Wysłany: Sro Sie 13, 2008 22:38 To i ja się pochwalę, nowe auto, nie Rover Nowe Foty str.2
No i po sprzedaży Roverka nadeszła pora na zmiany. I zapowiadało się że nie będzie to Rover... bo miał to być Niemiec. No i trafił się.
Sprowadził handlarz z rodziny więc pewność że nie kręcony itp.
Ford Focus Sedan 1.6 16V ZETEC-S 105km wersja wyposażenia to Ghia. Rok 1999 pierwsza rejestracja 2000r. Przebieg 110000km.
Wyposażenie:
ABS
2x Poduszka
Klimatyzacja
Centralny zamek
Immo
elektryczne szyby przód
elektryczna regulacja lusterek i świateł
halogeny
Tylko w Ghia:
Wykończenie skórą i drewnem
Chromowane elementy na zewnątrz pojazdu
lusterka w kolorze
Plany... założyć już zamówioną obudowę lusterka.
Gazu nie bedzie
Testy...
Elektroniczna blokada przy 190km/h
_________________ był od 13 Kwietnia Rover 220SD ...
Ostatnio zmieniony przez Adrian355 Pon Wrz 15, 2008 19:44, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Sro Sie 13, 2008 22:38 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Dane techniczne pisały że Rover SD wyciąga 169 chyba... jakoś 185km/h szło... temu 4 bieg wystarcza do 175km/h a blokada objawia się w taki sposób że wrzuca się piątkę i obroty rosną na tym biegu i w momencie zetknięcia się z kreską 4500obr/min czuć duszenie i wskazówka nawet nie drgnie. Gdyby to nie była elektronika napeno tak nagle by nie stawało. Mogłem nakręcić bo nikt tak nikt nie uwierzy
_________________ był od 13 Kwietnia Rover 220SD ...
Gratuluję nowego zakupu! Zostań na forum, nigdzie nie znajdziesz lepszego
Autko jak autko, po prostu nie-Rover
Opinia osobista: co za szkaradne wnętrze
Ale dlaczego Fikus???
Jest tyle fajniejszych i ciekawszych aut...
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
Dołączył: 25 Maj 2007 Posty: 800 Skąd: Ostrów Wielkopolski
Wysłany: Czw Sie 14, 2008 09:55
Adrian355 napisał/a:
Dane techniczne pisały że Rover SD wyciąga 169 chyba... jakoś 185km/h szło... temu 4 bieg wystarcza do 175km/h a blokada objawia się w taki sposób że wrzuca się piątkę i obroty rosną na tym biegu i w momencie zetknięcia się z kreską 4500obr/min czuć duszenie i wskazówka nawet nie drgnie. Gdyby to nie była elektronika napeno tak nagle by nie stawało. Mogłem nakręcić bo nikt tak nikt nie uwierzy
Temat wielokrotnie poruszany na forum... pewnym nie będę robił reklamy
Silniki Zetec tez nowsze tak mają
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
a ja jezdze foczka 1,8tddi i nie narzekam no nie wiem co takiego ciekawszego w tych pieniadzach kupicie
Ja (a raczej moj tata) kupil focusa 2000r 1,8tddin115k km, felgi, metalik, klima, 4xszyby central+alarm za 18k zl.
Wedlug mnie komfort conajmniej 2 razy lepszy niz w moim r200 silverstone nie wspominając o wykonaniu, awaryjnosci i wyciszeniu... No ale pieniadze tez inne... W tych pieniadzach ciezko o konkurencje...
_________________ Sentyment do r200 silverstone pozostanie na zawsze...
a ja jezdze foczka 1,8tddi i nie narzekam no nie wiem co takiego ciekawszego w tych pieniadzach kupicie
No to nie wiem co rozumiesz przez "ciekawsze" auto...
Bo ja bym np. kupił AR156...
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
ZTCW od trzech użytkowników 156 to wrażenia z użytkowania są nieporównywalne, a jeśli chodzi o eksploatację, to wg raportów TUV Alfa wypada gorzej, ale nie dramatycznie - 7,7% usterkowości Fikusa do 10,2% Alfy...
I trochę nie rozumiem z czego się tak cieszysz, bo mam wrażenie, że z tego, że wierzysz w "urban legend"...
http://www.automoc.pl/awa...dane-4-i-5.html
Ja wiem, że ja to dziwny jestem, ale szansa, że na 100 egzemplarzy mogę trafić jeden z tych 2,5, które się zepsują w przypadku Alfy, a w przypadku Forda nie, przemawia do mnie znacznie mniej niż różnica między inną wersją zaprojektowanego w Niemczech dla Niemców "ludowoza", a Cuore Sportivo...
Do tego wydaje mi się, że sposób eksploatacji przeciętnej Alfy różni się nieco od przeciętnego Forda i to też może być przczynek do gorszych wyników bezawaryjności... Alfy rzadko kupują niemieccy emeryci...
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
Czyżby? Znacznie częściej kupują je niemieccy emeryci niż Focusa. Focus to auto dla gospodyń domowych.
Hehe... Patrząc na niektórych niemieckich emerytów balujących w różnych miejscach Europy, to mogą rzeczywiście nie być tą najspokojniejszą grupą społeczną.
Swoją drogą tekst mojego kolegi, który ma służbowego Fikusa: "Służbowego Focusa mam do przemieszczania się, a teraz myślę żeby kupić sobie coś fajnego...".
Nie neguję, ze Fikus to świetne urządzenie do przemieszczania się, ale nic poza tym, tak jak VW, czy Opel...
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
Do tego wydaje mi się, że sposób eksploatacji przeciętnej Alfy różni się nieco od przeciętnego Forda i to też może być przczynek do gorszych wyników bezawaryjności...
A jak się to ma to tego:
maciej napisał/a:
Swoją drogą tekst mojego kolegi, który ma służbowego Fikusa: "Służbowego Focusa mam do przemieszczania się, a teraz myślę żeby kupić sobie coś fajnego...".
Auta służbowe są z reguły baaardzo katowane. A Focusem często jeżdżą oprócz gospodyń domowych przedstawiciele handlowi i inne typki mające w czterech literach dobro samochodu i przy okazji dobro innych użytkowników dróg
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Auta służbowe są z reguły baaardzo katowane. A Focusem często jeżdżą oprócz gospodyń domowych przedstawiciele handlowi i inne typki mające w czterech literach dobro samochodu i przy okazji dobro innych użytkowników dróg
Statystki są z Niemiec, a tam np. zawieszenie nie niszczy się, jakbyś nie katował...
A swoją drogą to znów trzebaby popatrzeć ilu ludzi mających służbowe auta tak się zachowuje i pracuje na ten stereotyp...
Kolega, którego cytowałem jeździ 30 kkm rocznie i jego stylu jazdy nie można zaliczyć do "katowania", bo służbowe auto traktuje jak swoje.
U mnie w firmie też jakoś olbrzymia większość posiadaczy służbówek jeździ normalnie (na 15 użytkowników służbówek, z którymi jechałem o żadnym nie można powiedzieć, że "katował" auto - owszem jedne z handlowców jeździ bardziej niż szybko, ale przed krawężnikami zwalnia ), bo to auta przyznawane na 3 lata jednej osobie, również do wykorzystania prywatnego, z możliwością odkupienia dla siebie lub rodziny, a do tego te auta są serwisowane jak w zegarku i na niczym się nie oszczędza, bo wszystko jest wliczone w koszt leasing'u...
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
no faktycznie twin sparki w ar są malo awaryjne... nie wiem jak jtd ale w niemczech twinsparkow z motorshaden jest wiecej niz rowerow z hgf... i nie sądze, że ma tak dopracowana zawieche jak ficus którego prowadzenie do tej pory wprowadza w zachwyt wielu ludzi...
Wystarczyło oglądnąć topgeara i co na temat zawieszenia mowil jeremy.
Ale nie ma co sie sprzeczać nad wyższością margaryny nad masłem... U mnie następym autkiem bedzie albo mgzr albo focusik tdci albo ford mustang
_________________ Sentyment do r200 silverstone pozostanie na zawsze...
nie wiem jak jtd ale w niemczech twinsparkow z motorshaden jest wiecej niz rowerow z hgf...
A ile jest wogóle Alf w porównaniu do Roverów, których jeszcze z HGF nie zwieziono do Polski?
I ciekawe jak to jest, że TUV nie wykazuje takich dramatycznych problemów...
michone napisał/a:
i nie sądze, że ma tak dopracowana zawieche jak ficus którego prowadzenie do tej pory wprowadza w zachwyt wielu ludzi...
Wystarczyło oglądnąć topgeara i co na temat zawieszenia mowil jeremy.
Ale nie ma co sie sprzeczać nad wyższością margaryny nad masłem...
Ale czy ja się sprzeczam?
Ja tylko napisałem, że są auta o wiele ciekawsze niż Focus, a wprost to uważam, że Focus jest piekienie nudnym autem, konkurencją dla VW Golfa i niczym więcej.
Dla mnie nie liczy się tylko "ludowozowość", czyli możliwość pokonania drogi z punktu A do punktu B, a również to coś co auto "ma w sobie", wygląd, frajda z jazdy, ale przecież już w trzecim poście w tym wątku napisałem, że "Ja wiem, że ja to dziwny jestem"...
Jakoś te cechy nie pasują mi do Focusa...
michone napisał/a:
Ale nie ma co sie sprzeczać nad wyższością margaryny nad masłem... U mnie następym autkiem bedzie albo mgzr albo focusik tdci albo ford mustang
Czyli, jak dla mnie, wybór między marzeniami, a szarą rzeczywistością...
Ciekawe co wybierzesz.
Ja do tej pory mam to szczęście, że kiedy wybieram auta to mogę sobie pozwolić na to, żeby to było bliżej marzeń niż rzeczywistości.
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
I trochę nie rozumiem z czego się tak cieszysz, bo mam wrażenie, że z tego, że wierzysz w "urban legend"...
Urban legend to jedno, a fakty to drugie. Niezaprzeczalny jest fakt, że w Polsce zawiecha (zapewniająca znakomite właściwości trakcyjne i dużo frajdy z jazdy) pada szybko (niemiecki ranking jest robiony w niemieckich realiach), a TSy są wrażliwe na jakość i stan oleju (na forum147.com lub alfaholicy.net można poczytać o skutkach jazdy z niskim poziomem oleju)
Gdybym był przy $$$, to bym od razu leciał do salonu po AR159 SW.
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
co do forda mustanga nowego to nie ma problemu kupna go za ok 30k zl mgzr to wydatek kolo 20k zl podobnie jak fokusik
Ostatnio odbieralem z bremenhaven dodge magnum 2006r ktory na gotowo wyjdzie ok 30k zl. Kolega sciagnal juz lr freelandera, honde vfr i wspomnianego magnumka... Magnum piekny, wypasiony, 200KM ale ma jeden minus (wykonanie).
Narazie moj rovi sprawuje sie wysmienicie i nic nie zapowiada zmiany
co do alfy to ciagle obserwuje rynek aut w niemczech i niestety jest ich bardzo duzo z uszkodzonym silnikiem. Kwestia jak to wyglada ilosc aut sprawnych / uszkodzonych ale da sie zauwazyc, że jest to bolączka tych aut.
Co do zeteca to silniki nie toleruja instalacji gazowej co jest powszechnie znane ale np 1.8tddi jest fajniutki. Moj przy spokojnej jezdzie pali 4-4,5 l ropki w trasie w miescie ok 6. Dlaczego focus? bo w rodzinie byly 2 fiesty,orion sierra, jest mondeo i fiesta i nic sie nie psuje i jestesmy i bylismy zadowoleni. Focusik (nie w sedanie) wyglad ma dosc nowoczesny i osobiscie bardziej podoba mi sie od audi a3/golf 4 z tej samej polki.
ale ponoc silniki 1,8 tdci są już bardziej awaryjne.
_________________ Sentyment do r200 silverstone pozostanie na zawsze...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum