Wysłany: Wto Lip 22, 2008 18:29 [r214si '97] Opis deski rozdzielczej i lampek :-) Help!
Witam,
tak czytam to forum i widze kilka rzeczy o ktorych nawet nie wiedzialem
Nie mam opisu deski rozdzielczej i kontrolek.
Moze ktos opisac kontrolki na desce od lewej do prawej (nie mam instrukcji), no i nie wiem po co jest taki sowak przy konsoli nawiewu. Na dole pod pokretlami ta po lewej stronie (sa dwa)?
Prosze o pomoc bo czytam ze sa jakies kontrolki niezapietych pasow i niezamknietych drzwi a m sie nic nie swieci.
SPAMU¦
Wysłany: Wto Lip 22, 2008 18:29 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 2 razy Dołączył: 19 Maj 2008 Posty: 108 Skąd: Lublin
Wysłany: Wto Lip 22, 2008 18:55 Re: [r214si '97] Opis deski rozdzielczej i lampek :-) Help!
coldmanns napisał/a:
Prosze o pomoc bo czytam ze sa jakies kontrolki niezapietych pasow i niezamknietych drzwi a m sie nic nie swieci.
Mi też kontrolki pewnie są na desce, ale nie masz czujników.
Ten suwak jest chyba od wentylacji (nawiew świeżego powietrza z zewnątrz)
Kontrolek Ci nie opisze bo nie pamiętam jak lecą, ale są we wszystkich samochodach prawie takie same więc nie powinno być z tym problemu.
Nilbul,
Ten suwak on nawiewu z zewnatrz jest po prawej a do czego jest ten po lewej?
A kliknąłeś na link który wkleiłem?
"Centre face level vents - air flow lever
With the lever moved to the right, the temperature of air
from the centre face level vents is governed entirely by the air
temperature control.
However, with the lever moved to the left, fresh air is drawn
into the system and blended with heated air from the heater
unit. This enables slightly cooler air to be directed towards the
face whenever the air temperature control is set to supply
warm or hot air to the remainder of the heating system"
Czyli kiedy masz przesunięte w prawo (kropka) powietrze wpływające ze środkowych nawiewów jest tylko takie jak ustawiłeś sobie pokrętłem temperatury.
Kiedy masz przesunięte w lewo (koleś ze strzałką) powietrze z zewnątrz będzie się mieszać z powietrzem z nagrzewnicy.
Kombinacje używania tego suwaka z suwakiem cyrkulacji itp masz opisaną w tej instrukcji co link podałem.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Ostatnio zmieniony przez Ukasz Wto Lip 22, 2008 20:47, w całości zmieniany 1 raz
Hehe, szkoda ze nie po hiszpansku
Kliknalem, ale nie za bardzo rozumiem.
Cos jakby byl on od tego ze rozdziela w kabinie cieple powietrze od zimnego i przydaje sie w zimne dni.
Przesuwalem to setki razy, proby i proby i zadnej roznicy nie zauwazam.
Jak lecialo chlodne z przewaga na ciepłe (przy ustawieniu na zimne) tak dalej leci takie samo.
Rozchodzi się o to, żeby zimny samochód szybko rozgrzać w środku.
Jak masz zimny silnik i wyłączysz powietrze z zewnątrz (kropka) to nie dostajesz na twarz zimnym powietrzem tylko rozgrzewającym się.
Wyłączasz powietrze z zewnątrz, (czyli na kropkę) przesuwasz na obieg wewnętrzny i w ten sposób masz szybciej rozgrzane auto.
Natomiast jeżeli masz klime to szybciej w ten sposób sobie schłodzisz (wysuszysz) wnętrze.
Strona 40 w instrukcji Rapid cooling oraz Reducing humidity
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum