi 17, 2008 00:33   

w miejscu tej zaślepki może się znajdować (tak jak u mnie :mrgreen: ) włącznik podgrzewania lusterek, jeśli nie są włączane automatycznie ;)

co do drugiego pytania to nie mam pojęcia...
czy ktoś już rozgryzł klasy wyposażenia :?:
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
zippermann 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 129
Skąd: Hajnówka



Wysłany: Czw Kwi 17, 2008 08:24   

U mnie grzanie lusterek włącza się samo, chyba że by zrobić wyłącznik na wypadek ładnej pogody :mrgreen:

Może zapytam inaczej... czy w ogóle w R400 były grzane fotele ?
 
 
MieszAs 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 85
Skąd: Grodzisk Mazowiecki

Rover 400

Wysłany: Czw Kwi 17, 2008 08:42   

Też się zastanawiałem nad tą zaślepką, jak i również innymi zaślepkami - przyciski pod zegarami, na konsoli środkowej, przy lampce sufitowej.
Zastanawiałem się czy w Roverkach było coś montowane w te miejsca.
Wiem, że przy lampce sufitowej było sterowanie szyberdachem, zaś przy zegarach włącznik halogenów...
Być może w pozostałe miejsca były wykorzystane tylko w Hondzie. A może i nie...
Może posiadacze R400 z pełnym wyposażeniem zdradzą nam te tajemnice.... :mrgreen:


Zapomniałem dodać, że przy regulacji lusterek znajduje się wskaźnik ilości gazu w Roverach LPG Edition :razz:
 
 
 
zippermann 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 129
Skąd: Hajnówka



Wysłany: Czw Kwi 17, 2008 08:48   

Zaślepka pod zegarami to halogeny przód/tył z lewej strony i tempomat w R420 z prawej, co obok tempomatu nie wiem...
zaślepki w konsoli to klima (jeśli nie masz) po lewej i podgrzewanie foteli (2 środkowe). Obok lampki to szyber dach (po prawej)
Co jest w zaślepce po lewej stronie lampki niestety nie wiem...
 
 
MieszAs 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 85
Skąd: Grodzisk Mazowiecki

Rover 400

Wysłany: Czw Kwi 17, 2008 08:56   

zippermann napisał/a:
Zaślepka pod zegarami to halogeny przód/tył z lewej strony i tempomat w R420 z prawej, co obok tempomatu nie wiem...
zaślepki w konsoli to klima (jeśli nie masz) po lewej i podgrzewanie foteli (2 środkowe). Obok lampki to szyber dach (po prawej)
Co jest w zaślepce po lewej stronie lampki niestety nie wiem...


Klimę oczywiście mam :mrgreen:
Hmm.. czyli jednak były podgrzewane fotele.. :smile:
Rozumiem, że dwa przyciski, ponieważ osobno załączany jest prawy i lewy fotel?
Na marginesie po co komu podgrzewane fotele? Przyjemne toto?
O tempomacie nie pomyślałem.. Tempomat był w wersji 420 benzyna?
 
 
 
zippermann 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 129
Skąd: Hajnówka



Wysłany: Czw Kwi 17, 2008 09:08   

Podgrzewane fotele są bardzo przyjemne ;-)

Czujesz ciepło na całym ciele a nie musisz nagrzewać całego samochodu...
Jeśli ktoś ma w domu ogrzewanie podłogowe wie o czym mówię ;-)

Włączniki do foteli były oddzielne dla kierowcy i pasażera. Są pokazane w Rave, ale nie widziałem tego w żadnym R400 w którym siedziałem... niestety chyba tylko niektóre wersje ze skórą...

Tempomat w benzynie i dieslu... ale też tylko bogate wersje...

Obok lampki w zaślepce po prawej (szyber po lewej) powinna powinna być lampka do czytania mapy ;-)
Zaślepka po prawej stronie zegarów, nawet jeśli nie ma tempomatu, to spryskiwacze reflektorów.
Dobra dumka z tą Hondą :twisted:
 
 
MieszAs 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 85
Skąd: Grodzisk Mazowiecki

Rover 400

Wysłany: Czw Kwi 17, 2008 09:18   

Szkoda, że wszystkie te luksusy występują niestety niezmiernie rzadko... :cry:
Jak do tej pory nie spotkałem nic z wyposażenia dodatkowego, oprócz szyberdachów..
Czasem zastanawiam się nad halogenami z przodu, ale jakoś żal mi tych 3 stówek...
Lampka do mapy bardzo by się przydała, ale nie widziałem takiej jeszcze w żadnym Roverku ani żadnej Hondzie..
Co do tempomatu... myślicie, że możliwe jest jego zamontowanie w innych wersjach silnikowych?
 
 
 
zippermann 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 129
Skąd: Hajnówka



Wysłany: Czw Kwi 17, 2008 09:39   

Tempomatu nie da sie zamontować w innej wersji silnika...

Prawa zaślepka obok zegarów to również regulacja intensywności świecenia zegarów (wersje bez temp.)

Halogeny z przodu kosztowały mnie 170zł z maskownicami , włącznikiem i moją własną instalacją. Ale trzeba cierpliwie szukać...


Mi do wersji Full Wypas brakuje już niewiele ;-)
Skóry nie lubię, więc jej nie będzie :twisted:
 
 
MieszAs 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 85
Skąd: Grodzisk Mazowiecki

Rover 400

Wysłany: Czw Kwi 17, 2008 09:49   

Heh.. ja też nie przepadam za skórą... Nie ma to jak welur :mrgreen:
Kocham mojego Roverka za to, że w środku jest milutko (prawie jak w łóżku :mrgreen: )
i za każdym razem mi szkoda, że już muszę z niego wysiąść... :cry:


BTW Jak wsiadam do nowego (podkreślam nowiutkiego) samochodu, wartego
kilka razy tyle, co mój Rover to od razu odpycha mnie jakość użytych materiałów...
Twardość i sztywność foteli... nieprzyjemna tapicerka...
Co się porobiło z tymi samochodami? Czy już żadna firma nie stosuje weluru?
 
 
 
zippermann 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 129
Skąd: Hajnówka



Wysłany: Czw Kwi 17, 2008 09:58   

Mam dokładnie tak samo ;-)

Przyjemny jasny welur, miękka tapicerka, drewno orzechowe, bursztynowe podświetlenie...

Teraz już nie robią samochodów z duszą...


sTERYD jest gdzieś w Rave schemat podłączenia tego włącznika do grzania lusterek ?
Niby włącza sie u mnie samoczynnie, ale po co ma się mata grzejna wypalać jak nie są potrzebne...
 
 
MieszAs 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 85
Skąd: Grodzisk Mazowiecki

Rover 400

Wysłany: Czw Kwi 17, 2008 10:07   

Czasem mam wrażenie, że Roverki to ostatnie na świecie samochody z duszą...
Ja mam jasno szary welur, jednolity na całej powierzchni :mrgreen:
Mam zapięcia pasów z tyłu chowane w fotel, mam niezły ubaw bo zawsze jak kogoś wożę to krzyczy mi z tyłu, że pasów nie ma gdzie wpiąć!! :mrgreen:
Jak tłumaczę, że trzeba sobie wyjąć zapięcia to krzyczą, że nie umieją... ech...
Jak człowiek ma doczynienie z normalnym samochodem to się czsem gubi... :rotfl:

Szukałem na początku wnętrza w beżu i silnika 2.0, złożyło się jednak tak,
że kupiłem szaraczka, 1.6 - za to Oxford Edition :-)
 
 
 
zippermann 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 129
Skąd: Hajnówka



Wysłany: Czw Kwi 17, 2008 10:12   

Co znaczy Oxford Edition ?

Ja mam właśnie beż ;-)

Co do pasów to fakt, ubaw jest niezły :mrgreen: ale rzadko kto z tyłu je zapina :neutral:
 
 
MieszAs 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 85
Skąd: Grodzisk Mazowiecki

Rover 400

Wysłany: Czw Kwi 17, 2008 11:02   

zippermann napisał/a:
Co znaczy Oxford Edition ?


Z tego co się to dej pory dowiedziałem była to limitowana seria (choć chyba nie aż tak bardzo limitowana..)
Z tyłu na klapie, pod napisem Rover, jest naklejka "Oxford Edition".
Emblematy na tylnych słupkach nadwozia są z odlewanego aluminium.
Wszystkie kierunkowskazy są białe.
Podobno te Roverki miały lepsze wyposażenie aczkolwiek u mnie klima nie jest fabryczna.
Poza tym mam elektrykę no i welur.
Możliwe, że OE miały tylko niektóre kombinacje kolorystyczne nadwozia i wnętrza....
Ponadto lakier "antracyt" także nie występował chyba zbyt często...
Więcej nie wiem, ale cały czas jestem czujny bo bardzo mnie ten temat interesuje.

[ Dodano: Pią Kwi 18, 2008 09:23 ]
zippermann napisał/a:

Halogeny z przodu kosztowały mnie 170zł z maskownicami , włącznikiem i moją własną instalacją. Ale trzeba cierpliwie szukać...


Czy do halogenów istnieje jakaś część gotowej instalacji, czy też trzeba wszystko sobie podciągnąć?
 
 
 
truten23 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 10 Sie 2007
Posty: 1452
Skąd: Busko-Zdrój



Wysłany: Pią Kwi 18, 2008 22:04   

MieszAs napisał/a:
BTW Jak wsiadam do nowego (podkreślam nowiutkiego) samochodu, wartego
kilka razy tyle, co mój Rover to od razu odpycha mnie jakość użytych materiałów...
Twardość i sztywność foteli... nieprzyjemna tapicerka...
Co się porobiło z tymi samochodami?
nom... niestety :|

zippermann napisał/a:
Niby włącza sie u mnie samoczynnie, ale po co ma się mata grzejna wypalać jak nie są potrzebne...

Raczej włącza się kiedy włączysz grzanie tylniej szyby kolego... :wink: moim zdaniem to wygodne :razz:
_________________
>lepiej głupio zapytać, niż mądrze coś spie....lić<
 
 
 
zdzich44 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 22 Sty 2005
Posty: 51
Skąd: Kraków



Wysłany: Pią Kwi 18, 2008 22:13   

Cytat:

Czy do halogenów istnieje jakaś część gotowej instalacji, czy też trzeba wszystko sobie podciągnąć?

Kupić masz tylko halogeny + włącznik. Instalacja powinna być, sprawdź czy zwisają kabelki pod zderzakiem. ;)
 
 
 
zippermann 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 129
Skąd: Hajnówka



Wysłany: Pią Kwi 18, 2008 23:50   

truten23 napisał/a:

zippermann napisał/a:
Niby włącza sie u mnie samoczynnie, ale po co ma się mata grzejna wypalać jak nie są potrzebne...

Raczej włącza się kiedy włączysz grzanie tylniej szyby kolego... :wink: moim zdaniem to wygodne :razz:


Może u Ciebie, u mnie włączają się po przekręceniu kluczyka na II i grzeją cały czas aż do wyłączenia zapłonu.
Jeśli masz inaczej, to coś jest nie tak z Twoją instalacją.



Instalacji do halogenów niestety nie było. (Niby były kostki, ale wykorzystane fabrycznie do trąbek klaksonu). Zrobienie własnej to 30 minut.
Bezpiecznik, przekaźnik i trochę drutu... jeśli nie będziesz miał instalacji w samochodzie, to mogę Ci szczegółowo opisać jak to zrobić.


Do halogenów trzeba kupić jeszcze ramki.
 
 
MieszAs 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 85
Skąd: Grodzisk Mazowiecki

Rover 400

Wysłany: Sob Kwi 19, 2008 00:06   

zippermann napisał/a:

Instalacji do halogenów niestety nie było. (Niby były kostki, ale wykorzystane fabrycznie do trąbek klaksonu). Zrobienie własnej to 30 minut.
Bezpiecznik, przekaźnik i trochę drutu... jeśli nie będziesz miał instalacji w samochodzie, to mogę Ci szczegółowo opisać jak to zrobić.

Do halogenów trzeba kupić jeszcze ramki.


A gdzie najlepiej szukać, żeby było tanio?
 
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1134 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10941
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Sob Kwi 19, 2008 00:09   

zippermann napisał/a:
Może u Ciebie, u mnie włączają się po przekręceniu kluczyka na II i grzeją cały czas aż do wyłączenia zapłonu.
Jeśli masz inaczej, to coś jest nie tak z Twoją instalacją.

otóż obie wersje są prawidłowe ;)
tylko jedna śródziemnomorska, a za dopłatą ma się włącznik :razz:
instalacja halogenów fabrycznie jest, tylko trzeba wtyknąć przekaźnik i podmienić przełącznik na taki, żeby miał i przód i tył ;) no i oczywiście halogeny zamontować ;)
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
zippermann 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 129
Skąd: Hajnówka



Wysłany: Sob Kwi 19, 2008 07:52   

Czy ten sposób włączania nie występuje w 45?
Przeglądałem kiedyś to forum pod tym kątem i wszyscy pisali, że włącza się z zapłonem... instrukcja obsługi też tak podaje.


Co do instalacji halogenów, to bardzo łatwo to sprawdzić.
Wyciągasz włącznik halogenów i liczysz przewody.
Jeśli są obsadzone wszystkie otworki, to jest instalacja, jeśli jest kilka wolnych, to nie ma.

Być może są wersje z istniejącą instalacją... ja takiej niestety nie posiadam :cry:
Ale co to było na fachowców :mrgreen: :mrgreen:


Gdzie kupować, żeby było tanio ?
Allegro, ewentualnie szroty (najlepiej specjalistyczne). Trzeba po prostu cierpliwie szukać...

Jakbyś jednak nie miał instalki, a mimo wszystko chciał halogeny, to przy zakupie używek poproś aby odcieli kostkę z kawałkiem przewodu. Ułatwi to życie :cool:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R400 hatchback] jak zdjąć zaślepki halogenów?
damiansz Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 7 Sob Lut 27, 2010 20:22
damiansz
Brak nowych postów [R400, 2.0i, 99r] zaślepki na bloku silnika - ucieka płyn
js Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 7 Pon Lip 20, 2009 17:07
js
Brak nowych postów [R420] Cykanie w desce rozdzielczej
lepti Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 13 Pią Sie 10, 2007 16:37
ezy
Brak nowych postów [ r 45]nic na desce nie dziala i kolejne problemy
masin Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 9 Sob Sty 22, 2011 18:13
masin
Brak nowych postów [lampki kontrolne na desce rozdzielczej]
henio56 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Sob Gru 31, 2016 14:04
longer86



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink