Forum Klubu ROVERki.pl :: [R420] Problemy z odpaleniem
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R420] Problemy z odpaleniem
Autor Wiadomość
kokosz77 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 09 Cze 2008
Posty: 33
Skąd: Steszew



Wysłany: Nie Lut 08, 2009 14:19   [R420] Problemy z odpaleniem
Typ: Di Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: wszystkie

Mam taki problem ,auto garazuje pod chmurka jesli w nocy jest minus 15 czyli jakis miesiac temu to idzie go odpalic dopiero po podlaczeniu sie klemami do innego auta i kreceniu jakies 15 minut , teraz jak jest kolo zera to autko po odpaleniu zaraz gasnie i dopiero po ponownym odpaleniu pracuje z tym ze za mna jest troche siwego dymu jak sie rozgrzeje to juz wszystko ok niz z rury nie dymi.Dodam ze jak juz go rano odpale nawet przy duzym mrozie to pozniej przez caly dzien mam juz spokoj wiksy sa tylko z ranca.
Swiece zarowe wymienilem i nie widze poprawy ,moze ktos na forum mial takie wiksy i cos doradzi :D
Z gory dzieki za pomoc
_________________
Nalezy sluchac innych bo moga byc madrzejsi od nas :D
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sob Mar 12, 2011 22:38, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Lut 08, 2009 14:19   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
NEOSSS 




Pomógł: 214 razy
Dołączył: 06 Paź 2007
Posty: 2216
Skąd: Dębe Wielkie/WaWa



Wysłany: Nie Lut 08, 2009 14:40   

kokosz77, sprawdz czy paliwo sie nie cofa... i wymien aku na mocny z duzym rozruchem
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Nie Lut 08, 2009 19:42   

a wcześniej przeczytaj to ;)
http://www.roverki.pl/mod...ies=Technika#49
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
kokosz77 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 09 Cze 2008
Posty: 33
Skąd: Steszew



Wysłany: Pią Lut 13, 2009 18:41   

wyblyskalem sobie roverka i wyskoczylo mi takie cos przetlumaczy ktos na jezyk na polski laikowi
MAP sensor – niskie napięcie Zwarcie do masy, przerwa w obwodzie, uszkodzenie MAP, uszkodzenie ECM
Przepływomierz powietrza (MAF) – wysokie napięcie Zwarcie do masy, przerwa w obwodzie, brak zasilania,brak masy, uszkodzenie MAF, uszkodzenie ECM
_________________
Nalezy sluchac innych bo moga byc madrzejsi od nas :D
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Pią Lut 13, 2009 18:47   

kokosz77 napisał/a:
MAP sensor – niskie napięcie Zwarcie do masy, przerwa w obwodzie, uszkodzenie MAP, uszkodzenie ECM

szara kostka na scianie grodziowej, do której dochodzi weżyk ciśnienia z turbiny oraz wiązka z 4 kabelkami. Podejrzewam ,że ta wiązka gdzieś nie styka (pewnie na wejściu do MAP sensora) Wyjmij, przeczyść, sprawdź czy przewody są całe i powinno pomóc.
Cytat:
Przepływomierz powietrza (MAF) – wysokie napięcie Zwarcie do masy, przerwa w obwodzie, brak zasilania,brak masy, uszkodzenie MAF, uszkodzenie ECM

Jesli go odpinałeś żeby zobaczyć czy zmieniła sie dynamika auta, to po prostu komp zapamiętał błąd.
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
kokosz77 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 09 Cze 2008
Posty: 33
Skąd: Steszew



Wysłany: Nie Lut 15, 2009 20:04   

W tym tygodniu kupie nowy akust centry ale brac Future czy Plus ??
_________________
Nalezy sluchac innych bo moga byc madrzejsi od nas :D
 
 
 
NEOSSS 




Pomógł: 214 razy
Dołączył: 06 Paź 2007
Posty: 2216
Skąd: Dębe Wielkie/WaWa



Wysłany: Pon Lut 16, 2009 12:01   

Centra Futura + 74Ah 760A...
 
 
 
kokosz77 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 09 Cze 2008
Posty: 33
Skąd: Steszew



Wysłany: Nie Lut 22, 2009 19:32   

Kupilem akust ,ale wczesniej pogadalem ze sprzedawca i powiedzial ze futura jest raczej do taksowki :D podobna o raz wiecej odpalen .
Ja wziołem Centre AKCELA 74 AH i 726 A pradu rozruchowego typowy do diesla
O 50 zloty tanszyod futury
Rozrusznik kreci od poczatku odpalil przy minu 10 bez problemu.
Teraz mam pytanko czy takiego 10 letnigo diesla zawsze na mrozie odpala sie na gazie (pedal wcisniety delikatnie tak na 1200 obrotow) powiedzial mi o tym brat on sie buja trombo-dieslami juz z 10 lat
Jesli jest plus lub minus 1-2 to nie musze dodawac gazu i tu moje pytanko czy przez to ze musze dodawac gazu na wiekszym minusie cos nie tak jest ze silnikiem czy to standart :D

A tu link do akustu :D http://allegro.pl/item552...7ah_poznan.html
_________________
Nalezy sluchac innych bo moga byc madrzejsi od nas :D
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R420]Problemy z odpaleniem
jacol9 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 6 Sro Wrz 14, 2011 06:44
szoso
Brak nowych postów [416 Si] Problemy z odpaleniem
kozel Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 10 Pią Maj 27, 2011 22:12
kozel
Brak nowych postów [R416] Problemy z odpaleniem
wiesiur68 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 8 Wto Maj 29, 2007 18:34
PHJOWI
Brak nowych postów [R45] Co to takiego? Problemy z odpaleniem.
diegoD Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 6 Pon Wrz 07, 2015 08:45
diegoD
Brak nowych postów [R416si] problemy z odpaleniem
fifi Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Wto Mar 01, 2011 10:10
fifi



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink