Pomógł: 35 razy Dołączył: 20 Gru 2008 Posty: 775 Skąd: Głogów / Leeds w UK
Wysłany: Sro Maj 20, 2009 14:03 [MG ZT] Przekładka Anglika na PL drogi
Typ: V8 Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 4.6 Rok produkcji: 2005
Witam
Zamierzam sprowadzić dla ojca samochód wymieniony w temacie. Problem jest jeden, samochód jest przystosowany do prawostronnego ruchu. Z tego co się orientuję wystarczy przełożyć układ kierowniczy, pedały na lewą stronę. Do tego kupić europejskie światła oraz zegary ( choć to jest najmniej konieczne ). Pytania mam dwa. Gdzie i za ile mogę zrobić taką przekładkę.
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sro Gru 08, 2010 21:54, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Sro Maj 20, 2009 14:03 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
wycieraczki, deska, elementy układu wentylacji i klimatyzacji, do tego wszystkiego elektryka .... nie jest to niewykonalne ale pracy bedzie troche ...no i nie wiadomo, czy ściana grodziowa jest przystosowana do obu stron.
Najlepiej samemu zrobisz sobie solidnie i będziesz miał pewnośc, że Ci kierowncia w rękach nei zostanie na zakrecie... Schematy z rave'a, garaż i jazda!
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Skontaktuj się z Mariuszem418 albo przyjedź na Zlot - ztcw to ma informacje o podobnym projekcie robionym przez ludzi z Art-Bizar na własne potrzeby, ale projekt trwa już chyba z 1,5 roku, więc raczej nie jest prosty...
Pamiętaj, że np. nie ma układu kierowniczego do ruchu prawostronnego odpowiadającego dokładnie wersji V8 (bo ztcp to takie były tylko lewostronne) z powodu, że wersja V8 ma napęd na tylną oś...
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
Pamiętaj, że np. nie ma układu kierowniczego do ruchu prawostronnego odpowiadającego dokładnie wersji V8 (bo ztcp to takie były tylko lewostronne) z powodu, że wersja V8 ma napęd na tylną oś...
Rejestrowac Anglikow nie mozna...
Mozna ubezpieczyc na okres 30 dni w PZU jako dojazd do domu i czas na przystosowanie auta do ruchu panujacego u nas...
V8 przerobic? Prawie nierealne na dzis... (czesci)
Pomógł: 35 razy Dołączył: 20 Gru 2008 Posty: 775 Skąd: Głogów / Leeds w UK
Wysłany: Czw Maj 21, 2009 00:54
Hmm skoro takie to trudne to może odpuszczę,raczej z kierownicą po drugiej stronie by jeździć nie chciał. A gdyby wziąć pod uwagę wersję 2.5 V6, ojciec lubi mocne silniki . Chociaż V8 forda mustanga to nie tylko moc... ten warkot super sprawa. Jak cenowo wygląda przekładka zwykłego MG 2,5l i ewentualnie jak trudna jest ta robocizna gdyby ktoś chciał spróbować sam ( jest to w ogóle legalne? ). Doświadczenia nie mam ale łapię szybko. Co do takiel przekładki trzeba. Mógłby ktoś zrobić listę cenową ?
Czasami sprzedają cały komplet części do przekładki i życzą sobie za to 5-6 tysięcy. Do tego robocizna a to już sprawa do domówienia ale w granicach 2-4 tysięcy.
Roverki 75 nie maja przystosowanej ściany grodziowej do swobodnego przekładania kierownicy i to jest największy ból ponieważ mechanior będzie rzeźbił w "żywym organizmie" (kątówka i spawarka) ale jest to do zrobienia.
_________________ Wiesław B. (wawwie@wp.pl)
Poszukuję przewodów ze skrzynką przekaźników do wentylatora chłodnicy Rover 75, jeśli ktoś ma na zbyciu to chętnie odkupię.
Pomógł: 27 razy Dołączył: 28 Maj 2008 Posty: 372 Skąd: z gór
Wysłany: Czw Maj 21, 2009 11:16
wieslaw_b. napisał/a:
Czasami sprzedają cały komplet części do przekładki i życzą sobie za to 5-6 tysięcy. Do tego robocizna a to już sprawa do domówienia ale w granicach 2-4 tysięcy.
Roverki 75 nie maja przystosowanej ściany grodziowej do swobodnego przekładania kierownicy i to jest największy ból ponieważ mechanior będzie rzeźbił w "żywym organizmie" (kątówka i spawarka) ale jest to do zrobienia.
-ja osobiście nie chcialbym "dosiadać" takiego "rumaka"........
Mój błąd, a wydawało mi się, że były tylko w wersji angielskiej...
Ale w takim razie te kilka-kilkanaście tysięcy na przekładkę przeznaczyłbym na dopłatę i kupił takiego "normalnego", a nie przerabiał anglika...
Chyba, że to, ostatnio modny, motyw z przekładką i którką rejestracją w Niemczech, żeby się klient nie połapał, że auto przyjechał z UK...
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum