Forum Klubu ROVERki.pl :: [R416] Problem z działeniem pilota LUCAS 3TXA KEY
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R416] Problem z działeniem pilota LUCAS 3TXA KEY
Autor Wiadomość
pirelli1234 



Dołączył: 16 Lut 2008
Posty: 8
Skąd: Wro



Wysłany: Sob Lip 05, 2008 20:38   [R416] Problem z działeniem pilota LUCAS 3TXA KEY
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.6 Rok produkcji: 1997

Witam mam mały problem z pilotem LUCAS 3TXA KEY. w roverku 416 si z 1997r. Po wymianie baterii w pilocie według instrukcji znalezionej na tej stronce pojawił sie problem, mianowicie po około tygodniu funkcjonowania pilot przestaje działać. Nie tylko nie poprawił sie zasięg działania, ale średnio raz na tydzień musze wyjąć baterie i całą procedure programowanie pilota musze przejść od nowa. W sumie zawsze auto można otworzyć kluczem ale mam zamontowany immobilaizer który wyłącza sie z pilota i czasami kiedy potrzebuje uruchomić auto musze liczyć sie z 10 minutowym poślizgiem. Czy ktoś spotkał sie z podobnym problemem i czy ktoś może wie jak temu zaradzić?
W pilocie zainstalowałem baterie VARTA CR 2032, nie wiem czy szukać przyczyny problemu w bateri czy pilocie?
Z góry dzięki za pomoc
A może zakup nowego pilota bedzie rozwiązaniem?? nie wiem tylko jak to sie ma do ustawienia do mojego auta czy nie bedzie problemów? Ceny na allegro kształtują sie w okolicach 50 zł za używany pilot
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Pon Sty 17, 2011 22:04, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Lip 05, 2008 20:38   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
kasjopea 


Członek Zarządu
wiceprezes


Pomogła: 196 razy
Dołączyła: 08 Paź 2007
Posty: 3890
Skąd: Włocławek

MG ZS

Wysłany: Sob Lip 05, 2008 21:36   

Z własnego doświadczenia wiem, że bateria również może być problemem. Miałam w pilocie baterię panasonic. Jej żywot zakończył się chyba po pół roku. Natomiast bardzo dobrze sprawują się baterie maxell. Zarówno w pilocie, jak i na przykład w termometrze elektronicznym.
Trzeba też zwrócić uwagę, żeby przy wymianie baterii, nie dotykać jej palcami, a jedynie przez jakiś materiał itp. :smile:

[ Dodano: Sob Lip 05, 2008 22:39 ]
Jeśli chodzi o sprzedaż i programowanie pilotów, to tym zajmuje się chyba klubowicz PHJOWI, ale mogę się mylić :roll:
_________________
Pozdrawiam Monika
 
 
 
AndrewS 
Klubowicz





Pomógł: 160 razy
Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3645
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Nie Lip 06, 2008 20:48   

pirelli1234 napisał/a:
wyjąć baterie i całą procedure programowanie pilota musze przejść od nowa.


byc moze bateria na chwile sie jakos rozlacza tracis tyk i pilot sie resetuje, ciasno wchodzi ??

kasjopea napisał/a:
Trzeba też zwrócić uwagę, żeby przy wymianie baterii, nie dotykać jej palcami, a jedynie przez jakiś materiał itp


ee to juz chyba jest nadgorliowsc :-)
ja wycieram ja o koszule i normalnie wkladam, :mrgreen:
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
kasjopea 


Członek Zarządu
wiceprezes


Pomogła: 196 razy
Dołączyła: 08 Paź 2007
Posty: 3890
Skąd: Włocławek

MG ZS

Wysłany: Nie Lip 06, 2008 21:05   

AndrewS napisał/a:
ee to juz chyba jest nadgorliowsc


oj chodziło mi o to, żeby spoconymi paluchami nie macać, tylko chciałam tam ładniej napisać :diabeł:
_________________
Pozdrawiam Monika
 
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1134 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10941
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Nie Lip 06, 2008 23:14   

sprawdź jeszcze masę do karoserii, jeśli jest tniepewna lub zaśniedziała, to alarm będzie się rozkodowywał co jakiś czas...
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
AndrewS 
Klubowicz





Pomógł: 160 razy
Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3645
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Wto Lip 08, 2008 18:49   

AndrewS: po co kolega zaklada nowy watek o takim samym tytule ??
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [R416] Problem z pilotem LUCAS 3TXA KEY
pilot LUCAS 3TXA KEY
pirelli1234 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Czw Lip 03, 2008 11:06
Brt
Brak nowych postów [R416 1,6Si]jaki macie zasieg pilota LUCAS?
dawidd Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 9 Sro Cze 23, 2010 17:52
leszczu
Brak nowych postów [416]Ocena i naprawa pilota 3TXa
baksik28 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 8 Czw Lip 14, 2011 10:45
szoso
Brak nowych postów [R416] Pilot do 400ki LUCAS 3TXB + programowanie
prezespl Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 9 Pon Mar 03, 2008 15:48
Brt
Brak nowych postów [R400] Immo z pilotem LUCAS 3TXB -wieczny problem.
bakas2 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 19 Czw Lut 02, 2012 01:17
dorkanred



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink