Forum Klubu ROVERki.pl :: [Honda Accord] Złącze diagnostyczne...
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[Honda Accord] Złącze diagnostyczne...
Autor Wiadomość
NocnyDrwal 




Dołączył: 21 Lut 2009
Posty: 42
Skąd: Rzeszów



  Wysłany: Nie Maj 24, 2009 13:21   [Honda Accord] Złącze diagnostyczne...
Typ: TDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: wszystkie

Witam!
W zwiazku z niepewnym zachowaniem sie silnika postanowilem skorzystac z artykulu "Odczyt i kasowanie kodów błędów w silnikach 2.0 serii L (turbodiesel)". Zdjalem plastik pod kierownica i neistety nie potrafie odnalezc tego 16-pinowego zlacza :shock:
Zamieszczam fotke aby zobrazowac problem. Moje auto to Accord TDI wiec moze to zlacze jest w innym miejscu :???: no ale gdzie... (czy to zlacze ma byc "luzne" czy w cos wpiete i jakiego koloru?)

I jeszcze 2 sprawa, ktora dotyczy elktrozaworu odcinajacego paliwo na pompie. Slyszalem ze "konserwacja" tego elementu polega na odkreceniu i przeczyszczeniu. No tak ale jak i czym sie to czysci...
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sro Lut 02, 2011 21:52, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Maj 24, 2009 13:21   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
thef 



Pomógł: 387 razy
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 4424
Skąd: Oświęcim



Wysłany: Nie Maj 24, 2009 13:54   

Pytał już ktoś niedawno o to ( http://forum.roverki.eu/v...ghlight=#346475 ), w Accordach to złącze jest 5 pinowe i zwiera się piny 1 i 3. Poszukaj sobie w ogóle pdfa do Accorda TDi na www.hondaaccord.strefa.pl (któryś z dodatków) i tam będzie dużo przydatnych rzeczy ;) .

[ Dodano: Nie Maj 24, 2009 14:55 ]
NocnyDrwal napisał/a:
I jeszcze 2 sprawa, ktora dotyczy elktrozaworu odcinajacego paliwo na pompie. Slyszalem ze "konserwacja" tego elementu polega na odkreceniu i przeczyszczeniu. No tak ale jak i czym sie to czysci...
Ropa, benzyna, cokolwiek w ten deseń ;) .
 
 
NocnyDrwal 




Dołączył: 21 Lut 2009
Posty: 42
Skąd: Rzeszów



Wysłany: Nie Maj 24, 2009 18:44   

udalo mi sie odnalezc to 5pinowe brazowe zlacze zmostkowalem 1(czarny) i 3 (bialo-roz) przekrecilem zaplon i .... nic... normalnie sie zaswieca kontrolka od silnika potem gasnie i nic. Toznaczy ze nie ma bledow :?:
 
 
balrog 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 08 Lut 2008
Posty: 208
Skąd: Mielec

Rover 75

Wysłany: Nie Maj 24, 2009 18:48   

być może zwarłeś złe piny? za pierwszym razem tez popełniłem taki błąd i nic z kontrolka się nie działo, potem zrobiłem to poprawnie i kontrolka juz mrygała, a jak ma mrygać to już nie pamiętam, pisze na stronie klubowej :)
 
 
NocnyDrwal 




Dołączył: 21 Lut 2009
Posty: 42
Skąd: Rzeszów



Wysłany: Nie Maj 24, 2009 18:56   

zwarlem piny tak jak pisze w instrukcji :???:
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1134 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10941
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Nie Maj 24, 2009 20:10   

to moze jeszcze sprawdź bezpiecznik gniazda diagnostycznego. powinien być taki w razie jakby ktoś przez przypadek zwarł piny 1 i 2. niestety nie wiem który to :/
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
NocnyDrwal 




Dołączył: 21 Lut 2009
Posty: 42
Skąd: Rzeszów



Wysłany: Pon Maj 25, 2009 12:28   

sTERYD napisał/a:
to moze jeszcze sprawdź bezpiecznik gniazda diagnostycznego. powinien być taki w razie jakby ktoś przez przypadek zwarł piny 1 i 2. niestety nie wiem który to :/


moze ktos inny wie... a moze w tej sytuacji komputer ECM zresetowac... wie ktos moze jak to sie robi :?:
 
 
thef 



Pomógł: 387 razy
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 4424
Skąd: Oświęcim



Wysłany: Pon Maj 25, 2009 22:36   

Wklejam odpowiedź którą udzieliłem w PM, żeby temat był spójny, a poza tym może komuś się przyda:
"Hej :)
W zasadzie nie ma chyba nic takiego jak reset komputera w tym silniku. Można za to skasować błędy zapisane w pamięci komputera poprzez 50-ciokrotne włączenie i wyłączenie stacyjki (najlepiej do momentu aż zgaśnie kontrolka silnika) - błędy automatycznie znikają z pamięci jeśli nie pojawią się w ciągu właśnie 50-ciu uruchomień silnika (dokładniej 50-ciu samodiagnostyk wykonywanych przy każdym włączeniu stacyjki, a sygnalizowanych świeceniem i zgaśnięciem po chwili kontrolki silnika) ;) .

PS>Ilość 50-ciu cykli nie jest do końca udowodniona, więc dla pewności można to zrobić 55 razy ;) ."

A tak w ogóle to czym objawia się to niepewne zachowanie?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [Honda Accord] Gdzie znajduje się złącze diagnostyczne
pili98 Rover serii 600, Honda Accord 1 Nie Gru 05, 2010 11:46
luxusxx
Brak nowych postów [Rover 620 Si] Złącze Diagnostyczne
pino1309 Rover serii 600, Honda Accord 8 Sob Kwi 30, 2011 07:50
xxxkoksa
Brak nowych postów [R623][Złącze diagnostyczne]
foto24 Rover serii 600, Honda Accord 5 Pią Sty 02, 2015 20:54
KRYS
Brak nowych postów [R620] Złącze diagnostyczne??
dragi Rover serii 600, Honda Accord 2 Pon Lis 03, 2008 17:23
sTERYD
Brak nowych postów [620Ti] złącze diagnostyczne
BorysOpole Rover serii 600, Honda Accord 4 Sro Gru 14, 2011 12:08
BorysOpole



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink